wie mag allemaal bij jullie bevalling zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scheetjuh, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

mijn moeder en mn partner, de rest gaat maar lekker op de gang bivakeren of lekker thuis die hoef ik niet rond mijn bed te hebben!!

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik wil behalve mn man en het ziekenhuispersoneel er niemand bijhebben...
    Nee dank je de koekoek, allemaal mensen die constant vragen hoe het gaat, of zeggen dat je het zo goed doet en ondertussen maar tegen je muts aan kunnen kijken....
    Nee niks voor mij.
    Mn man en ik doen het "samen", het kindje is ook gegroeid uit onze liefde... ik hoef daar mn moeder echt niet bij!
    En er is in het ziekenhuis ook al genoeg personeel als je een beetje pech hebt... Bij mn eerst ebevalling stond er minimaal 6 man ziekenhuispersoneel op mn kamer... lekker hoor...

3. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Bij mij sowieso m'n vriend en ik wou ook graag me moeder omdat ik me dan ook wat gerustgestelder voel denk ik maar me vriend wil het liever niet omdat hij vind dat het iets voor ons is..

Ik heb ook altijd gezegt dat ik alleen de vader er bij wou hebben maar nu het dichterbij komt vind ik het best wel een beetje eng... En me zus zegt dat mijn bevalling is en hij het maar goed moet vinden voor mij omdat ik de pijn heb maar vind ook wel dat me vriend gelijk heeft en dat het iets voor ons 2en is.. Moeilijk! hahah

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.278
    6.803
    113
    Alleen mijn man en de verloskundige. Eventueel de kraamhulp.

5. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    ook hier alleen mijn vriend en de vlos + kraamhulp...

6. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Bij mij alleen mijn man, verloskundige en eventueel ziekenhuispersoneel. Ik vind het toch wel echt iets van ons samen en eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken ouders of vriendinnen erbij te hebben.

7. Alita

Alita Niet meer actief

Naar ervaring wil ik net zoals mijn eerste bevalling alleen mijn vriend erbij hebben!!!
    Maar dat ligt ook aan jezelf, ik ben helemaal in mezelf gekeerd en volledig geconcentreerd op de pijn en om dan een hoop mensen om mij heen te hebben die gaan zeggen wat ik moet doen.....uuhh nee dank je!!!!

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Yep, hier ook..
    Zie er al zo tegen op om daar met m'n "fluit" open te liggen, dus niet meer mensen alsjeblieft haha..

9. Alita

Alita Niet meer actief

haha eliesah, nou daar denk je straks echt niet aan dat je met je fluit open ligt!!! hahaha

Deel Deze Pagina