hubbie mag lekker zelf zijn bammen smeren die gaat namelijk rond 5.00 de deur uit en dat is me net ff te vroeg (en anders deed ik het ook niet ) Zijn moeder vroeg me dat toen we gingen samenwonen: ga jij nu zijn brood smeren..? Mijn antwoord was: Kom op zeg het is een volwassen kerel je moet er geen eieren onder leggen
Dat mag die zelf doen... als verassing wil ik het best weleens doen maar het moet geen gewoonte worden.
Hier om en om. Het ligt eraan wie er als eerste uit is. De ene dag doe ik het brood en hubbie laat dan de hond uit. We hebben het in de ochtend allebei druk. Dus vind het prima op deze manier.
Ik leg s'avonds z'n kleren klaar. Sta om 5 uur op, maak z'n brood klaar, zet koffie, droog hem af als hij onder de douche vandaan komt en laat de hond uit Geintje Ik lig samen met mijn dochter nog te slapen en hij doet alles lekker zelf, hij heeft die handjes niet voor niks.
Meestal ben ik van het brood smeren. Ik moet mijn eigen broodjes ook, dus neem ik die andere zes ook gewoon mee tijdens het smeren. Wanneer ik een keer geen tijd heb (of zin) wordt mijn taak overgenomen Zo lief is hij dan ook wel weer...
Manlief zoekt hier zelf 's morgens om 5.00u zijn eten bij elkaar Ik lig dan nog heerlijk te ronken, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dan brood te gaan smeren!
Mijn hubbie smeert z'n broodjes zelf. Er mankeert niets aan z'n handen en ik ben druk genoeg met de kids
Neemt geen brood mee, gaat altijd lunchen met collega's, weet niet waar, klef brood uit een trommel moet ie toch niet, haha.