Wie maakt de kids wakker om 00.00 uur?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Hier zijn beide kindjes ook gewoon lekker doorgegaan met slapen. Lekker hoor.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eef werd wakker en heeft anderhalf uur gehuilt niets voor haar totdat ik er vanmorgen achter kwam dat er twee kiezen zijn gekomen ! Wat een timing

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

de jongste heeft lekker doorgeslapen
    de oudste kreeg zowat een hartverzakking maar vond het wel erg leuk om samen met papa naar het vuurwerk te kijken.....hij ligt nu nog te slapen :D en het is al bijna 10.00 uur

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Hier de oudste wakker gemaakt en die begon direct te spugen van spanning. Hierdoor werd die jongste wakker. Beide dus vuurwerk gekeken waarvan 1 met een emmer voor zich, onder regelmatig spugen.

Ze vonden het beide leuk, maar volgend jaar laat ik ze het liefste liggen denk ik.

5. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    liam leek er mooi doorheen te slapen. dus 12 uur ook allemaal mooi vuurwerk te zien en toen dachten we nog dat zal hij vast heel erg leuk vinden.

uurtje later toen het alweer rustiger was in de wijk en er iemand een nitraat in het portaal hier verderop af stak werd hij wakker en dacht probeer gewoon zoals altijd speen en knuffel te geven en neer te leggen maar daar was hij het niet mee eens en krijg de speen naar me toegesmeten en een boos gezichtje hahaha. dus er toch nog even uit.

kwam nog wel wat vuurwerk voorbij en hij hele tijd oooo roepen en wijzen. hihi hij vond het dus geweldig. we hadden nog wat sterretjes liggen van zijn verjaardag dus hebben we die nog even voor hem aan gedaan en buiten gestaan. vond hij ook al heel erg mooi hihi.

en na een half uurtje nog in huis rong gelopen te hebben ging die met gemak weer slapen.

we hebben dus besloten hem voortaan wakker te maken.

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Heb lang getwijfeld maar ik heb hem laten slapen en het knalde hier behoorlijk maar hij is er niet van wakker geworden.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Hier hebben de kinderen lekker doorgeslapen

volgend jaar vraag ik Isabella wel of ze wakker wil worden gemaakt. Met 5 jaar vind ik het wel iets wat ze misschien leuk vindt.

8. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Wij hebben ons zoontje niet wakker gemaakt, hij werd zelf al 10 minuten voor 12 wakker. Hij vond het helemaal geweldig om te kijken naar het vuurwerk.

9. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Het ging hier zo tekeer dat zoontje om half één wakker werd. Hij was gelukkig niet overstuur of bang, dus ik heb lekker een kwartiertje met hem staan knuffelen in zijn slaapkamer terwijl hij door zijn raam naar de flitsen keek. Was stiekem wel een fijn momentje <3

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    Hier ook een kereltje die even 15 minuutjes heeft gekeken mama mooiiii wauwwwww boemmm...

toen vroeg hij weer of hij naar bed mocht
    en sliep daarna weer als een os... heeft tot 09.30 uur geslapen

11. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier Jayro om 23:45 wakker gemaakt, want ik wist toch al zeker dat hij wakker zou worden en dan misschien wel heel erg zou schrikken.
    We hebben hier vlak naast iemand met behoorlijk zwaar vuurwerk, dus was ook een goede keuze.
    Jayro mee naar beneden.. Hij schrok even van de eerste harde knallen, maar hij was niet bang ofzo.
    Samen gekeken en het was heel gezellig. Hij mocht ook nog even spelen en afgesproken dat als het ergste vuurwerk een beetje op zou houden hij weer naar bed zou gaan, pas om 1:30 weer naar bed. Toen was het nog niet helemaal stil, maar hij ging gewoon meteen slapen en geslapen tot 8:30.

Kenji heeft door alles heengeslapen, terwijl het toch écht tekeer ging hier!

Volgend jaar maak ik ze beide wakker, zo worden ze er tenminste ook niet bang van o.i.d. En stiekem vind ik het gewoon supergezellig zo'n nachtelijk momentje :)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier heeft alles doorgeslapen. wij lagen om half 1 haha

13. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    De jongste 2 hebben overal doorheen geslapen!
    En de oudste is wakker gebleven, samen met haar nichtje, maar onderweg naar huis om 2.15 een ritje van goed 5minuten is ze in slaap gevallen :) Dus thuis snel in bed, en ze zijn net alle 3 weer wakker

14. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Wij hebben ze beiden niet wakker gemaakt en ze hebben er ook doorheen geslapen. Maar een uur later kwam de jongste wel... en toen later nog 2x. Gelukkig sliepen ze wat langer door vanmorgen.

15. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier wederom lekker doorgeslapen en zo fris als een hoentje stuiterd hij nu door het huis.

16. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hier J. wakker gemaakt om 11uur... Samen op het balkon naar vuurwerk gekeken, daarna nog even naar buiten geweest.. En rond kwart voor 2 gingen we met zijn alle weer op bedje, en geslapen tot vanmorgen half 10 ongeveer..

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    probeerde mijn oudste dochter wakker te maken, normaal is ze zo wakker, maar niet dus he... ze heeft geslapen van 18:30 tot 8:30 hahaha... vanmorgen zei ze vuurwerk? ik zeg ja schat, over een jaartje

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heb die kleine uit bed gehaald (ze was al wakker) en we hebben samen binnen staan kijken. Ik dacht ik kan dr beter wakker maken dan dat ze huilend van schrik wakker wordt. Na 30 min. ging het duimpje weer in d'r mond en heb ik haar in bed gelegd. Ze sliep door tot 09.15u. Bordje pap en ze wilde weer slapen.. Dus weer naar bed..

19. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beide kinderen zijn wakker gebleven. Ik had niet verwacht dat de jongste het zo lang zou volhouden, maar toch dus. Ze vonden het geweldig al dat vuurwerk, en het was natuurlijk ook enorm spannend voor ze. Tussen 1.00 en 1.30 uur zijn ze uiteindelijk naar bed gegaan. Vanmorgen om 9.00 uur weer wakker (helaas hihihi).

20. mroos

mroos Niet meer actief

Mijn jongste zoon sliep lekker en mijn zoon van net 2 hebben we om 23.45 wakker gemaakt, hij vond het geweldig! We hebben wel een half uur sterretjes en romeinse kaarsen afgestoken. Om kwart over 1 zijn we weer richting huis gegaan en hij heeft lekker tot half 10 geslapen.

Deel Deze Pagina