Goedkope compact camera??

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie124, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Even een vraagje? Wij hebben thuis twee digitale camera's een spiegelreflex ( zo'n grote) en een goede digitale maar die heeft mijn man vaak mee.

Nu wil ik voor mezelf en gewoon om even snel een foto te maken een compacte camera kopen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer en weet niet welke ik wil. Budget tot 100 euro omdat ik deze er gewoon voor erbij wil.

Wie heeft er een goede compact camera en kan deze aanraden?
    Alvast bedankt!

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij hebben een compact camera van Canon, eigenlijk altijd tevreden mee. Handig voor als je de spiegelreflex inderdaad niet mee wilt nemen. Bijvoorbeeld met wintersport steekt mijn man hem altijd in zijn jaszak, kunnen we toch foto's maken tijdens het skiën enzo. Maar moet eerlijk zeggen dat in alle andere gevallen ik altijd spijt heb dat ik de spiegelreflex niet mee had en fotografeer eigenlijk toch altijd met de spiegelreflex, simpelweg omdat ik anders baal dat een mooie foto / mooi moment heb vastgelegd met een veel mindere kwaliteit camera. Maar dat is puur smaak, ik ken ook genoeg mensen die de camera van hun telefoon ook meer dan genoeg vinden en geen verschil zien met een foto van betere kwaliteit. En daar is ook niks mis mee...

Deel Deze Pagina