Wij maken onze oudste (4,5 jr) nu voor het eerst wakker. Voorgaande jaren sliep hij als een blok en hebben we het zo gelaten. Onze jongste laten we liggen als hij slaapt, als hij wakker wordt van het vuurwerk halen we hem eruit.
Julia laten we slapen. Benieuwd of ze doorslaapt of niet. Emma maken we wel wakker als ze daar zelf nog niet wakker van word. Vorig jaar werd ze zelf wakker en ze vond het zo mooi al dat vuurwerk. (we keken uit haar kamertje uit het raam).
Vorig jaar sliep onze zoon er gewoon doorheen. Nu laat ik hem ook slapen, maar als hij wakker wordt is het ook goed.
Vorig jaar werd ons zoontje wakker van het vuurwerk en mocht hij even beneden kijken. Hij vraagt nu al tijden wanneer het vuurwerk weer komt, dus gaan we hem vanavond wakker maken. De jongste laten we lekker liggen, tenzij ze natuurlijk wakker wordt, dan mag ze ook even mee naar beneden.
onze zoon is zich al 2,5 week bijna iedere nacht helemaal aan het onderpoepen en dan slaapt hij natuurlijk maar kort. wij gaan ws laat naar bed, dus wij hebben besloten om hem tegen 23.30 wakker te maken. dan kunnen we hem verschonen en samen naar het vuurwerk kijken en dan hoeven het hopelijk niet zelf met maar 2 a 3 uur slaap te doen
Hier maak ik ze wakker rond kwart voor 12 dan krijgen ze kinderchampagne en wat lekker. rond half 1 gaan we lekker slapen Als ik ze niet wakker maak zouden ze dat vanzelf wel worden van de herrie vermoed ik.
wij laten ze slapen, net als voorgaande jaren en dat gaat altijd pima. In de straat waar wij het vieren word heel veel vuurwerk afgestoken maar daar slapen ze waarschijnlijk doorheen
Mijn dochter doet nu een tukkie op de bank. Normaal funest voor mijn avond, maar nu ideaal! Vanavond komt er namelijk nog een meisje van 5 dus ik houd mijn dochter wakker! En als ze in slaap valt dan is het pech!
Dit is trouwens de eerste keer dat ze wakker is! Nou ja toen ze 2 weken oud was kreeg ze d´r laatste voeding, maar toen ze 1 en 2 was niet wakker gemaakt!
Ik denk dat het vuurwerk mijn dochter wel wakker zal maken, haha... Oud & nieuw vieren we verder ook niet.
de oudste maken we wel wakker, hij heeft het nu al een paar gezegd dat hij toch wel wakker gemaakt wil wordne, de buurmeisjes wordne ook allemaal wakeker gemaakt ( deze hebben de leeftijd van 3 tot 6 jaar) en dat hij er dan ook uit wil, dus dat hebben we beloofd dat we hem ook wakker maken, onze dochter laten we denk ik liggen, maar ik denk dat ze zelf ook wel wakker word,daarom twijfel ik of i khaar niet iets eerder wakker moet maken zodat ze niet schrikt.
Ik maak hem wel wakker. Ik weet zeker dat hij er wakker van wordt. En ik heb liever dat hij al wakker is dan dat hij ervan wakker schrikt.....
Ik was het eerst niet van plan. Maar nu ik jullie overwegingen lees, denk toch maar wel! (van het wakker schrikken) Vorig jaar was hij 2 maanden en sliep hij erdoorheen, maar werd wel heel onrustig in z'n slaap. Ik denk dat ik hem nu toch voor tijd ga wekken, want het klinkt hier alsof het oorlog is rond 24.00 uur. Kan hij lekker kijken met mama.
Dochter van 2,5 maak ik zowiezo wakker. Zoontje van 9 maanden blijft slapen zolang hij doorslaapt. Wordt hij zelf wakker mag hij meekijken.
als L gewoon lekker slaapt, laat ik hem lekker liggen. Maar ben benieuwd, net een paar harde knallen, en hij vloog zowat op me schoot! dusja...
Wij weten het nog niet, vorig jaar hebben we ze wel alle drie wakker gemaakt. Eigenlijk vinden wij het namelijk wel een heel bijzonder moment, alweer een jaar voorbij waarin wij voor hun hebben mogen zorgen en alweer een jaar in het zicht dat wij hopelijk voor hun mogen blijven zorgen. Een jaar waarin mooie dingen zijn gebeurd min of meer afsluiten, met ook de mindere dingen en kijken naar wat het nieuwe jaar ons misschien zal gaan brengen. Denk dat we het net als vorig jaar even samen willen beleven! Daarbij vinden ze het vuurwerk alle drie prachtig, dus dat is ook nog iets waarvan ik zeg het is wel leuk ze daarbij te hebben .
Ik acht de kans heel groot dat ze zelf wakker wordt. Ze heeft last van kiezen en is strontverkouden, en slaapt al dagen vrij licht. Maar je weet nooit Ik ga haar iig niet wakker maken, daar wordt ze meestal heel boos van.