Fletcher hotel vouchers van de Kruidvat ( uiteraard tegen betaling) Ik heb er destijds 4 gekocht, deze zijn dus voor 2 overnachtingen voor 2 personen. Ze kosten 10,00 euro per stuk. Maar nu we zwanger zijn, willen we er eigenlijk geen gebruik meer van maken We geven het geld liever uit aan andere belangrijkere dingen Want een weekend weg, kost meer dan alleen de hotelovernachting Misschien dat jij WEL met je partner een paar dagen weg wilt
Op zich vind ik het wel leuk klinken, maar mag ik vragen welke voorwaarden hieraan vervbonden zijn. Moet je bijvoorbeeld verplicht dineren ofzo? En hoe lang zijn deze bonnen geldig? Heb je nou 1 of 2 bonnen nodig voor 2 personen? Ik hoor het graag van je
Hoi Marissie, er zitten niet veel voorwaarden aan verbonden. Je hoeft niet in dat hotel te ontbijten en te dineren, die keus is aan jezelf De enige kosten die erbij komen is volgens mij toeristen belasting En dat is iets van 1 of 2 euro per dag, dacht ik Wij zijn vorig jaar naar ene hotel in wassenaar geweest en naar een hotel aan wijk aan zee, die laatste beviel het beste, zo direct aan zee Je hebt dus 1 bon per persoon nodig om 1 nacht te overnachten dus 2 bonnen als je samen gaat voor 1 nacht Je kunt de 4 bonnen tegelijk opmaken door 2 nachten te gaan, maar je mag ze ook eerst voor 1 nacht en later voor nog een nacht uitgeven. Ze moeten wel voor eind april 2010 ingeleverd zijn en ik geloof dat je voor eind februari geboekt moet hebben Ik hoor het wel van je
Hoi, Sorry hoor nog 1 vraagje haha! Ik zou graag twee bonnen willen of gaan ze alleen per 4 weg. Wij gaan namelijk voor april nooit twee keer een overnachting doen... Als het dus per twee kan pb me dan met je rekeningnummer enzo dan stuur ik jou mijn adres. En anders nog veel sucses nog met het verkopen van de bonnen! Groetjes Mariska
Tuurlijk kan dat ook. Ik stuur je een PB Dus meiden, er zijn nu 2 te koop. Wie het eerst komt, het eerst maalt
Meiden ik heb er ook 20 voor betaald dus als iemand 20 euro geeft zijn ze weg. Als ik ze echt niet kwijt kom, bedenk ik me nog eens Maar dan wacht ik nu nog ff
Dank je! Waar ik nog wel even benieuwd naar ben... zitten de vouchers beide nog in de gesloten envelop of had je de enveloppen al opengemaakt?