Ik smeer voor mijn man zijn brood en zet de koffie klaar,ik doe dit wel de avond ervoor hoeft alleen zen tas nog maar in te pakken,eerst ging ik er altijd mee uit maar dat doe ik niet meer aangezien het wel eens heel erg vroeg kan zijn. Ik vind het niet erg om te doen ik ben gewoon lekker full-time thuis dus ik heb de tijd. Groetjes jeslin
Bij mijn vriend op het werk halen ze met een groepje elke dag brood en beleg, dus mijn mannetje smeert z'n brood zelf.
dat hoeft een ander niet te doen Muus, dat doe jezelf wel met dat argwanend gedoe.... wat wil je nou, als ze antwoorden in je topics en daarmee grapjes maken wbt het eten (liflafjes-prakkie e.d.) gooi je er zelf een reactie tussendoor dat ze off topic gaan jij gaat zelf volledig off topic met je reacties naar andere toe...(lees argwanende reacties)
Ik smeer elke avond brood voor mezelf en voor mijn man. Ik ben meer tijd kwijt voor mezelf, ik neem gesneden tomaten mee, of iets anders wat meer tijd kost om klaar te maken. Dan vind ik het niet zoveel moeite om zijn brood ook nog even te smeren, is het gelijk klaar.
De mijne heeft van onze lieve heer 2 handjes gekregen... doetie dus zelf maar, want anders wordt er gezeurd dattie 5 dagen per week kaas op zn brood krijgt... nu regeltie zelf de afwisseling En de mijne maakt van al het avondeten een prakkie... Maakt niet uit wat het is.. de groenten worden door de aardappelen geprakt, jus eroverheen (kijk.. daar komt prakkie vandaan) en dan een stuk vlees ernaast.. Hij eet dus kort gezegd elke avond (als we gekookte aardappelen hebben) dus gewoon de stamppot op zijn bord ipv in de pan..
En de mijne maakt van al het avondeten een prakkie... Maakt niet uit wat het is.. de groenten worden door de aardappelen geprakt, jus eroverheen (kijk.. daar komt prakkie vandaan) en dan een stuk vlees ernaast.. Hij eet dus kort gezegd elke avond (als we gekookte aardappelen hebben) dus gewoon de stamppot op zijn bord ipv in de pan.. [/quote] ja hier woont ook een prakker , mijn man prakt alles zelf sla en lasagna ik word er stapelgek van want ik vind het ontzettend vies ! ik eet alles 1 voor 1 op ... L.sybje
Gelukkig maakt 'ie het allemaal zelf en ik mag er de afwas van doen. Op mijn werk krijgen we van alles voor de lunch. Nog even terugkomend op het woord 'prakje'... Sorry, maar als ik dat hoor dan hoef ik niet meer. Effe lekker prakkuh... Aahhh! Een heel vies woord wat er hier niet in komt! Hetzelfde geldt voor 'een snee brood, een homp kaas'.
Wat een topic lunch dus... Dat doet hij zelf, ik ook zelf, maar ik lunch vaak buiten de deur. Als ik een keer lief wil zijn en vrij heb ( dat is zeldzaam ) heb ik wel eens een lunch voor hem gemaakt. en ik ben ook mer van de liflafjes, prakjes zijn niet aan mij besteed ( fruitprakje misschien nog wel, oh nee dat heeft een fruithapje ) sorry wordt wel heel melig van dit topic... En wat ee nverschrikkelijke man heb jij topicstartster, zou je niet op zoek gaan naar een leuke lieve normale vent, die zijn er genoeg hoor.
Het maakt het eten niet minder lekker hoor het smaakt net zo goed een snee brood? kan me niet inbeelden wat daar mis mee is. Jeetje dames niet constant commentaar hebben op iemand zijn taalgebruik. [-X hihi die van mij krijgt iedere avond een lekker Prakkieeeeee en als ontbijt een snee brood met een plak kaas
Bij ons gaat het 's avonds als volgt: Als ik me ga douchen, laat mijn man de hond uit en maakt de kattenbak schoon. Als hij zich daarna gaat douchen, smeer ik het brood voor ons beiden, ruim wat op en zet eventueel de vaatwasser aan. Wat mij betreft: prettig geregeld dus! Want ik smeer liever brood, dan dat ik door weer en wind met de hond een laatste blokje om moet en de kattenbak moet schoon maken...
als je eens wist hoe vroeg hij de deur uit gaat.... dat doet ie maar lekker zelf hoor haha ik lig dan nog op één oor alleen als hij zich verslaapt, dan doe ik het
doet mijn mannetje trouwens ook op 't moment. sinds ik zwanger ben, en dus erg gammel ben 's ochtends, krijg ik elke ochtend ontbijt op bed! zo lief!