Wie maakt de kids wakker om 00.00 uur?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben er nog niet over uit, wim heeft het over wakker houden tot na het vuurwerk (hoe voel je je:(), ik heb meer zoiets van laten slapen, maar gaat er denk op neer komen dat hij om half12/kwart voor 12 wakker gemaakt word en dat we daarna in de stuurhut gaan kijken als papa en ome geert hun geld de lucht in schieten.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij maken Louise rond half 12 wakker. Tygo laten we lekker liggen, als hij doorslaapt prima en als hij uit zichzelf wakker wordt ook goed, maar hij snapt het toch nog niet.

3. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    De oudste van 6 maak ik wakker. en de jongste van 10 maanden laat ik heerlijk slapen.

4. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Jasmijn laten we altijd nog even plassen voordat wij naar bed gaan en dit doen we nu rond 23:00 en daarna blijft ze wakker met wat lekkere hapjes tot het ergste vuurwerk voorbij is. Ze heeft er heel veel zin in en zit nu al de hele ochtend voor het raam op een stoeltje om te kijken of ze vuurwerk ziet.

Liam maken we niet wakker maar als hij wakker wordt komt hij er ook gewoon uit.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hier maak ik ze ook wakker, vuurwerk vinden ze super mooi en anders worden ze angstig wakker van alle herrie

6. Ik maak hem niet wakker. Vorig jaar sliep hij er doorheen. Ik hoop dit jaar ook.. :D

7. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Wij hebben onze oudste vorig jaar voor het eerst wakker gemaakt. Was toen 4 jaar en 3 maanden. Die maken we dit jaar weer wakker. Onze jongste weten we nog niet wat we doen. Hant van de buren af. Die hebben een dochter met dezelfde leeftijd en we zijn bij hun.

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wij maken onze zoon die dinsdag 3 wordt, dit jaar voor het eerst wakker. We hebben het hem gevraagd en ik geloof dat hij het wel spannend vindt. Mijn dochter van 5 maand laten we uiteraard lekker slapen en we nemen de babyfoon mee, zodat we kunnen "horen" of ze wakker wordt of niet. Ik denk dat het wel goed gaat, want je kun een bom naast haar ontploffen als ze slaapt, wakker worden doet ze toch niet snel :)

9. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik ga mijn dochtertje van 2 wakker maken rond 10 a 11 uur morgen kan ze toch weer uitslapen ben als de doods dat ze anders wakker zou schrikken

10. Dana

Dana Niet meer actief

wij maken onze dochter niet wakker, als ze zelf wakker wordt mag ze even voor het raam kijken en dan weer naar bed.

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik laat haar lekker slapen, als ze er wakker van word mag ze mee naar beneden maar anders niet..
    wij gaan zelf ook al iets na 12en naar bed, mijn man moet morgen gewoon werken dus de wekker gaat alweer om 4 uur..

12. Maia

Maia Niet meer actief

ik laat haar lekker slapen. Heb wel de babyfoon weer even neergezet en die hou ik bij de hand, mocht ze zelf wakker worden, maar zo niet laat ik haar lekker slapen.

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja hier maken we ze ook wakker, gezellig vuurwerk kijken met zn viertjes (en vertellen dat we de jackpot hebben gewonnen :p).

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik ga proberen de kids (heb logétje) naar bed te brengen @ 19 , maar t knalt aardig door hier.. Anders blijven ze maar lekker op :)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ze blijven hier gewoon wakker, we zijn nog maar net een paar dagen terug uit marokko en zitten nog helemaal in dat ritme dus de kinderen kunnen gewoon wakker blijven.

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Vorig jaar werd mijn zoontje 30 seconden voor 12 wakker!!! Toen heeft manlief hem er snel uitgevist (hij lag beneden, was net 2 maandjes) en hebben we met z'n 3-en lekker geknuffeld.

Nu is hij dus een jaar ouder en slaapt op zich s nachts goed door. We laten hem dan ook lekker liggen en nemen de babyfoon mee naar buiten. Mocht hij wakker worden, dan is hij er snel genoeg uit!

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik maak hem er niet voor wakker, maar als hij wakker word (waar ik wel vanuit ga) dan mag hij gezellig mee naar beneden. We vieren het lekker bij ons thuis.

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

De oudste gaat niet naar bed, hij is 9. Hij gaat het hele jaar door vroeg en dit is DE avond voor hem. De middelste leg ik vanmiddag op bed. Als ze gaat slapen mag ze opblijven, anders gaat ze slapen. De jongste lieten we altijd slapen maar omdat we het bij vrienden vieren en we na 12 uur toch naar huis gaan maak ik haar wakker. Als ze toch wakker moet worden dan maar voor 12 uur kan ze ook genieten.

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Nee hoor, ik maak onze dochter niet wakker. Als ze zelf wakker wordt, mag ze er uit en als ze slaapt dan laat ik haar mooi verder slapen.

20. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik maak mijn oudste de afgelopen 2 jaar wakker. Nu dus ook en mijn jongste dit jaar voor het eerst. Als ik haar wakker krijg tenminste...
    Ze zijn dan even een uurtje wakker en gaan vervolgens gewoon weer slapen. Prima te doen bij mijn kinderen. Zal bij ieder kind anders zijn denk ik. Veel plezier vanavond!

Deel Deze Pagina