Als hij thuis is gewoon zelf... Hij neemt nooit eten mee als hij gaat werken, dat haalt hij zich onderweg dan ergens!
Niet te geloven dat dit topic bedacht werd in 'Bedenk het meest duffe topic' en nu ook hier echt staat! Sorry maar dat moest ik even kwijt.
Mijn vriend maakt zijn eigen brood ( soms vraagt hij wel eens heel lief of ik hem wil helpen,maar ga het echt niet iedere avond voor hem doen..) Zijn wel 8 boterhammen.
ik maak ook iedere dag men ventje zijn brood maak ze meestal savonds al klaar soms steek ik er een leuk briefje bij en dan krijg ik een dubbel dikke kus als hij savonds thuis komt.
Als er niet geluisterd wordt, verwijder ik gewoon berichten hoor. Ga jezelf bezig houden als je dit niet interesant vind. Simpel dacht ik zo.
mijn hubbie maakt zijn brood normaal zelf..al het een latertje word van het werk wil ik nog wel een keertje over mijn hart strijken , om het voor hem tedoen..hahaha
Mijn lief smeert mijn brood! (En doet nu zo ongeveer het hele huishouden aangezien ik na het werk instort)