Op zijn tijd wel! Zaterdagavond nog een paar gehad! Eindelijk weer eens de kroeg in geweest met vrienden...gelukkig op tijd over gegaan op de spa rood, haha!
Ja hoor, lekker idd! Maar ook ik word vaak wel raar aangekeken. Mijn schoonmoeder heeft ernstig moeten wennen aan een schoondochter die bier dronk, (en nog zo uit de fles ook, als er geen glas voorhanden is ).
Och...helemaal lekker in de zomer na een dag hard werken.. Lekker in de tuin zitten met een koude Hertog Jan, heerlijk! Kan ik me dan de hele dag op verheugen
Hier ook een bierdrinker. Zelfs nu ik in Frankrijk (Bourgogne) woon geef ik nog altijd de voorkeur aan bier boven wijn.
Ja hoor, lekker. Inderdaad vroeger bij het stappen handig, ga maar eens in een volle kroeg staan met een rode wijn. Maar nog steeds wel lekker hoor op zijn tijd. En in de zomer een lekker wit biertje, heerlijk. Wat was ik blij dat er alcoholvrije hoegaarden was bij mijn tweede zwangerschap. Maar eerlijk is eerlijk, een goede rode wijn of port heeft stiekem wel mijn voorkeur. Bier is meer voor de dorst.
Heerlijk in de zomer een koud rose biertje, of een guinness, of een ander speciaal biertje mmmm. Maar "gewoon" bier heb ik liever niet.
Yep, ik vind een biertje ook lekker.. Ik drink niet vaak, maar tijdens het uitgaan en soms bij een verjaardag (scheelt net wie er naar huis rijdt) vind ik het erg lekker, vooral een Hertog Jannetje.. Wijn ed lust ik niet en dat vind ik soms weleens jammer, ik vind een mooi glas wijn soms echt bij een gelegenheid horen (bijvoorbeeld chique uit eten), maar nee ik lust het echt niet.. Ik drink dan trouwens een colaatje, bier tijdens het eten vind ik dan weer niet lekker.. Wel drink ook graag een Juttertje, ooooh dat vind ik zo lekker. Alleen wel heel erg uitkijken, want zo'n glaasje hakt er goed in Overigens wordt in mijn omgeving niet raar gekeken, er zijn meerdere dames die een biertje lekker vinden. En ik drink een biertje trouwens ook het liefs uit het flesje
Ja klopt! Voor een lekker drankje verkies ik ook een goede wijn! Maar voor die warme zomerdagen....jammie!
Ohhh heerlijk een lekker koud biertje... Helemaal lekker na een lange dag werken en het buiten heel warm is.
Alleen als het heerlijk weer is en ik relaxed op een terrasje zit. In de kroeg geef ik er niets om. Hoegaarden rosébier en liefmans fruitesse zijn favoriet!