Hey meiden, Mijn NOD is dinsdag, maar als mijn temp morgen niet daalt wil ik morgen testen. Das meer om praktische redenen. Op dinsdag moeten we alle2 werken en stel dat ik posi test dan wil ik lekker samen thuis zijn en ervan genieten. Vorige 3 cycli had ik maar een LF van 11 dagen, nu zit ik op 11dpo met een kleine tempstijging en geen naderende ongiklachten. Wel heb ik andere symptonen: -aanhoudend ongi-gevoel vanaf een paar dagen na ei tot nu -moe en vroeg naar bed -veel plassen -droge ogen -droge witte afscheiding -af en toe (bij bepaalde bewegingen) gevoelige boobs We zijn nu een jaar bezig en durf eigenlijk niet zo goed te hopen. Wie doet met me mee??? Liefs Kweb
Hoooi, Wat spannend meis! Ik zal vor je duimen. HEb beetje zelfde klachten als jij aanhoudend ongi-gevoel vanaf een paar dagen na ei tot nu (was echt opvallend, dacht even ongi te worden 5 dagen na ei.) -niet echt moeier maar wel vroeger naar bed dan normaal, normaal lees ik altijd nog een uurtje. Nu heb ik al 2 weken geen pagina ut kunnen lezen. -witte afscheiding -af en toe (bij bepaalde bewegingen) gevoelige boobs Ze voelen met vlagen wat branderig, vooral tepels. Normaal 5 dagen voor nod al superopgeblazen borsten. Nu beginnen ze sinds 2 dagen pas wat groeien. Tem ook nog hoog.37.1 Als ik niet ongi wordt wacht ik tot woensdag (9-9-9, leuke datum om te testen Laat je wetn hoe het is gegaan? liefs
Hoi hoi, Ow wat spannend. Had je kaartje net al in een andere topic gezien. Knap dat je toch kunt wachten ookal ben je al een dag overtijd. Woensdag heb ik een bruiloft, dus wil dan niet alle aandacht naar mijzelf trekken, zeg maar. Bovendien heb ik al zo weinig geduld. Wilde net al gaan testen, maar mijn urine was zo licht dat ik het maar niet gedaan heb. Toch maar tot morgen wachten, kan ik ook even zien wat mn temp doet. We houden elkaar op de hoogte
Ik heb m'n nod aankomende vrijdag (11e), maar als ik dan nog niet ongi ben geworden ga ik de 14e pas een test doen. Heb een LF van 13 dagen, en heb normaal gesproken tussen dag 9 en dag 11 een enorme tempdip en een paar dagen later m'n ongi, dus ik hoop dat m'n temp mooi hoog blijft! Qua klachten valt het nog mee, heb een aantal dagen last van ongi-achtige krampjes (heb ik normaal helemaal niet, en zelden als ik ongi word), sinds een paar dagen na ovu af en toe pijnlijke, gespannen borsten (normaal alleen voor m'n ei heb ik een paar dagen pijnlijke tepels, deze keer ook gehad voor m'n ei). De laatste paar dagen erg snel moe, en vanmorgen was ik vóór de wekker van m'n vriend wakker (dus vóór 6 uur, normaal slaap ik gewoon door tot 11 uur ofzo).. Komt misschien ook een beetje van stress, want hebben vandaag een feestje, maargoed. Ik hoop dat ik de 14e een heel mooi verjaarscadeautje krijg
Hier zelfde 'probleem'... Ik heb morgen of maandag NOD, maar temperatuur voor het eerst. 1885b7 Ovulation Charts Veel te bang dat een test weer negatief is. Dan is de 'magie' in één klap weg... Eerst maar eens zien wat de temperatuur morgen en maandag doet. En misschien ook wel dinsdag... en woens... *tilt*
En Kweb? Ik ben supervroeg op vandaag, weet ook niet waarom. Katalaya, ik houd ook mijn temp voor het eerst goed bij op FF. vanochtend 37, iets lager dan gister. maar ik geloof dat hij echt omlaag moet schieten als je ongi wordt. @Saz, je bent een dag voor mij jarig hoop op leuke verjaarscadeautjes voor ons. Overigens mooie tweede streep voor ons allemaal Mijn borsten beginnen laatse 2 dagen echt pas flink op te zetten, iets mnder gevoelig wel. Meestal zijn ze 3-4 dagen voor nod gegroeid en worden paar dagen na nod weer normaal. HEb soort sluimerend ongi gevoel, maar wel iets anders dan normaal. Met meer steken aan zijkant. Helaas zit er niets anders op dan wachten... liefs
@Helena, hopen dat die daling niet doorzet... @Kweb: en? Wat zegt je temperatuur vandaag? Het valt me trouwens op dat je heel veel dezelfde temperatuur hebt. Volgens FF kan dat wijzen op een kapotte thermometer. Ben je je daarvan bewust? Hier is het ook spannender dan ooit, vanmorgen (NOD) 37,1! Het zou toch extreem wreed zijn als... Helaas weten we allemaal dat zwanger worden een heel wreed proces kan zijn, vooral als 't wat langer duurt. Maar testen durf ik echt nog niet...
Hey meiden, Gistermiddag toch niet in kunnen houden en getest, witter dan wit kan niet denk Moet wel zeggen dat ik 3 dagen te vroeg was en met middag/avond urine heb getest. Vanmorgen temp ietsjes gedaald naar de 37.0. Heb even vergeleken met mijn andere kaartjes waarbij ik een lf van 13 dagen had en daar begon mn temp op dag 12 idd te dalen, dus ga nu gewoon maar afwachten. Helena, ik heb idd dat mn temp met dag heel erg daalt als ik ongi wordt. Dus meestal weet ik smorgens al dat ik ongi ga worden die dag. katalaya, omdat ik al een ronde of 10 temp weet ik wel wat mijn basistemp is, dus tot mn ei temp ik niet. Maar omdat ik wel een dik rood kruis wil van FF vul ik steeds dezelfde temp in op de dagen tussen ongi en ei vandaar. De temp na mn ei is wel netjes elke ochtend gemeten. Sas, mooie temp hoor. Hou um maar lekker hoog tot vrijdag en daarna
Idd katalaya, Hoop maar dat onze temp niet ineens inkelderen. Temp jij ook wel eens savonds? Als ik rond mn nod kom, temp ik wel tig keer dag haha gisteravond was die ook 37.0 dus had eigenlijk verwacht dat ie vanmorgen al veel lager zou zijn, maar ook precies 37.0.
@ Helena, haha, grappig dat je een dag eerder jarig bent! Ja, hoop idd voor ons allemaal dat we snel 2 strepen hebben, maar perfectie kost tijd zeggen ze Balen dat je temp zo naar beneden is gegaan zeg! @ Kweb, balen dat je een nega test had! Je temp ziet er wel mooi uit, je zit nog een heel stuk boven je coverline. Hoop dat je over een paar dagen wél een posi test hebt! @ Katalaya, waarom zijn al je metingen voor je ei discarded? Want als je je ei gewoon laat invullen door FF (dus als je alle metingen normaal hebt ingevuld) krijg je een duidelijk kruis er in te staan, en dan kun je ook zien dat als je temp weer in de buurt komt van de coverline (horizontale streep), de kans groot is dat het niet raak is. Daarom weet ik altijd 2-3 dagen voor ik ongi moet worden dat ik het gá worden. Hier gister een iets lagere temp (37), maar da's niet zo gek na 3 uur te hebben geslapen (hadden feestje en kon vervolgens niet in slaap komen :S). Vandaag was temp wel weer iets hoger (37.1), maar ook vannacht niet best geslapen. Wel steeds een maf gevoel in m'n buik (niet te omschrijven, maar het voelt gewoon anders), en beetje beroerd de afgelopen dagen (geen gekke dingen gegeten of gedronken, voel me verder ook niet ziek). De vorige rondes had ik op 10DPO (en 1 keer op 11DPO) een tempdip tot onder de 37, dus ik hoop echt heel erg dat ie er nog ff een paar maandjes boven blijft!
Al mijn metingen voor ei zijn 'discarded' omdat ik toen nog zo stom was om een onbetrouwbare oor-thermometer te gebruiken. Rond ei tempte ik voor de zekerheid ook via de andere kant, en kwam erachter dat dat oor-ding meestal 0.4 graden te hoog aangaf. Toen heb ik de waardes voor het ei met 0.4 graden verlaagd, en ze gediscard, omdat ze eenvoudigweg onbetrouwbaar zijn. Het ging er bij mij ook niet zo zeer om dat ik mijn ei vond, maar om de temperatuurstijging erna in beeld te brengen. En om een 'archiefje' aan te leggen als ik binnenkort maar eens richting huisarts ga.
Haha, okeej dan, ja, dat verklaart het idd wel.. Het is idd handig om een archiefje bij te houden, al heeft onze HA er niks over gevraagd en onze gyn ook niet.. En als het deze ronde raak zou zijn, ben ik bijna 10 weken als we een afspraak hebben bij de FA
Hey meiden! Ahw, damn! Jullie zijn allemaal op dezelfde dag ongi geworden?! Kut zeg, ik hoopte dat er minstens 1 posi test bij zou zitten!!! Dikke knuff!
Hallo dames! Ik kom me melden, ik mag testen, heb alle kwaaltjes maar durf niet zo goed. Ik wil wachten tot zondag maar heel de dag denk ik, zal ik???? Vorige keer testte ik pas positief op dag 39 maar dat liep niet zo goed af..(ma bij 13 wk) Dus ik doe heeeeeel erg mijn best geduldig te zijn maar ben vandaag zo misselijk dat ik of een buikvirus heb of..???
Hey meis! Volgens mij ben ik verder nog de enige die hier in dit topic zit, want de andere dames zijn allemaal ongi geworden... Wat verschrikkelijk van je MA trouwens!! En dan ook nog bij 13 weken pas, ik moet er echt niet aan denken! Het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk om dat te verwerken! Wel spannend dat je nu al een paar dagen overtijd bent, en ook nog zo misselijk.. Weet je ook wanneer je eisprong is geweest? Het is idd heel moeilijk om geduld te hebben, ik ben zelf ook al 2 dagen geneigd om een testje te doen.. Heb sinds een paar dagen dat ik heel slecht in slaap kan komen, terwijl ik echt moe ben. Al een aantal dagen gevoelige borsten en tepels, wat krampjes en gewoon een gek gevoel in m'n onderbuik.. Heb ik normaal echt nooit voor m'n NOD. En vandaag.. ik kan wel staan te slapen (terwijl ik vannacht toch redelijk heb geslapen) en ook heel erg misselijk (ontbeten met een kommetje vla, maar dat kwam er bijna weer uit). Maar de misselijkheid voelt heel anders als buikgriep ofzo.. Hmm.. nog een weekje wachten.. Ben benieuwd wanneer je wilt gaan testen, en hoop dat ie posi is! *Edit* Ik zie dat je zondag wilt testen, nog een paar daagjes wachten dus! Ik wil maandag gaan testen, heb a.s. vrijdag NOD
Spannend.. ik houd jullie wel in de gaten!!! Ik was veel te ongeduldig dus ik had, door een rekenfout, 6 dagen voor NOD getest..
MamaT, ja, zo'n rekenfout zou ik ook wel willen! Hoop heel erg dat ik jullie binnenkort mag gaan vergezellen in het Mei-mama's topic
Hey meiden, Heb niets terug gelezen. Ben helaas vandaag op mijn NOD ongi geworden. Heb besloten even een pauze in te lassen en me terug te trekken van zp. Lijkt me voor nu even beter. Meiden, jullie heel veel suc6 en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn. Liefs kweb