Hier heeft mijn gastouder een paar keer opgepast 's nachts(omdat ik accuut was opgenomen in het ziekenhuis en een keer omdat ik al om 5 uur weg moest voor mijn werk) Wij hebben er een vast bedrag van gemaakt. Vanaf 7 uur in de ochtend rekende ze gewoon het normaal uurtarief. Overigens heeft ze toen kosteloos met mijn dochter haar eerste sintmaarten gelopen en daar ben ik haar nog steeds enorm dankbaar voor. Zij rekent niet het volle pond voor de gehele nacht. Vind ik ook niet meer dan realistisch, omdat mijn dochter gewoon 99% van de tijd slaapt vanaf 19 - 8/9 uur
een vast bedrag lijkt mij ook geen slecht idee in zo'n situatie..maar dat zou mijn inziens wel vele malen hoger moeten liggen dan 25 euro wat iemand voorstelde.
Ik heb het nu bij hen neergelegd wat zij willen. Ze willen iig een vast bedrag afspreken en voor 25 euro doe ik dat niet. Ze gaan trouwen, dus een zinnig bedrag voor je kind goed onderbrengen lijkt me niet vreemd.
Ben ik met je eens. En ik vind het een flink verschil met een noodgeval of ver van tevoren gepland voor de fun...
Absoluut mams136. Een noodgeval is zeker anders, al ben ik nog steeds niet hun vrienden of familie. Al zouden ze misschien wel mn vrienden kunnen worden.. Haha! Ik heb het vandaag even besproken met ze en gezegd dat ik na wat rekenen op ongeveer 50 euro uitkwam. Dat vond ze te weinig... Ik heb gezegd dat dat goed is voor mij en dat als zij perse meer willen doen dat dat aan hen is.