Hij doet 't zelf, 's avonds. Als ik naar school moest of als ik een baan heb, moet ik 't ook zelf doen. En hubby kan 't veeel sneller dan ik en hij smeert er ook wel een stuk of zeven. Dus, mag 't ie lekker zelf doen
hubbie mag lekker zelf zijn brood smeren , hij wil er 8 mee net of dat ik niks anders te doen heb , heel soms doe ik het voor hem , echt heel soms.... heb het hem ooit wel gezworen dat ik altijd zijn brood wou smeren....maar ja als ik dat niet gezworen had hadden we nu nog niet samen gewoond ....... :-#
Hij eet op zijn werk , ze hebben daar catering. Soms neemt hij een prakje mee wat ik heb klaar gemaakt maar komt bijna niet voor.
een prakje! ga niet zeggen dat je niet weet wat een prakje is (op www.google.nl kan je altijd iets opzoeken als je het echt niet weet , is maar een tip..)
Ik zal het je nog mooier zeggen... mijn vriend maakt mijn brood vaak goed geregeld he hahaha neej hij eet op zn werk en als ik moet lunchen maakt hij soms een heel uitgebreid pakket. Meestal maak ik het zelf maar soms doet hij dat. baunty erin, blikje fernandes etce etc lief toch maarja ik kook ook weleens sochtends voor hem als ik tot laat moet werken, en hij dus de hele tijd met die kleine bezig is. dus ja zo zorgen we voor elkaar
Dat weet ik dus serieus niet! Enne...als je op Google zoekt, dan krijg je hele vreemde resultaten van babyvoeding e.d.!
Over het algemeen eet mijn man thuis maar als hij buiten de deur gaat werken smeert hij zijn eigen brood, ik heb het al druk zat met mijzelf en de kids.
@mijnimeel, prakkies, lif lafjes en kliekjes zijn andere woorden voor een maaltijd die opgewarmd kan worden. volgens mij een typsich amsterdams woord.
Hier in Rotterdam is een prakkie, aardappels, groenten en vlees. Meer onstaan doordat je dan de aardappels en groenten bij elkaar prakt met je vork, en vaak ook het vlees erbij..
haha een prakkie is gewoon een warme maaltijd of overgebleven restje. Ik kom uit Rotterdam (uit de buurt) dus het is niet Amsterdams
Ik vind prakkie zo lekker klinken, denk gelijk aan hutspot of boerenkool met lekker veel jus en vlees, alles door elkaar geprakt.