Ik weet niet of hier al een topic over is, kon er in ieder geval niet zo snel eentje vinden! Maar dacht misschien kunnen we met elkaar onze hoogte en diepte punten delen, en natuurlijk begrijp ik dat er dan ook mensen zijn die niet willen reageren vanwege herkenning en dat respecteer ik! Ik zal zelf maar even beginnen, Mijn grootste hoogte punt van 2011 is dat ik mijn baby heb zien opgroeien tot een eigenwijze dreumes, die al heel veel nieuwe dingen heeft geleerd. Die gewoon op het moment een eigen willetje aan het creëren is, en dat terwijl we vorig jaar als het ware alleen maar konden knuffelen e.d. Daarna ben ik blij met de mensen die ik dit jaar heb leren kennen! En dat sommige oude contacten weer zijn opgebloeid tot ware vriendschappen! Helaas dit jaar behoorlijk wat diepte punten mee gemaakt, zo ben ik in Januari geopereerd aan een vernauwing van mijn urine buis, en daardoor long embolie heb opgelopen, waardoor ik met 4 verschillende complicaties in het ziekenhuis heb gelegen, waaronder 3 dagen op de ic, vanwege een bloed transfusie... Op zo moment flitst je leven eigenlijk in eens heel snel voorbij! En moeten er dus belangrijke keuzes gemaakt worden waardoor je op dat moment leeft tussen leven en dood, weet het zo even niet anders te verwoorden. Daarna eind maart door beide enkels gegaan, en dus 6 weken lang niks heb kunnen doen vanwege gebroken voetjes. Links herstel was wel snel en rechter heb ik soms nu nog steeds last van, is een zwakke plek geworden.. En een elk jaar terug komend diepte punt is dat het steeds langer is geleden dat mijn moeder is overleden, maar dit jaar heb ik daar behoorlijk veel moeite mee gehad... Eigenlijk weet ik zo op het moment niet echt meer iets, en ben benieuwd naar jullie reacties! In ieder geval hoop ik voor iedereen dat 2012 een goed jaar zal worden.
we hebben hier een heel SLECHT jaar gehad en dat verdrukt t positieve wel maar ik probeer te genieten en das moeilijk en uiteindelijk zal t vast wel goed komen, wanneer is een ?
Zo heavy hoor MamaNiess! Hier hebben we een raar jaar gehad, het begon slecht doordat mijn vader was opgenomen in het ziekenhuis vorig jaar oud en nieuw en we een paar weken later te horen kregen dat hij ernstig ziek zou zijn maar gelukkig was dit achteraf niet het geval en hadden de artsen fouten gemaakt... Toen kwam er eind juni heel even een lichtpuntje aangezien we al al bijna een jaar bezig waren voor een 2e kindje en ik zwanger bleek te zijn, maar helaas was het van korte duur want bij 2 maanden kreeg ik een miskraam. Gelukkig sluiten we het jaar wel weer mooi af want we hebben eindelijk na 2 jaar ons appartement verkocht en gaan vrijdag verhuizen naar ons nieuwe huis! Een jaar met hoogte en dieptepunten dus, ik probeer me vast te houden aan de hoogtepunten en dan vooral aan de liefde die ik van mn dochter,man en naasten krijg! Ik hoop dat 2012 voor iedereen een mooi jaar mag worden!
Het is voor ons vooral een mooi jaar geweest met als hoogtepunt de geboorte van Stan. We kijken er met veel plezier op terug!
Hoogtepunt hier is dat onze zoon toch goede vooruitgang heeft gebracht en dieptepunt... Eigenlijk meerdere. De langdurige zh opname van de jongste waardoor de vakantie van de oudste en hele gezin in de soep liep.. En de tweede vakantie door weer een zh opname ook. Dat vind ik wel heel sneu voor onze meid. Maar ach wie weet brengt 2012 wel veel hoogtepunten.
hoogtepunten: een positieve test geboorte van onze dochter en mijn partners huwelijksaanzoek Dieptepunten: overlijden van een persoon met alle emoties die erbij horen Ziekte van een dierbare die nu er tegenaan gaat om terug te vechten.
Heel wat beleefd dit jaar. We hebben in augustus kennis gemaakt met een nieuw leventje onze lieve zoon!! Maar we hebben in april afscheid moeten nemen van mijn lieve oma en in november van mijn lieve opa. Dit waren de meest ingrijpende gebeurtenissen voor mij in 2011
Dieptepunten: Groot gedeelte van het jaar alleenstaand geweest 2 Banen kwijt door bezuinigingen Hoogtepunten: Geboorte van Kenji Elke dag met Jayro&Kenji Hun papa die er alles voor heeft gedaan ons terug te winnen, incl. het afkicken van een verslaving.. Nu al 6 maanden clean!(met 1 terugval van 2 weken). Weer samen gekomen met hun papa, wat in januari officieel gaat worden (weer inschrijven bij ons!)
Mijn jaar is goed gestart. De laatste helft van de zwangerschap kreeg ik flink last van bekkeninstabiliteit. Maar de geboorte van mijn mannetje Owen in april maakt dan alles weer goed. 2 weken later in mei stortte mijn wereld in, toen ik er per toeval achter kwam dat mijn (bijna) ex-man al vanaf 2 maanden zwangerschap een relatie heeft met een van zijn collega's. 2011 is dus voor mij een heel dubbel gevoel. Ik ben superblij met mijn mannetje. En geniet zeker van mijn 2 kanjertjes. Maar de pijn, woede, frustratie en onbegrip overheersen de laatste maanden toch in de hectiek van het regelen van de scheiding. 2012 kan in dat opzicht alleen maar beter worden.
Hoogtepunt; huwelijksaanzoek van mijn vriend Doorlopend hoogtepunt; het zien opgroeien van onze geweldige kindjes Dieptepunt; ruzie met schoonfamilie door het aanstaande huwelijk en overlijden van een dierbaar persoon
Hoogte punt: de geboorte van onze jongste zoon Diepte punt: het overlijden van mijn schoonmoeder 4 dagen na de geboorte en op de verjaardag van mijn oudste zoon
Jee das ook heftig zeg! Hoop idd voor je dat 2012 een mooi jaar word voor jou en de kids. Heel veel succes en sterkte met alles
Mijn hoogte punt dit jaar is dqt mijn vriend mijn ten huwelijk heeft gevraagd en dat al een aantal maanden de trouwerij aan het regelen zijn. mijn dieptepunten zijn twee miskramen de ene 23 maart bij 7 weken en 2dagen ene de andere afgelopen 12 oktober bij 5weken en 2 dagen nu zijn wij aan het einde van dit jaar en zou mischien zwanger het jaar uit kunnen.gaan maar ook het niet zwanger zijn en blijven is een flink dieptepunt.... we hopen dus maar op een beter2012.... en dat hij ons een klein wondertje mag brengen
Mijn dieptepunt is tevens deel van mijn hoogtepunt. Mijn echtscheiding met daar tegenover mijn nieuwe liefde.
Hoogtepunt: Mijn man die mede dankzij medicatie eindelijk beter in zn vel zit. Betere financiële situatie Deze verrassingszwangerschap Dieptepunt Overlijden vader
Dieptepunten zijn een acute blindedarmoperatie in maart, een burn out in de zomerperiode en in oktober een flinke nierbekkenontsteking. Hoogtepunten zijn dat ik mijn droom achterma ben gegaan en nu een bbl opleiding VIG volg en op het werk mijn vriend heb leren kennen. Hij die me overal doorheen trekt. Samen staan we sterk.
Hier ook een jaar met hoogte en diepte punten. De hoogte punten: er in januari achter komen al 3 mnd zwanger te zijn. Trouwen met mn grote liefde in april. De teboorte van onze dochter in juni en de afgelopen dagen thuis waren ook dagen met een gOuden randje. De dieptepunten: 2 autoongelukken waarvan 1 met ziekenhuis opname omdat ze vreesden voor de baby. De maanden van herstel erna. Het gezeik op mn werk, de scheiding van mn ouders en het getob met mn gezondheid deels door de zware bevalling en deel doordat t niet goed gaat op mn werk. Ik hoop t jaar nog super af te sluiten deze week, met hopelijk een nieuwe baan en een goed oudennieuw viering thuis.
Hoogtepunt: ten huwelijk gevraag worden en het plannen. We trouwen in het buitenland en dat zorgt voor nog meer planning en schema's. Erg leuk allemaal. Dieptepunt: mijn schoonvader ligt sinds vrijdagnacht op de intensive care te vechten voor zijn leven. Hij heeft een herseninfarct gehad met verlamming aan de rechterkant van zijn lijf. Nu een longonsteking en hartritme stoornissen. De vooruitzichten waren voor vrijdag een stuk beter maar worden nu alleen maar negatiever. Het is net een achtbaan waar we een week inzitten.
Hoogtepunten : Dat ik in januari me diploma heb behaald, en dat we ook de sleutel kregen van onze eerste eigen woning! Dat ik een onwijze leuke baan had waar ik me ziel en zaligheid in had gevonden. Dat ik en mijn vriend toch alles maar mooi voorelkaar hebben gekregen samen ongeacht hoe moeilijk het allemaal was. dieptepunten : Toen ik mijn diploma had behaald ik een vervolg opleiding was begonnen maar er helaas niet mee door kon gaan. Ik zoveel heb gegeven de afgelopen jaren en zoveel heb gevochten voor waar we nu staan ik dood op ben en met pijnklachten en slijmbeursonstekking thuis zit. ik me baan verloren ben en nu in de ww beland, wil graag een andere baan zoeken maar me lichaam laat het even niet toe. Omdat we gingen verhuizen moesten we onze lieve blinde gehandicapte kat in laten slapen. mijn vriend 80 tot 100 % is afgekeurd. dat was het wel zo'n beetje.
Hoogtepunten: Zwanger van ons 2e wondertje, trouwerij van mijn vriendinnetje en heel onverwacht een klein nichtje erbij en mijn zus heeft zich verloofd.. Dieptepunt: na 4 hartoperaties in 2010 en 2011 te horen krijgen dat ze ons zoontje's hersteloperatie (ook grote hartoperatie) pas volgend jaar gaan doen (zeiden ze 1 dag voor de operatie plaats zou vinden) en ook nog die volgende dag een iets minder ingrijpende, maar toch zeer zware operatie gedaan. Erg zwaar en vervelend allemaal