Julia is wakker geworden. Komt ook niet in slaap nu doordat er steeds harde knallen zijn. Dan schrikt ze weer. We laten haar dus even lekker bij ons liggen kijken of ze dan wel in dlapa valt. Anders na 12 uur even een flesje en dan hopen dat ze weer in slaap valt.
hier slapen ze allebei als een kanon. moest de oudste dr ab kuurtje nog geven. heb het zo in dr mondje gespoten. ze keek even slikte en sliep verder. de baby ligt helemaal krom en raar ook diep te snurken hahaha
Onze mannetjes liggen net een uurtje op bed, waren nog even bij de buren. Als ze wakker worden mogen ze uiteraard naar beneden maar ik denk wel dat ze doorslapen aangezien ze kapot waren beide.
Onze dochter ligt sinds 8 uur op bed en is recht door het geknal heen getukt Wij waren ook bijna in slaap gevallen haha. We wonen duidelijk buiten het centrum nu, wat een verademing. Vuurwerk en alle gedoe om O&N kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Onze dochter (4) zit hier op de bank, we wilden haar laten liggen maar ze werd toch wakker van al het geknal.... hihi Toch eigenlijk wel leuk om met z'n drietjes het nieuwe jaar in te luiden.... Een Gelukkig, Gezond en Vruchtbaar 2012 toegewenst! Bekijk bijlage 211181
Hier onze man ook nog lekker aan het slapen, had gedacht dat ie wakker zou worden, want er zijn toch zo af en toe harde knallen! Ga hem echt niet wakker maken, want dan is tie uit zn doen. Laat hem maar lekker dromen.......
Ons kleintje tukt ook gewoon door! De oudste zijn natuurlijk wel wakker en druk met vuurwerk! Iedereen de beste wensen voor 2012!
Nou dit geloof je toch niet?! Je hoeft maar een scheet te laten en madame wordt wakker en nu slaapt ze gewoon door! Geweldig!!!
Levi wilde om 23.45 niet uit bed. werd uiteindelijk 00.10 zelf wakker. gaat er nu weer in. Elin werd een kwartier later wakker en ligt nu te drinken en gaat dan hopelijk ook weer slapen.
Ons aapje werd om half 11 wakker.. 11 uur maar naar beneden gegaan en is kwartiertje geleden zonder problemen weer gaan slapen.. Terwijl het er momenteel een stuk harder aan toe gaat dan toen hij wakker werd.. Nouja, hij slaapt bijna dus wij kunnen ook zo Allemaal een gelukkig 2012!!
Happy New Year!! Hier hebben beide kids doorgeslapen. Vorig jaar werden ze allebei nog wakker, dit jaar dus niet - en we laten het maar lekker zo.
Hier werd ze net na 12en wakker, even eruit gehaald en buiten vuurwerk gekeken. Nu slaapt ze al weer een kwartiertje.
Wij zouden ze zelf laten slapen, maar ze wou heel de avond niet slapen ( 13 maanden is dat dan! ) en steeds huilen. Tijdens vuurwerk in de draagdoek mee naar buiten, spannend dat ze het vond, maar ze is heel de tijd stil geweest, soms even een "oooh" en nu ligt ze te ronken!
Wij hebben niet wakker hoeven maken. 23.40 begon ze te huilen na een goed harde knal.. Dus uit bed gehaald en heeft ze het vuurwerk gekeken met ons. We wonen op een flat (nog maar 2 weekjes ) en om ons heen enkel huizen dus konden héél ver kijken... Erg mooi! Ze vond t geweldig. Dit was voor mij toch wel de mooiste jaarswisseling die ik ooit gehad heb denk ik. Ze ligt nu net weer op bed, dus wij gaan zelf ook zo. Wens jullie allemaal een fijn nieuwjaar!
gelukkig nieuwjaar meiden ! hier beide kinderen wakker, de oudste wakker moeten maken, de jongste werd uit haar zelf om kwart voor 12 wakker,
Ik ben naar boven gegaan nét na twaalven, en zoontje lag half wakker in zijn bed. Ik heb gevraagd of ie naar het 'boem' (zoals hij het noemt ) wou kijken, en hij kwam meteen overeind. Hij is dus even mee naar beneden gegaan, buiten vond ie eng en we waren dus zo weer binnen. Daar heeft ie voor het raam naar het vuurwerk gekeken. Om 1.00 lag ie weer in bed, maar om 1.30 hoorde ik hem nog. Ondertussen zal ie wel slapen.
Mijn zoontje is gewoon doorgeslapen, net als vorig jaar. Met de echt grote knallen ben ik nog bij hem gaan kijken maar hij lag onverstoorbaar te slapen.