wie mag allemaal bij jullie bevalling zijn?

Discussion in 'Zwangerschap' started by scheetjuh, Jan 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinkie

Pinkie Actief lid

May 28, 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Wij hebben geen familie of vrienden, maar vind dat ook niet erg. Zou er toch enkel m'n partner bij willen.

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Alleen m'n partner en de gyn/mensen die in het ZH werken.
    M'n mama is een lieverd, maar zou t dat mensje (hartpatient) niet aan willen doen + ze is zo'n zenuwpees dat ik meer stress dan ontspanning zou hebben. Vind het wel jammer want hou veel van haar, maar that's the way it is.

Mirre

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

weer alleen mijn vriend (en de vlos met kraamzorg natuurlijk!)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn moeder en schoonouders en zusje komen wel naar het ziekenhuis op het moment dat ik ze bel, maar zullen bij de bevalling zelf niet aanwezig zijn. Ze gaan gewoon wachten in het restaurant (mits het overdag is). Ik vind het fijn dat ze in de buurt zijn, kan mijn vriend ook af en toe even zn verhaal kwijt
    Maar bij de bevalling zelf wil ik ze niet. Vind dat te intiem en is iets voor mij en mn vriend.

Als de kleine geboren is mogen ze wat mij betreft direct komen kijken. Dat gun ik ze ook, we hebben veel steun van ze gehad toen onze eerste zwangerschap niet goed ging.

5. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Alleen mn partner erbij en natuurlijk alle dokters of verpleegsters die nodig zijn.
    Ben ook redelijk preuts, heb zelf het liefst dat mn parner mooi aan mn hoofd blijft staan ^^

6. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    817
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG
    moeder, tante en verloskundige (ik beval in het ziekenhuis dus wie weet wie of wat erbij komt kijken)
    mijn vriend is een kl..tzak;)

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hebben jullie helemaal geen vrienden? Wat sneu:(

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant

Dan is het wel zo handig dat zij ook bij dit gesloten 'feestje' mag zijn.

Dus bij ons wordt het alleen mijn man en ik (verloskundige en kraamverzorgster) ;)

9. Trees

Trees Niet meer actief

Alleen Treesman en vooruit de gynaecoloog en aanhang mag ook komen :D

Ik wil dit op mijn eigen tempo doen en familie en vrienden horen het wel als de kleine geboren is.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,285
    6,196
    113
    Hier is hopelijk net als de vorige keer naast mijn vriend ook mijn zusje erbij. Dit beviel ;) erg goed. En hopelijk wat minder medisch personeel haha, maar dat heb ik niet voor het zeggen he.

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mijn man, verloskundige en evt. een verpleegkundige ofzo, meer niet.

Maar uit ervaring weet ik dat het je op 'het heetst van de strijd' je geen moer meer uit maakt, van mij part lag ik midden op het Leidsche plein te bevallen, als de baby er maar zo snel mogelijk uit kwam.

12. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Alleen mn mannetje ! En natuurlijk de mensen die nodig zijn ;)

13. Natas85

Natas85 Actief lid

Mar 23, 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    De geboorte van mijn zoontje heb ik gedaan met steun van mijn mannetje en onder toeziend oog van de gyn met aanhang en dat zal bij de 2e ook zo zijn.
    Bij nummer 2 zal dan na de geboorte eerst ons zoontje zijn broertje of zusje mogen zien en daarna mogen de opa's en oma's er bij ;)

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

uhm de vader of nog steeds je vriend?? waarom wil je hem er niet bij hebben?? of ben ik te persoonlijk?

Ik graag de papa ... ondanks alles :p
    en me zus en me moeder omdat hun het graag willen en ik er geen moeite mee heb anders alleen de papa ...

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier mijn vriend, de vk en eventueel iets van een stagiaire of verpleegkundige ofzo. Geen familieleden ofzo hoor.

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

alleen mijn vriend.

verder qua medisch personeel maakt het me helemaal niks uit. bij mijn vorige bevalling was er blijkbaar een halve school aan stagaires erbij, en kan me niemand meer herinneren. (weet nog steeds niet wie nou mijn gyn was..)
    hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en die mensen moeten het ook leren.

erg raar, heb qua dokters geen problemen mee als het een volle kamer word, maar moet er niet aan denken om er verder bekenden bij te hebben!

oh, verder is u2 ook wel welkom hoor, als achtergrondmuziekje :)

17. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0

Is natuurlijk nóóit verkeerd!!!
    Is voor de buren ook wat leuker dan dat gegil ;)

18. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    817
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG

offtopic:
    nee hoor mijn vriend is de vader maar hij staat op het punt om mij te laten stikken je wilt niet weten wat ik allemaal ontdekt heb over hem en hij maar denken dat ik niks weet;) ik hoef hem niet meer in mijn leven en zeker niet in die van mijn dochtertje na zijn gedrag

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste bevallin was mijn man en mijn vader. Mijn vader had nog nooit een bevalling meegemaakt.. Deze keer vind ik alleen mijn man genoeg :)

20. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Mijn man. En van mij mocht mijn moeder er ook bij zijn. Maar die denkt dat ze dat niet aan kan. Dus nu alleen mijn man en de gyn enz.

Share This Page