Ik maak mijn zoon niet wakker, wordt hij wakker dan mag hij even naar beneden toe om te kijken. hij sliep er tot nu toe altijd doorheen.
hier tóch veranderd van mening. Zouden hem laten slapen maar hij zat net zo intens te staren naar het mooie vuurwerk buiten dat we hem voor 1x wakker maken. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
Ik ga mijn dochtertje niet wakker maken, vind ik echt niet nodig, maar de kans dat ze uit zichzelf wakker wordt is wel redelijk groot aanwezig, ze is een lichte slaapster en nu ook nog eens erg verkouden. In dat geval mag ze natuurlijk wel kijken en leg ik haar weer in bed als de ergste herrie voorbij is.
Ja! Ons zoontje is om half 7 al gaan slapen. Straks na 21.00 uur komen z'n neefje en nichtje hierheen met hun ouders en als hij dan wakker wordt mag hij naar beneden. Mocht hij nog doorslapen maken we hem wakker later op de avond. Ons meisje komt eruit als ze wakker wordt maar als ze lekker slaapt halen we haar er niet uit. Die snapt ook weinig van het vuurwerk maar m'n zoontje vind het echt geweldig! Fijne avond allemaal!
Ik denk dat we haar gaan wakker maken. Het hangt er ook een beetje van af hoeveel vuurwerk er hier in de straat is. Is er echt veel en leuk om naar te kijken, dan maken we haar wakker. Is iedereen om ons heen weg en is er amper wat te zien, dan laten we haar liggen. Zelf hebben we zonet sterretjes afgestoken en was er hier en daar al een vuurpijl te zien (van voornamelijk mensen met kleine kinderen). Voor de rest hebben wijzelf geen vuurwerk. Dus we zien straks wel wat we doen.
Wij maken de kids ook wakker, ze vinden het helemaal geweldig en hebben het al dagen nergens anders over
Nee ik maak haar niet wakker en hoop dat ze ook niet wakker word. man gaat zo naar vrienden en ik naar bed. ben zo vreselijk moe dat ik niet mijn best ga doen tot twaalf uur wakker te bljjven dus stuur man erop uit en duik zelf onder de wol
We gaan Nathan denk ik toch maar wakker maken. Hij is echt heel bang nu al voor het geknal en ik ben bang dat als hij wakker schrikt het helemaal brullen is..
stiekum hoop ik dat beide kids lekker doorslapen! ze waren vandaag al zo moe van onze logeerpartij bij pake en beppe en het bezoek van mn drie broers met aanhang en kids. en ach als ze wel wakker worden dan komen ze maar eventjes kijken
Wij maken Esmee om iets voor 12 wakker. Ze vind vuurwerk prachtig en we weten dat ze daarna gewoon weer lekker gaat slapen, dus vinden het geen probleem.
wij maken niet wakker maar staan wel stand/by om te troosten in geval van paniek, en dan mag ze best ff kijken, om te zien waar dat geknal vandaan komt. maar hopelijk slaapt ze lekker door.
Beide kinderen liggen net op bed, die zullen vast wel de hele nacht doorslapen. Ik laat ze dus lekker liggen, Beau is net 2...veel begrijpt hij er toch nog niet van.
De oudste wil heel graag om 12 your door het raam naar het vuurwerk kijken, dus maken haar iets ervoor wakker (is dit jaar voor het eerst). De jongste laten we slapen. Als ze wakker wordt, pakken we haar ook wel even uit bed.
Onze dochter van (bijna) 2 laten we lekker slapen! Als ze zelf wakker word, is dat ook prima, mag ze er gezellig bij komen . Maar als ze door slaapt, laat ik haar lekker slapen.
Dochter hier net in slaap gevallen op de bank en voor ze in slaap viel vroeg ze nog wel eerst of ik de mensen ging vragen hun vuurwerk zachter te zetten haha. Slaapt ze erdoorheen dan laat ik haar lekker slapen net als ieder jaar. Heb haar wel laten opblijven want we hadden spelletjesavond beloofd en gedaan Goed uiteinde iedereen!
dochter van 3enhalf net als alle andere keren maak ik wakker en dan samen vuurwerk kijken en xl ster afsteken samen zooo leuk! daarna mag ze bij ons in het grote bed verder slapen kleintje van anderhalf laten we liggen mits die wakker word dan mag die ook gezellig mee kijken is toch leuK!!!
Dochter van 4 wil wakker gemaakt worden en zoontje is nu al wakker na elke klap dus zal zelf wel wakker worden en Dus uit bed
aah wat schattig! Emma was vanavond even wakker geworden. Ik ben geschrokken zegt ze. (was opeens ook wel erg veel geknal) We hadden ook gevraagd aan haar of we haar wakker moesten maken of laten slapen. Wakker maken zei ze. Ze vin het wel erg mooi nl.
Elin laat ik gewoon liggen.Hoop dat zij net als Levi er nog twee jaar doorheen slaapt. Levi werd vorig jaar zelf wakker en vond het vuurwerk zo leuk dat we hem dit jaar om 23.45 gaan wakker maken.