whaaaaa

Discussie in 'De lounge' gestart door sterr, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    Zo ik kreeg me net toch bijna een hartverzakking.

Ik zit hier zo ff wat berichten te lezen zie ik opeens iets bij me hand....
    Zit er een dikke spin naast me :confused:
    Schrok me het apenzuur ben als te doods voor die beeste.
    Hij was nog snel ook want hij scheurde weg.
    Ow en sorry voor de mensen die dat erg vinden maar ik heb hem gedood :oops:

2. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    hahahahha

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ieuw
    ik zou me ook rot schrikken zeg
    ik ben ook als de dood voor die beesten :(

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Vind die beesten ook echt vre-se-lijk brrrr...

Meestal roep ik de poes ff, zodat ik het nare klusje niet hoeft op te knappen...hehehe en zij eet ze met smaak op dussssssssss....

Wist je dat je spinnen eigenlijk niet mag doden (uhm niet dat ik me er aan houd hoor) maar het schijnt een beschermd diersoort te zijn?!
    Voel me dan ook een beetje schuldig maarja als de poes de spin omzeep helpt kan ik er toch ook niks aan doen ?! :)

5. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    nou pech hoor alleen jullie weten het nu :p

Er zijn zoveel soorten 1tje minder maakt ook niet uit.
    Ik heb ook de kat geroepen maar hij wou nie komen,en wou hem niet halen want dan kan ik die spin nooit meer terug vinden en zit ik hier echt niet meer op me gemak.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    GATVERRRRRRRR! Ik vind spinnen ook zoooooooooooo vies!
    Brrrr... krijg altijd overal kippevel als ik er 1 zie :confused:
    Hier lopen in huis altijd van die hele dikke bruine spinnen als het herfst is.
    Eerder maakte onze poes ze altijd dood (je zag altijd een dikke vette spin op de grond liggen als je 's ochtends beneden kwam. Soms zelfs meerdere) Ik vraag me af hoe en of ik het deze herfts overleef :confused:
    Ik raak die beesten dus écht niet aan hé!

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ahhh gossie ik had hem zeker niet gedood :( :(

maar ja das ieder zijn eigen ding ;)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi vieze beesten zijn het.
    hier tussen de muren(dus bij de isolatie) zitten vette vochtspinnen en die komen savonds hun gaatje uit.
    en ik heb er echt een hekel aan dus heb er al 1tje weggewerkt.

heb met de kit-spuit het gat dichtgekit :D

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

sorry moet even lachen hahaha. ik heb het ook eens gehad gingen met de auto naar frankrijk en ik moest plassen dus in een gammel ding kijk ik in de spiegel denk ik. goh wat een mooi bronche heb ik...zie ik het lopen schiet er in een seconde door mijn hoofd dat het wel een erg grote, zwarte spin is! gatver! deze is verdronken....

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Brrrr! Ik zou hem dus ook gedood hebben hoor!

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Klinkt erg bekent!
    Ik stond na het douchen mn haar in model te brengen en keek in de spiegel...zie iets zwarts zitten voor op mn schouder. Dus ik kijk naar mn schouder...ik zweer je...die spin was echt met poten en al 10 cm groot :confused:
    Was in die tijd nog erg bang voor spinnen dankzij dat ik daar vroeger niet bang voor was (toen ik klein was) en ze in opa zn kelder ving...tot ik alleen n pootje vast had ipv een hele spin..en die door bleef friemelen :pale:
    Dus ik zet het op een krijsen door die spin op mn schouder waardoor mn man in paniek naar beneden komt rennen (ja weet hij veel wat er is) en bijna zn nek breekt omdat hij van de trap valt...enige wat ik kon doen was wijzen en "spin spin!" zeggen :)

Gelukkig ben ik er nu niet meer bang voor...want mn vriend is er wel bang voor...en tja iemand moet ze toch buiten zetten (zitten hier een hele hoop van die grote dikke met harige poten nml :))

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zou willen dat ik durfde ze dood te maken :oops:

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben ok als de dood voor spinnen vooral als ze zo groot zijn.

Laatst zat ik ook achter de laptop. Zie ik er eens een grote langs lopen op de vloer. Ik trok van de schrik me benen omhoog. Me mand heeft hem gepakt en buiten gezet. In de islam mag je geen dieren doden dus ook geen spinnen maar vind het enge dingen

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou meteen van me computer verslaving afzijn haha

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Brrr ik ben er ook ZO bang voor, slaat nergens meer op.
    Laatst zat hier ook zo'n vette bruine op de muur, zag eruit alsof ie net naar de Macdonalds was geweest, zo dik.

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    haha, hij heeft zeker een big mac genomen met grote friet en een grote cola

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Volgens mij wel, want er zat nog wat friet rond zijn mond, en toen hij een boertje liet, rook de hele kamer naar big mac.. :p

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0

Inderdaad: hoe dood je zo'n ding? Ben bang dat het dan gaat kraken en knappen, brrrrr...
    Ik zet er altijd een mok overheen (eerst deed ik altijd een glas, maar dan zag ik hem nog :oops: ) en dan laat ik mijn man hem, als die thuis komt, in de tuin weg zetten. :)

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zover kom ik al niet eens! ik hoop altijd dat er geen aan komt zetten als ik alleen thuis ben, want dan durf ik die ruimte dus niet meer in tot mijn vriend hem heeft weggehaald! (en op zoek is gegaan naar de 2e want die beesten schijnen altijd in paren rond te lopen... sorry :oops: )

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja das ook lekker idd.. En dan maar hopen dat je het vrouwtje hebt gevangen en het mannetje nog rondloopt van die zijn kleiner..
    Ik word gewoon spontaan misselijk als ik een spin zie. Heb er wel eens over nagedacht om op een cursus te gaan om van die irritante fobie af te komen want als ik alleen thuis ben en ik zie zo'n ding ben ik niet blij. Ik ga er naar zitten kijken omdat ik anders bang ben dat ie ergens weg glipt en bel iemand die hem wil pakken. Maakt niet uit wie, degene waar de kans het grootst bij is dat ie er snel is.

Deel Deze Pagina