Nou, voor mij geen 'actiefoto's' hoor! Manlief maakt toch al niet al te beste foto's (van de kids mist ie vaak het hoofd, omdat ie dan gefocust is op wat ze in hun handen hebben, foto's zijn vreselijk bewogen, enz). Maar ik wil ook dat ie er voor mij is en niet bezig met andere dingen en ik heb geen zin dat de onderkant op de foto komt... Navelstreng en buikfoto uiteraard wel, waarvan de laatste wat mij betreft erg prive blijft, niemand hoeft verder mijn blote lijf te zien... Na het wassen doen we wel een gezinsfotootje voor algemene verspreiding, :-D
De eerste foto heeft de verloskundige gemaakt, toen mijn zoontje op mijn buik lag. Mijn stralende man ernaast, een hele leuke foto is dat geworden. Verder heeft ie ze zelf gemaakt, maar door alle spanningen trilde zijn hand blijkbaar, want bijna alle foto's van het eerste uur zijn grandioos mislukt. Op zich jammer, ook de foto's van het wegen, de tests, de eerste keer aanleggen etc. hebben we niet, maar ja, de herinnering is minstens zo bijzonder.