Hoi meiden, ik vergaap me al een paar maanden aan de mooie collecties op de webshop van Next Direct. Ik begrijp dat de winkels momenteel nog niet in Nederland of België zitten? Nu vroeg ik me af hoe het zat met de maatjes. Vallen deze groot of eerder klein? Ik vind het sowieso al moeilijk om te kijken welke maatjes ik kies, want ik weet natuurlijk niet of het een grote of kleine meid wordt. En voor diegenen onder ons die zich al wat hebben aangeschaft via de website; valt de kwaliteit een beetje mee? Ik zie verder dat je kunt betalen met Paypal (altijd gemakkelijk) en dat de levering vrij snel gebeurt? Is dat zo?
Ik vind het ruim vallen, vooral de pyama pakjes (die met voetjes eraan) vallen hier erg groot. De kwaliteit is hier prima! Ook na het wassen blijft t netjes. Levering is ook meestal binnen 3 dagen maar bestel zelf meestal in het weekend en dan dinsdag/woensdag in huis, hoorde wel van mensen die doordeweeks bestelde dat de levering dan langer is ivm weekend enz.
De prijs-kwaliteit verhouding van next vind ik er goed. Soms heb ik wel een een shirt dat snel verwassen is, maar het meeste blijft lang mooi. Maandagavond heb ik nog wat besteld en had het woensdag al binnen. De kleding valt naar mijn mening iets groter dan andere merken. Je kindje zal sowieso maat 56 en 62 aanhebben dus die kan je altijd aanschaffen.
OK, super! Ik heb me alvast laten gaan en wat spulletjes besteld! Ben benieuwd wanneer ze aankomen. Heb me inderdaad gericht op maatje 56 en dan ook nog twee of drie setjes in 62. Thanks meiden!
Ik heb ze nog niet gebruikt, maar bij mij duurde de levering wel aardig lang! :') Ik vind het het wachten wel waard, maar reken er maar op dat het wat langer duurt, anders zit je er steeds zo op te wachten! ik geloof dat het bij mij bijna 2 weken heeft geduurd voor het er was!
Weet iemand hoe de anderen maten vallen? Er staat 12-18 maanden en dan maat 80-86 Mijn dochter is nu 19 maanden en heeft maat 80-86 maar wil graag kopen voor de winter. Is 86-92 dan niet weer té groot?