Slopend hé? Wij kunnen er helaas over meepraten. Kim is nu 2 jaar en 3 maanden en slaapt nog niet door. Nooit gedaan trouwens, hier is het vanaf geboorte al zo. Even heeft ze twee weken doorgeslapen, we dachten dat we er vanaf waren, maar nee hoor... Nu is het niet meer ontelbare keren per nacht, maar zo'n 2x gemiddeld nu per nacht. Daarnaast zit ze middenin de peuterpuberteit waar ze helaas nogal heftig last van heeft. Dus je kunt ons aardig opdweilen inmiddels. Onze drukke banen zijn nu rustdagen Ik ken Sleepzz niet, ik zal eens googelen. Ik heb er ook wel eens aan gedacht om haar keel, neus en oren te laten checken, dit heb ik hier meerdere keren voorbij zien komen. Misschien toch maar eens langs de huisarts, wie weet. Maar wij zorgen nu voor leuke 'onze' tijd. Afgelopen zaterdag hele dag weg geweest samen en dat doen we komende zaterdag weer. Wij hebben altijd steun gehad aan elkaar, maar vorige week kregen wij ruzie om onbelangrijke dingen en werd duidelijk dat we er zo doorheen zitten dat we moeten oppassen voor onze relatie. Inmiddels relativeren we weer meer en roepen we maar steeds 'het is maar tijdelijk'. Wat ook scheelt is mijn dochter van 6 jaar. Als ik naar haar kijk dan weet ik dat het écht tijdelijk is. Nou sterkte meid, hou vol.
Misschien een heel stom iets hoor...maar een speentje voor in de nacht? Geen idee of ze die al heeft? Weet niet of ze met die leeftijd al zelf een bekertje kunnen pakken, maar als ze drinkt misschien een bekertje met wat water bij haar leggen zodat ze die zelf kan pakken? Geen idee hoor, mijn dochter is net 6,5 maanden, dus weet niet hoe snel dat allemaal gaat. Ik probeer iig wel met je mee te denken. Wel lastig om weer af te leren denk ik, maar miss helpt het? En een knuffeltje bij zich in bedje? Heel veel succes
We gebruiken de sleepzzz nu 1,5 week. Resultaat: meisje word vanaf vorige week woensdag max.1 keer per nacht wakker en heeft van al die nachten er zelfs 3 doorgeslapen. Ik durf niet te hard te juichen maar het lijkt te werken
Vanaf welke leeftijd is Sleepzzz geschikt? Hoe gaat het nu verder? Mijn naam zegt denk ik genoeg ::--))
sidmick, ik weet niet waar jij trouwens de sleepzz koopt, ik bestel het altijd online, en krijg iedere keer kortings codes voor die site, als je nou weer wilt kopen wil ik je wel die site doorgeven
Bedankt. Mijn zoontje is dus nog te jong maar herken volkomen de problematiek. Nu zou ik sowieso nog geen medicijnen willen geven maar ik houd het in mijn achterhoofd mocht het ooit nog eens nodig zijn als het echt de spuigaten uitloopt.
Voor ons was het ook na 1 1/2 jaar geklooi en wallen op onze knieen wat zeg ik, ze zaten al op onze voeten, een uitprobeersel, en het helpt Zoveel verbetering, nog steeds niet iedere nacht, maar ohww we zijn hier al zo blij mee. Hopelijk hebben jullie sneller resulataat met wat anders, zoadat jullie eindelijk eens lekker kunnen gaan slapen
Ik heb het gewoon bij de etos gekocht. Idd was dit voor ons ook een laatste redmiddel omdat we op ons tandvlees liepen, op den duur kan je gewoon niet meer. Vannacht weer een goede nacht gehad. Sinds sleepzzz slaapt mijn dochter ook ineens tot half 9 uit (voorheen was dat 7 uur/half 8) Maar IKKE, denk dat eht aan de zeelucht ligt dat slechte slapen, zie dat we zelfde woonplaats hebben
zal dat het zijn? dan word het verhuizen dus! Ik kon het hier bij mij in de buurt niet krijgen, dus maar online besteld. Maar wel lekker dat ze lekker uitslaapt, hoe vaak geef je het nu per dag? Wij geven het Quinn in zijn slechte periode (niet lekker in zijn vel, drukte en na ziek zijn, en dat is vaak) vaak weer 3x per dag. Als het goed met hem gaat, dan 1 a 2 x per dag