Wie gebruikt een buggyboard om je wat grotere kindje mee te vervoeren als zij/hij moe is van t lopen? En op welke kinderwagen is ie gemonteerd? Ik heb zelf een buggyboard op mp gebonden, t is er een van lascal Kiddyboard heet het maar weet niet of ie wel op mijn buggy( chicco liteway) past. Weet iemand dit ook toevallig?
wij hebben deze Hartkamp for Kids & Baby - Nieuws Super handig vind ik het. Zo kan de oudste echt uitrusten door te zitten. De zitting kan er trouwens wel af als je kindje graag wilt staan. Zit een soort van elastiek bij die je aan je kinderwagen kan bevestigen en als de kleine er niet op zit kan je het opklappen en dan dus gewoon achter je kinderwagen/buggy lopen. Ook makkelijk aan en af te demonteren. Maar goed, is niet echt een antwoord op je vraag want ik weet niet of het plankje dat jij in gedachte hebt op je kinderwagen past
Die is ideaal zeg, maar ik heb geen combiwagen meer alleen een buggy en denk dat zoeiets er niet op kan helaas.
Volgens mij kan die van Lascal bijna overal op. Kijk anders even op hun website. Daar staat een overzichtje van alle buggy's/kinderwagens. (weet het webadres even niet, maar dit is via google vast snel te vinden)
heb easywalker met bijpassend plankje. onze oudste is 2,5 jr en die vindt het super om op het plankje te mogen staan. denk dat ze anders zeker niet alles had willen lopen, dus voor ons de ideale oplossing
Hoi hoi, Hier een mutsy met lascal board! Ik zou hem in combinatie met een buggy niet gebruiken. De zit van de mutsy kan naar mij toe dus dan kan tim zich beet houden aan de stang van de wagen....