wat te doen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door sassie25, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey meiden,

mijn vriend moet voor zn werk 24 mei ergens in Zuid-Holland zijn voor zn werk. Er is dan een apres-ski feest en hij verzorgt de effecten als schuim, confetti enz enz.
    We wonen in de buurt van Rotterdam en ik ben 9 juni uitgerekend. Dit is du 2 weken voor de uitgerekende datum. Nou heb ik zelf zoiets van je bent wel op tijd terug en de kans is klein dat ukkie precies op die dag komt, maar toch heb ik er een beetje een rotgevoel bij... Wat denken jullie?

Liefs sas

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eerste kind? De kans dat je na 40 weken bevalt is aanzienlijk groter dan voor 40 weken.

Ik zou er niet al te moeilijk over doen. Maak goeie afspraken over bereikbaarheid etc. Je kunt moeilijk zelf (laat staan je vent) alle weken thuis gaan blijven zitten.

3. Que

Que Niet meer actief

Hey Sas,

De kans dat je eerder bevalt dan de uitgerekende datum is klein.

En zodra je denkt weeen te hebben of iets dergelijks moet je hem gewoon bellen zodat hij gelijk naar huis kan komen!! Dan gaat hij dat wel redden. Hij zit dan op dat moment gelukkig niet in friesland of limburg of zo........;)

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Gewoon laten gaan en hem zijn telefoon natuurlijk op trillen en weet ik het wat allemaal laten zetten.

Zou me er niet al te druk over maken en daarbij is een baby er helaas niet in een uurtje.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat moet wel te doen zijn, als hij verder niet drinkt en er de mogelijkheid is om naar huis te gaan. Dan moet het wel lukken. Een baby valt niet in een kwartiertje eruit..

Zo ver is zuidholland en rotterdam ook niet uit elkaar toch? Als hij nou in Groningen zat.

Zelf heb ik mijn man wel laten gaan naar een cursusdag met 39,5 week in utrecht (vanuit Enschede). Maar wel gezorgd dat hij bereikbaar was, en dat hij naar huis kan, mocht er iets gebeuren.
    De kleine is uiteindelijk bij 41+1 geboren..

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Zie dat ik een klein foutje gemaakt heb... hij moet ergens in Noord-holland zijn... maar goed denk ook inderdaad niet dat die kleine er binnen no time is en dat het precies die ene avond moet gebeuren, maar op de een of andere manier vind ik het toch wel een raar idee dat hij dan niet zo in de buurt is.
    Drinken zal ie niet doen aangezien hij gewoon aan het werk is, dus als hij met zn eigen auto gaat, dan kan ie weg als het moet. Hij weet zelf ook niet zo goed of het wel een goed idee is hahaha.

xx sas

7. Alita

Alita Niet meer actief

Kijk het even aan wat je wilt....je kunt natuurlijk wel bevallen op die dag en mischien ben jij wel een van die vrouwen die heel erg snel bevalt. Dat weet je nu allemaal nog niet meid....
    Het zou allemaal erg toevallig zijn maar om nu te zeggen het zal vast niet.....wie weet:(

8. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Mijn eerste was er ook binnen 3 uur en met een enorme weeeenstorm met 38 weken. Gelukkig was mijn man nog thuis want als die uit zijn werk moet komen in de spits doe je er zomaar 90 min. over. Maar ja, je kunt moeilijk niet meer gaan werken. Alles kwam goed. Probeer maar een beetje relaxed te blijven. Je hebt niet alles in de hand.

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hej,

De mijne moest naar Engeland voor zijn werk bij 38 weken.... Het is niet tof, maar goed bij twijfel niet afwachten en gewoon bellen. Laat hem goed zijn telefoon bij dragen en verder niet te druk maken.... k heb me achteraf gezien ook voor niets druk gemaakt omdat k nu al 6 dagen over tijd ben. maar goed... blijft vervelend maar niets aan te doen..

sterkte

gr karolien

10. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man die zit voor zn werk door heel nederland. Ik had met hem afgesproken dat zodra ik maar iets voelde, hem al zou bellen. Beter een keer teveel voor niks bellen, dan 1 keer te laat. Dat zou jammer zijn. Gewoon zn foon goed binnen hand bereik laten houden en er zelf rustig onder blijven. Je zult idd zien dat er die avond helemaal niks gebeurd. Veel plezier nog met je zwangerschap :)

Deel Deze Pagina