Wie mag als eerste de baby zien?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Bibi82, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik word plaatsvervangend boos als ik dit lees! Wat vreselijk egoistisch. Zij kan nog jaren van haar (klein)kinderen genieten en jouw vader nog maar heel even. Ongelooflijk dat mensen daar een probleem van kunnen maken...

Sterkte trouwens, zal een heftige periode voor je zijn/worden :(

2. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doet me goed te horen Flutterby, soms ga je, tegen beter weten in, nog aan jezelf twijfelen....
    En ja, het is heel heftig, maar het is niet anders. Ik probeer maar 'to go with the flow'
    Vechten heeft geen zin, het zal gaan zoals het gaat.

3. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    On top of..
    Vandaag wist de dame van de stomerij (die ik mijn leven nog niet had ontmoet) mij te vertellen dat ik de schoondochter ben van die en die en dat mijn vader op sterven ligt.
    Schijnbaar ligt heel mijn prive op straat.

Enkele weken geleden heb ik heel duidelijk aangegeven dat mijn prive prive is en dat ik niet wil dat ze het met hun kennissen delen. Zeker de kwestie van mijn zieke vader niet. Schoonma bezwoer dat dat niet zou gebeuren...
    Wel dus. Ik ben zo boos, ik denk dat ik het contact maar ga verbreken, ik heb hier helemaal geen zin in.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik kijk het zelf het liefst rustig aan tegen die tijd, ik kan me voorstellen dat ik 's nachts sowieso geen zin heb in bezoek en ook als ik overdag mocht bevallen, zou ik eerst graag even rustig zelf willen wennen. Misschien is het tzt wel heel anders hoor, maar ik bepaal iig wie er wanneer komt en mensen moeten daar niet over gaan zeuren. Kan me bv voorstellen dat we mensen wel snel een fotootje sturen, maar bezoek een dagje uitstellen oid. Het lijkt me gewoon heel belangrijk om als gezin even aan elkaar te wennen, om even bij te komen etc.
    Verder maakt het me niet echt uit wie er als eerste komen, ja, eerst familie, ik heb geen zin om als eerste de buurvrouw op bezoek te hebben ofzo :p Maar of nu mijn schoonzus als eerste komt of mijn eigen ouders; ik vind het allemaal prima, zolang ze maar niet onaangekondigd op de stoep staan.

Wat erg dat ze dat zo rond vertelt, kan me voorstellen dat je dat haar erg kwalijk neemt!
    Verder zou ik er met haar niet over in discussie gaan; zeg haar dat jullie eerst naar je vader willen gaan omdat dat belangrijk voor je is. Als ze dat niet kan begrijpen, dan is ze echt niet goed bij haar hoofd. Als ze echt aan de telefoon in discussie probeert te gaan, jullie verwijten maakt of emotioneel probeert te chanteren door te gaan huilen... ik zou echt ophangen; zulk egoistisch gedrag van haar is wel het laatste waar jij nu mee bezig zou moeten zijn.
    Ik hoop dat je het van je af kan zetten, het klinkt echt vreselijk...

Deel Deze Pagina