Ik doe het voo rhem...smeer toch ook mijn eigen broodjes dus die 3 van hem kunnen er ook wel bij en ik doe het savonds.... in het weekend maakt hij ze lekker klaar voor mij.....
Hier is het niet aan de orde, aangezien mijn vriend al meer als een jaar in de ziektewet zit. Maar als hij zo'n instelling had, zou ik hem vriendelijk verzoeken de tijdmachine in te stappen en terug te gaan naar de middeleeuwen...
Iedere dag staan we om 6 uur op, ik ga dan z'n ontbijt maken en zn lunch. Hij maakt zich dan klaar om te gaan werken. Ik vind het nog steeds niet erg om te doen. Misschien dat ik over een tijdje niet meer kan maar ik doe het nu nog met alle plezier. Ik werk maar 2 dagen in de week en dan moet ik ook pas laat beginnen dus zodra hij weg is kruip ik nog ff lekker terug in bed.
Ik doe het voor mijn hubbie! Hij moet s'ochtends om 6.00 al weg en dan scheelt het hem heel veel tijd als ik s'avonds even paar bammetjes smeer! Dan laat hij voor het laatst hondje uit en ik smeer het even voor hem! maar nou is hij ook heel lief! hihihihihihi xx Nina
hahahahahah ik zie dat dus helemaal voor me. hij met hangende pootjes in zo'n apperaat.. daaaag angelina! zwaai! hihihi
Mijn man maakt zijn èn mijn lunch klaar. Als ik eerder weg moet dan hij, staat hij er 's morgens zelfs eerder voor op!
Mijn mannetje maakt altijd de broodjes smorgens, voordat we naar het werk gaan. Ik krijg ook elke ochtend mn ontbijtje op bed
Hij smeert ze helemaal zelf. Alleen als ik het ontbijt klaar heb en hij is nog niet klaar en de tijd tikt dan smeer ik ze gauw voor hem.
Normaal gesproken doe ik het, maar nu ik 's ochtends wat langer blijf liggen, omdat ik mijn slaap nodig heb, smeert hij ze zelf.
hij doet t gewoon zelf, moet ik toch ook! haha hij wil t pas sochtend maken en ik ga er echt nie om half 6 uit!
Hij maakt z\'n eigen bammetje klaar, hij strijkt z\'n eigen overhemden en hij maakt ook nog eens het meeste hier in huis schoon, haha!(en hij heeft een bloedhekel aan voetbal en kijkt onm en is dol op katten, droomvent!) Maar ik kook en maak altijd de wc en kattenbak schoon..
Bij mijn Lief op het werk worden hele broden en beleg en boter bezorgd. Hij smeert dus zelf zijn boterham.