Merk dat ik de enige ben in m'n omgeving die gek is op bier! Vraag me af of er nog meer moeders zijn! Dus wie o wie?
Neehoor Alleen als het echt heeeeeel warm is, wil ik wel eens zin hebben in een paar slokken, maar thats all
Ja, dat gaat er goed in hier! En bij mijn vriendinnen ook hoor, ik ken zat dames die dol op bier zijn. Grappige is dat mijn man het niet lust, terwijl mannen normaal gesproken zo van het bier zouden zijn. Hier thuis ben ik dus de bierdrinker.
Bleh, ik vind bier zo vies.. en wijn ook! Ik drink heel af en toe een mixje, maar dat is nu wel weer een jaar geleden denk ik. Je kunt mij veel gelukkiger maken met een milkshake
Ik drink eigenlijk nooit, maar ALS ik iets drink, is het Belgisch (speciaal)bier. Geen Heineken of Amstel ofzo, daar word ik echt niet blij van.
Hier ook een bierliefhebber.. Heb een buurvrouw die er ook geen nee tegen zegt. Ken wel meerdere vrouwelijke bierdrinkers hoor.
Ja, hier! Tijdens het uitgaan áltijd bier. Ik heb het liefst Hertog Jan, en Jupiler vind ik echt niet te drinken Mijn laatste keer bier is trouwens heeeeeel lang geleden.. Dat was in april 2012, geloof ik
Jaah hier ook bierliefhebber. Mede omdat t makkelijk was met carnaval enz. om met de rest mee te drinken. Maar ben t lekker gaan vinden. Een speciaal biertje gaat er ook wel in, zoals Karmeliet en La Chouffe. Maar nu komende mnd geen bier voor mij.
Goh! Dus ze bestaan toch Hier om me heen drinken alle moeders niet, hoogstens 1 wijntje...ik weet ook wel dat je geen alcohol nodig hebt om het gezellig te hebben en dat veel drinken onverantwoord is maarrr zou het best wel eens leuk vinden om gezellig door te zakken met een vriendin... Gewoon eens een keertje, van dat melige gedoe...
Als het heel warm is lust ik wel een biertje maar het liefst een malt. Kriek en rosé bier lust ik er ook wel een van maar ook alleen als het warm is.
Ik drink geen bier baaaaah.... Mijn moeder dronk wijn tot ze steeds feestjes had met stiefvader en iedereen bier dronk. Dus ze is het leren drinken en drinkt nu graag een biertje. Mijn schoonzus is helemaal erg die zuipt menig man om met een biertje haha. Ik drink of hele goede wijn mmmm maar meestal een mixje. Alleen drink ik amper want 1. Mijn vriend had een alcohol probleem en drinkt bijna nooit meer heeft bloed zweet en tranen gekost. Ik mis het niet en heb er door die periode een beetje hekel aan gekregen. 2. Mijn moeder is snel dronken en dan schaam ik me dood. 3. Hou niet van dronken mensen en slap lullen haha Maar moet eerlijk zeggen als ik een keer drink drink ik wel goed maar ben eigenlijk nooit dronken. Ik denk dat het dus een combi is van de bovenstaande dingen.
ik vind geen enkele alcoholische drank lekker. ja misschien een colaatje met een heel klein scheutje tia maria, maar verder echt niet. ik vind het allemaal te sterk