Hoepel besteld :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterrefeetje, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hoi :)

Zijn er hier meer meiden die work outs doen met een hoepel? Ik heb een workshop gedaan en ben helemaal enthousiast, weet iemand waar ik op internet nog meer leuke oefeningen kan vinden?

Groetjes, Sterrefeetje :)

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Heb je een gewone hoepel besteld of die speciale ? Als je die speciale hebt besteld dan zou ik me maar voorbereiden op blauwe plekken.

3. Sterrefeetje

Eentje via de workshop dame, daar doet ze zelf ook wedstrijden mee. Ze zei dat die met de noppen helemaal niet goed voor je zijn.
    Ik vond het zelf erg leuk om te doen en was na een uur doodop :) Geen blauwe plekken gelukkig :) Hij is iets minder dan een kg zwaar en gewoon glad zeg maar.

4. kippiekip

Ze zijn wel goed voor je en het werkt ook goed maar je moet ze goed kunnen gebruiken ;)

5. Sterrefeetje

Doe je het zelf ook kippiekip? Die workshop was echt super, ik heb de techniek onder controle :D Ik zou alleen nog wat meer 'dansmoves' willen doen :)

6. Sterrefeetje

Niemand verder?

7. kippiekip

Ik probeer het hahaha maar ik krijg dus de techniek niet onder de knie hahah heb alles geprobeerd maar ik hou hem niet omhoog.

8. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb er ook 1, de powerhoop! Ik vind het een leuk ding, je moet alleen wel de discipline opbrengen om te gaan hoepelen! Nu met de zwangerschap mag het niet en een tijdje erna ook niet, dit zou niet goed zijn. Als je op powerhoop kijkt kun je geloof ik ook een dvd bestellen en op youtube kun je ook veel filmpjes vinden!

9. Sterrefeetje

Misschien beetje achterover leunen, als hij zakt bij mij doe ik dat en dan gaat hij weer omhoog :) ik kan het nu 10 min maar dan ben ik dood op :)

10. kippiekip

Heb alles geprobeerd, holle rug, bolle rug, beetje gebogen staan etc etc ik krijg op een gegeven moment de slappe lach en dan kan ik beter stoppen :D

Heb hem net ( n.a.v. dit topic ) weer ff gepakt en geprobeerd, helaas, ik ga nog wel even youtube filmpjes kijken.

11. Sterrefeetje

Haha nou ja, lachen is ook goed voor je buikspieren toch :)

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb er zo een met noppen (nou ja, eigenlijk twee, eentje van bijna een kilo en eentje van 2,5 kilo) en ik doe het altijd 20 minuten. Maar geen ingewikkelde moves hoor, gewoon 10 min de ene kant op en 10 min de andere kant op voor de tv, haha.

Met zo'n gladde kun je meer verschillende dingen doen, denk ik, want dat doet met mijn noppenhoepels veel te zeer. (om je arm laten draaien o.i.d.)

Ik zou trouwens ook wel eens een workshop willen doen! Waar had je die gedaan?

En mag je eigenlijk meteen aan het begin van de zwangerschap al niet meer hoepelen? Want dat zou ik wel heel jammer vinden :(

13. Sterrefeetje

Er stond een mini advertentie in de krant over die workshop, ik dacht oh dat lijkt me erg grappig, met een paar volwassen vrouwen hoepelen :) en dat was het ook haha :) die vrouw komt uit Rotterdam en geeft overal die workshops.
    Ik weet niet hoe het zit met zwangerschap maar tot 11 weken ofzo lijkt me niet dat er iets kan gebeuren eigenlijk.

14. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Ik had een mail naar de fabriekant gestuurd met die vraag! Ik zoek de mail er wel even bij!

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Benen beetje uit elkaar, en dan de hoepel het werk laten doen en het gewoon een zetje geven, wat je miss beter eerst kan doen is gewoon rondjes draaien met je heupen? als dat soepel gaat dan met de hoepel en als het goed is draait de hoepel dan om je heupen heen. ;) :p

16. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Ik kan helaas de mail van de fabrikant niet terug vinden!

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Jammer!

Ik heb een health Hoop, maar ga ook eens kijken of ik ze kan mailen. Dank voor het zoeken in elk geval!

Deel Deze Pagina