Ieder doet zijn eigen bammetjes in huize Elmo! Misschien als ik volgende week met verlof ben...dat ik hem wat extra ga verwennen
Wat denk jij? Hij vindt dat ik het altijd moet doen. Zegt "waar heb ik anders een vrouw voor?". Maar doe het niet altijd hoor! Hij heeft immers zelf ook 2 handen! Liefs Marjo
Ooooooh ja Muuske... ik herinner me weer wat voor man je hebt. Maar ja, als jij maar zielsgelukkig met hem bent. En dat is wel zo he? Anders zou je geen kind van 'm willen natuurlijk.
ik wil best een keer zijn brood smeren, als het hij het druk heeft of als ik er gewoon op dat moment zin in heb, maar als hij zo'n uitspraak doet! pfff dan deed ik het nooit weer!(*en ik zei er nog wat bij*)
Hij doet het uiteraard zelf. Het is een klein kind meer. Bovendien is mijn smaak helemaal anders....mijn ideeën over gezond eten ook. Dus dat risico loopt hij liever niet! En terecht...
Ik zie niet in waarom ik zijn brood zou moeten smeren Of hij die van mij.. Hij neemt trouwens 12 boterhammen mee per dag, zou ook wel gek zijn om het te doen
Van mijn vader moest ik het wel vaak doen. De meest ranzige combinaties toverde ik dan tevoorschijn zodat ik het de volgende keer niet meer hoefde te doen.
Mijn man doet het vaak voor mij, ik soms wel voor hem. gewoon als we spitsuur hebben, en hij (of ik) staat toch in de keuken. maar meestal sta ik 4 uur later als hem op hihi
Hier wordt er s'avonds al brood gesmeerd. Zelf neem ik geen brood mee, krijg lunch of warm eten op het werk. Als ik s'avonds niet hoef te werken wil ik het nog wel eens voor hem doen, smaken ze idd. lekkerder zegt hij. Ach doe het met alle liefde, kleine moeite.
@ Muuske als jouw bedoeling van dit topic is om erachter te komen of jouw vriend anders is dan andere mannen en of t normaal is hoe hij jou behandelt, kan je nog 86 topics openen over jouw man. Want hoe hij jou behandelt is verre van normaal. De mijne zegt zelf daar heb ik handjes voor en hij vindt t een kleine moeite zelf zijn eigen brood te smeren. En dat jij je zo laat behandelen zegt meer over jou dan over hem.......