Wie heeft er ervaring met het merk Aerocombi Kees? Ik heb namelijk een erg mooie kinderwagen gezien voor vrij weinig geld, maar ben benieuwd of het wel een goeie is. Kan iemand mij de voor en nadelen vertellen van deze kinderwagen? Aerocombi Air Kees Purple Antraciet Alvast bedankt
Ik heb hem ook gezien en ben benieuwd naar de ervaringen. Op het eerste gezicht voldoet hij aan al onze eisen, maar ik vraag me bijvoorbeeld af of hij stevig is en lang mee gaat. Abbo dus!
Volgens mij is dit dezelfde die ik nu gebruikt op mijn zolder heb staan. Ik heb n taupekleur. Gebruikt gekocht en wacht nu op mij om gebruikt te worden hij ziet er nog super goed en stevig uit. Voor 2 kindjes gebruikt, al zie je dat nauwelijks..alleen ff matrasje vervangen. Maar dat had ik hoe dan ookgedaan ivm hygiene. Ik zou t zeker doen !
Ik zou nooit een wagen kopen - welk merk dan ook - zonder eerst te testen, in te vouwen, ermee te lopen, te kijken of 't in je auto past... Dus mijn tip; eerst in een winkel proberen en dan pas op een webshop kopen!