wie loopt nog meer over en voelt nog niets

Discussion in 'De bevalling' started by roosje1201, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roosje1201

roosje1201 Actief lid

Aug 20, 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

loop nu over maar het kindje is nog niet ingedaald (1e kindje).
    en nu voel ik ook nog niets rommelen eigenlijk wel harde buiken enz maar niet echt voorweeen of zo.

wie had dit ook en is het zomaar van de een of andere dag begonnen?

liefs mij

2. roosje1201

roosje1201 Actief lid

Aug 20, 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ben ook zo bang dat ik geen weeen krijg en dat ik daarom een kz moet of zo.

maar heb al wel vaak harde buiken betekend dat dan ook dat je wel weeen kan krijgen?

begin een beetje onzeker te raken nu

liefs mij

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ah, ikke meld:
    Met 41 dagen had ik weinig last, amper harde buiken. EN al helemaal niks wat als voorweeen door kon gaan. De kleine was die donderdagochtend bij de VK ook nog niet ingedaald.
    's middags vrolijk de stad in geweest. 's avonds gewoon naar bed, niet ander dan de avonden ervoor.

Maar in de nacht is de bevalling begonnen. Rond 2 uur het eerste slijm, om 4 uur de eerste weeen, om 7 uur de vliezen, en om half 1 's middags had ik mijn kindje in mijn armen. Zomaar opeens. Dus jou kleine kan ook zomaar opeens zich aankondigen.

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb tot 42 weken gelopen zonder ook maar een pijntje, harde buik of voorwee. Heb het hele huis drie keer gepoetst, ben ook gestript, liters bitter lemon gedronken, ananas harten gegeten en veel sex gehad. Het hielp allemaal niks bij mij en ik ben dus uiteindelijk met 42 weken ingeleid in het ziekenhuis. Gel gehad, vliezen gebroken en uiteindelijk aan het infuus. Dat hielp wel en hoe, 4 uurtjes later had ik mijn prachtige baby in mijn armen.
    Het is niet leuk, maar maak je niet te veel zorgen, geniet nog even van alles (vooral van de kleine in je buik) en doe de dingen die je nog wil doen, je kindje komt vanzelf al dan niet met een beetje hulp. Een ks gebeurt in Nederland volgens mij alleen als het echt niet anders kan.
    En een bijkomend voordeel, elke dag die je overtijd gaat is een dag langer zwangerschapsverlof. Ik heb uiteindelijk 18 weken gehad :D

5. joyce30

joyce30 Actief lid

Aug 7, 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik had ook totaal geen tekens dat die kleine eraan zou komen .
    Ik was 3 dagen over tijd .
    Dan baal je op dat moment maar net zoals iemand al zei .Geniet er nog ff van en doe nog waar je zin in heb .
    Je gaat dalijk een drukke tijd tegemoet en je zal het zwanger zijn missen .

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben ook 14 dgn overtijd gegaan en echt geen enkel teken gehad o.i.d Nog geen voorwee of harde buik gehad. Het begon echt ineens......net 1 dag voor ik ingeleid zou worden.
    Rustig afwachten maar......het kan zo ineens beginnen! Succes met de laatste loodjes.

7. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

Nov 16, 2007
    563
    0
    16
    Ik had ook nergens last van, was met 40 weken gestript en heb toen klein beetje van de slijmprop verloren, verder niks geen voorwee of iets.
    Met 41 + 2 dagen weer gestript met hetzelfde effect als de eerste keer, de dag erna liep ik om 1800 nog vrolijk rond, heb gegeten, en zei net dat het nog wel even ging duren, om 18.30 mijn eerste wee en om 1.25 is ons meisje geboren. Voor een eerste dus behoorlijk snel! (ze zeiden 1 cm per uur is normaal voor een 1e, bij mij was het 2cm per uur!)

8. joyce30

joyce30 Actief lid

Aug 7, 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    In mijn laatste uur heb ik 5 cm opgebouwdt .Je wil niet weten hoe dat voelt :) .

9. roosje1201

roosje1201 Actief lid

Aug 20, 2007
    327
    0
    0
    heej

bedankt allemaal voor jullie reacties nu zie ik het weer een beetje zonnig in.
    we wachten dan nog maar weer ff.
    hoop wel dat het snel komt vanavond volle maan he hahahahaha

liefs mij

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Ik had wel wat harde buiken, maar echt schokkend waren die niet. Ik ben 3x gestript. Heb 2x een homeopatisch middeltje gehad wat zéker moest helpen (not...)
    Uiteindelijk zouden ze me met 42 weken inleiden. In het ziekenhuis hebben ze uiteindelijk alleen de vliezen hoeven breken. Het infuus is niet eens aangesloten aangezien ik binnen tien minuten om de twee minuten weeen had.
    6,5 uur later was onze Marin er.

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik heb het ook. maar bij mij zal er nu snel verrandering inkomen. ik heb wel eens last van harde buiken maar voor de rest voel ik me super en heb ik nergens last van. beebje was vorige week nog niet ingedaald. maar toen ik dinsdag bij de gyneacoloog kwam bleek ik ineens 3cm ontsluiting te hebben en een volledig rijpe baarmoederhals. hij zei: Als de beeb er donderdag (vandaag dus) niet uit zijn eigen is, ff bellen. dus ikke gebeld en ik mag vanavond binnen. ze zullen me wss gaan inleiden! vind het super spannend :)

12. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    beeb is allang ingedaald, maar heeft er nog geen zin in :( dat indalen zegt me dus ook niks.

Sharon heel veel suc6! en sterkte natuurlijk ook. :D

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Roosje1201
    Geen ervaring met overlopen.... (kwam hier hier spieken)
    maar over dat indalen...
    Mijn zoontje (ook eerste kindje) was ook helemaal niet ingedaald... en hij is geboren met 40w 2d...

Dus het hoeft niet eerst duidelijk ingedaald te zijn.... het kan zo beginnen...

Sharon
    Succes..!

En de rest ook natuurlijk!

xxmona

14. roosje1201

roosje1201 Actief lid

Aug 20, 2007
    327
    0
    0
    hallo dames

onze zoon is geboren via keizersnee.
    hij en ik maken het goed.

liefs mij

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Gefeliciteerd! En een hele fijne kraamtijd.

Share This Page