Voel me zo raar vandaag... slaapgebrek of komt het op gang???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dottie, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    #1 Dottie, 1 jan 2010
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
    Pff ik voel me echt raar. Bij bijna alles wat ik doe heb ik krampen in mijn buik. Het is wel iets afgezakt doorheen de dag. En ik voel me echt ellendig vandaag. Het was een heel korte nacht afgelopen nacht, dus daar wijt ik natuurlijk de extreme vermoeidheid aan. Maar verder heb ik honger, maar kan ik moeilijk eten. Voel me misselijk. En het is géén kater dit jaar :D

Volgens mijn mama is het nog niet zo ver want ik ben veel te rustig volgens haar :). Maar toch is er iets anders... Ik heb de oudste constant geknuffeld vandaag. En maar lopen zeggen dat hij mijn liefste, grootste schat is, én hij was óók super aanhankelijk vandaag. En zo rustig voel ik me echt niet. Mijn man is werken met de nachtpost deze nacht. (Hij kan wel onmiddelijk vertrekken als ik ben) Verder ben ik super emo. Ik had mijn zoontje een rijmpje geleerd om op te zeggen vandaag, en toen hij dat deed (met hulp van papa) begon ik me toch te huilen... We waren toen bij mijn schoonouders, moest me echt inhouden, maar voelde me hysterisch ;)

Bij de oudste ben ik 's morgens opgestaan met weeën, dus ik heb de "aanloop" niet bewust meegekregen. Kan het mij alleszins niet herinneren... In ieder geval, voor mij hoeft het echt nog niet... Ik zou nog een paar dagen de baby willen houden. Naar mijn mening, hoe verder in januari hoe beter... Maar ja, daar heb ik toch niks aan te zeggen ;)

Pff en terwijl ik hier aan't tikken ben zitten de tranen opnieuw hoog... en waarom??? Joost mag het weten!

Enfin wééral een heel verhaal op niks eigenijk, maar soms doet het goed om het van je af te schrijven.

Dank jullie wel dames voor het lezen.

Liefs

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het kan zijn dat het het beginnen van de aanloop is maar dat is bij iedereeen verschillend dus ik durf erg geen pin op te zetten.

In ieder geval succes :)

3. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ik ben al op van 4uur... werd wakker van een volle blaas en van harde buiken/voorweeën. Daarna kon ik niet meer slapen want de contracties blijven komen.
    Dus ben ik maar opgestaan, heb me uitgebreid gedouched, haren gewassen, onthaard (het moest maar eens doorzetten). Mijn man verwacht ik terug van de nachtpost rond half 8. En eigenlijk voel ik me best wel eenzaam :) Maar natuurlijk gaat hij dan slapen, dus sta ik er nog alleen voor. Ik zie er eigenlijk ook tegenop om in deze toestand mijn zoontje te entertainen... maar het ventje kan er natuurlijk niks aan doen.

Zoals ik al zei, herken ik dit niet van de vorige keer, dus ik weet niet als ik gewoon te maken heb met pijnlijke voorweeën of als het echt op gang is gekomen. Er zit in ieder geval nog geen regelmaat in...
    Door het warme water waren de contracties minder pijnlijk, maar bleven toch niet weg. Hoe zat dat juist met contracties en warm water?

Liefs

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hoe is het nu met je?

Als je weeën hebt dan worden ze sterker in warm water en ze nemen juist af als het oefenweeën zijn.

5. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Hey

Ik heb mij heel de dag slecht gevoeld. Wel vanmiddag een beetje kunnen slapen. Maar het breekt niet door. Ik hoop op een goede nacht straks... in ieder geval best wel veel ongemak gehad vandaag.

Vandaag had ik wel het gevoel dat ik het wiegje moest klaarmaken (parkwieg onder in de woonkamer) Dus dat is wel weer afgehandeld.
    Nu nog de adres enveloppen schrijven en de doopsuiker afwerken en dan zal ik pas gerust zijn.

Ik hou jullie op de hoogte!

6. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Tja, de 40 is er natuurlijk bijna! Ik moet zeggen dat nu ik 37 weken ben en de baby DUS kan en mag komen ik bij elk krampje, steekje, schopje en draaitje denk dat het zomaar gaat beginnen... Je kan jezelf zo gek maken! Veel succes in ieder geval!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Volgens mij heeft het doorgezet.

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hihi ik wilde al gaan reageren met 'dat klinkt als een bevalling die zich aankondigt!'. Maar ik denk ook dat er weer een wereldburgertje bij is gekomen. ;)

9. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    en????? heeft het nog lang geduurt?

10. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dag dames,

Ik ben de 5de bevallen van een prachtige zoon, Jaro.
    4.115 kg (arme ik :D) en 51 cm.
    Ik ben weeën beginnen krijgen rond 3u 's nachts (goed doenbaar) en om 14u33 was Jaro geboren.

Vele groetjes!

11. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Ik zit nu in hetzelfde schuitje ben zo moe en ellendig mijn rug doet zeer ... maarja ik zal wel gewoon overtijd gaan hihi

Geniet ervan hoop dat je een voorspoedige bevalling heb gehad!!!!

12. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dank je!

Nu ik mijn bericht nalees lijkt het alsof àlle weeën goed doenbaar waren... NOT
    Helse pijnen gehad! Dit even ter bemoediging van allen die mij nog moeten volgen :D

Natascha, veel succes met de laatste loodjes!

13. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Dottie van harte gefeliciteerd met jullie zoon :D:D

En wat een mooie naam hebben jullie hem gegeven.

Geniet er maar van
    Liefs
    Helia

14. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dank je Helia!

15. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    hoi allemaal,

ik ben nu 39w4d zwanger en voel echt nog helemaal niks.
    bij het indalen heb ik niks gemerkt en tot op heden nog geen voorweeen gehad. of ik heb ze wel gehad maar verneem het misschien gewoon niet.
    ben het allemaal wel zo zat.
    het enige wat ik heb is heel veel slaapgebrek en emotioneel er helemaal door heen zitten en steeds misselijk.
    het voelt allemaal maar raar.
    kent iemand dit gevoel of ben ik weer zo'n bijzonder geval?

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hier ook iemand die zich 'raar' voelt... ben vandaag 36,5 week dus hij mag nog wel ff blijven zitten... maar hoop toch dat hij er binnen 1-2 weken wel is... weet niet of ik 3-4 weken nog wel volhoudt... wordt ook steeds zwaarder/emotioneler etc. Heb verder ook nog weinig last van iets hoor... harde buiken/steken onderin van het indalen, maar voor de rest merk ik nog niet zoveel... ach jah, het is voor een goed doel he:D

Succes iedereen die nog moet bevallen met de laatste loodjes!

17. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Klinkt me bekend in de oren :)
    En troost je, het kan echt ieder moment op gang komen. Bij mij is het 's nachts echt op gang gekomen. Maar ik denk wel dat het een voorbode was bij mij, dat raar voelen...

18. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    nou ik hoop dat het zich snel meld.
    het is allemaal wel voor een goed doel dat weet ik.
    maar ik snap niet waarom ik geen voorweeen voel en dat ik de indaling helemaal niet heb gemerkt. :(
    dus het word nog wat als het begint. :(
    gelukkig voel ik mij nu wel iets beter maar ben nog steeds emotioneel :$

19. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboorte van Jaro!

En nog bedankt...! ;)

20. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Sorry :p
    Komt wel goed. Het is goede pijn. Het is cliché, maar omhels de pijn en vooral ontspan. Komt allemaal goed.

Deel Deze Pagina