Kweb, Ontzettend k*t meid!! En ik kan me heel goed voorstellen dat je afstand wilt nemen van het forum, idd een rustmoment voor jezelf. Ga je wel door in de MMM of neem je daar ook pauze van? Heel veel sterkte, en hoop dat het alsnog snel raak is!! Dikke knuffel!
Ah nee he... Leken onze kaartjes toch té veel op elkaar. Ook ik meld me misschien volgende maand weer wat actiever. Ik blijf uiteraard wel meelezen. Bedankt allemaal dat ik even mee mocht doen. Laterzz!
Heej meiden, Mag ik nog meedoen? ik durf ook niet te testen. Donderdag is mijn nod, of vrijdag.. Ben zo bang voor teleurstelling, heel de mmm is dat al
Hey wupsie! Tuurlijk ben je hier welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugd (over het algemeen dan, tis vandaag dus niet echt een vrolijke dag hier in dit topic..) Mijn nod is ook vrijdag, dus tis hier ook spannend! Jullie zitten al in de MMM? Mag ik vragen hoe lang en wat voor onderzoeken/behandelingen jullie al hebben gehad? We gaan hopen op een roze weekend!!
I'm in.. mag eigenlijk al testen volgens de berekeningen maar ik wil het nog even uitstellen tot dit weekend.. Al een week ziekachtig.. en moe.. en vaag met eten ha ha eerst heel veel honger maar als het eten dan voor je staat geen zin hebben. Ach we zullen zien ik ben nog maar in ronde 1..
@ Saz, nee vandaag hier niet echt een vrolijke dag! maarja, we moeten maar positief blijven! ik mag donderdag testen, maar dat doe ik niet. Eerst maar eens even afwachten! We zitten inderdaad al in de medische molen, omdat mijn cyclussen zo lang duurde, en steeds langer werden. Toen bleek dat ik gelukkig een lichte vorm van PCO had. Dit doormiddel van een echo en bloedonderzoek. Mijn man zijn zaad is ook al onderzocht! Daarna kreeg ik nog een baarmoederfoto. Deze uitslag was wat minder, ik heb 2 aparte baarmoeders. Daardoor zal ik vroeg bevallen bij zwangerschap. Maar eerst probleem 1 en dan probleem 2. Loop bij de gyn vanaf begin mei. Zou mooi zijn als het eindelijk raak was
Goedemorgen Ladies, Saz er is weer nieuw leven in het topic geblazen! Wel sneu voor de dames die toch nog verrast werden door de rode duivels. Ik vrees dat ik me daar ook bij zal voegen want ik werd vannacht twee keer wakker van de krampen maar ... geen bloed. Al met al voel ik me vreemd hoor, ik voel me precies zoals normaal voor een menstruatie alleen al 2 1/2 week aan een stuk en aangevuld met misselijkheid, spierpijn in mijn liezen en kuiten (?), en nog een aantal vage dingetjes die ik herkende van mijn vorige zw. Ik probeer mijn hoofd koel te houden maar ja dat lukt natuurlijk niet zo best... En hoe voelen jullie je allemaal vandaag?? @Wupsie: Welkom! @ Blackbird, we zitten in hetzelfde schuitje en bij mij ook pas ronde 1!
Mag ik mij ook bij jullie voegen?! Vrijdag 11 sept is mijn nod. Ik voel nog niet veel, behalve af en toe misselijk en mij borsten zijn groter maar dat heb ik ook als ik ongesteld word dus......ik moet het weer afwachten...en dat is zoooo moeilijk!
Maja, welkom! Ooh, spannend! Ik heb m'n nod ook vrijdag.. Begin em nu toch wel te knijpen Alleen ik voel dus allemaal andere dingen als normaal voor m'n nod.. Sanne, ja, er is idd weer nieuw leven in het topic! Hoera!!! Heb je nog helemaal geen testje gedaan? Respect hoor! Hmm.. krampen hoeven niet altijd iets te betekenen.. Heb er de afgelopen dagen wel beetje last van, maar hiervoor nog nooit in m'n leven gehad. Weird! Wupsie, ja, het zou idd mooi zijn als het nu een keertje raak zou zijn! Scheelt dat je een lichte vorm van PCO hebt, maar 2 baarmoeders? Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar het klinkt een beetje... eng.. Maar vroeg bevallen.. hebben ze ook een termijn aangegeven waarin de kans het grootst is dat je dan zou bevallen? En zou het geen optie zijn om één van beide te laten verwijderen? Blackbird, ook welkom hier! Hehe, je zit nog in de eerste spannende ronde zie ik? Hoop voor je dat het nu al raak is, en dat je niet de dingen mee hoeft te maken die veel meiden hier wel doormaken. Hier: gisteravond gingen vriendlief en ik ff douchen en op bed, en ik doe m'n bh uit en hij begint te staren en ik krijg een opmerking "Hallo! Wat is dáár mee gebeurd?".. Euh... Ok, ik had zelf al zo'n vermoeden dat ze iets groter waren, maar het viel m'n vriend direct op, en ze voelden ook steviger aan dan normaal.. Verder voel ik me hetzelfde als gister, moe, gek gevoel in m'n buik, gevoelige (.)(.), en bij vlagen beroerd. Ik hoop echt zó dat m'n nod vrijdag écht m'n NIET-od is...
nog iemand die zich wil toevoegen mag vanaf vandaag testen maar ondanks alle kwaaltjes durf ik niet goed
Jee Saz, da's ook spannend allemaal, weet je ik doe mee vrijdag, ik hou het echt niet uit tot zondag. Mijn krampen zijn nu weer helemaal weg, ik word gek van dat ja/nee gevoel... Nou fingers crossed voor ons allemaal! @Wupsie, ik heb daar ook nog nooit van gehoord, wat houdt het eigenlijk precies in, ik bedoel wat zijn de consequenties? Wel vervelend hoor als je lichaam het allemaal een beetje anders doet. Ik heb veel respect voor al die meiden hier op de site die er zoveel voor over moeten hebben om te komen waar ze willen zijn en toch steeds moed en vertrouwen vinden!
Hoi! Ik ben 1 dag overtijd.... Maar ik heb 1 dag voor NOD negatief getest en ik durf nu dus echt niet meer te testen. Maar het spookt wel al de hele tijd door mijn hoofd. En ik ben de afgelopen 7 maanden nog maar 1 keer 1 dag overtijd geweest met echte ongiklachten en die heb ik nu niet, behalve dan buikpijn van de zenuwen hahaha! Ik wacht nog maar even af en als ik morgen ook de hele dag niet word ga ik denk ik vrijdag maar testen, want dan zitten er ook nog iets van 3 of 4 dagen tussen mijn vorige test en nu. Ik ben ook al een week misselijk en eet echt als een paard.... Maar dat had ik eerder ook al en toen was ik niet zwanger dus ik heb mijn hopes niet zo high Ik kan gewoon niet tegen de teleurstelling van een nega test dus ik durf gewoon niet. Ik denk dat als ik ooit zwanger ben ik echt elke week een test ga doen hahahaha! Liefs! MyLo
Oh ja en wat ook heel raar is mijn hond houdt me de hele tijd in de gaten hij wil steeds bij me zijn en loopt overal te kijken wat ik doe... Nou doet hij dat wel vaker maar niet zo erg als nu...
ik heb zaterdag als het goed is mijn nod...maar durf ECHT NIET te testen dan! mocht het nodig zijn wacht ik nog minimaal 4 dagen! Heb er afgelopen weken teveel teleurstellingen op zitten!
@Wupsie: ik lees nu wat jij hebt wat is dat apart? Wat houdt het in? Mijn man zei: Is er dan maar 1 in gebruik? Liefs MyLo
Mag ik me ook bij jullie voegen? Allereest; wat ontzettend K voor de meiden bij wie het deze maand niet gelukt is. Mijn cyclus wil nog wel eens afwijken, dus ik weet niet meer wanneer te testen. Ik zit nu op dag 21, de laatste cyclus was 23 dagen, maar ik heb er ook van 27. Natuurlijk moet ik wachten tot de 27e dag of langer, maar kan ik zo lang wachten? Of word ik weer verrast door een korte cyclus.. Om gek van te worden! Succes allemaal!
Vandaag 2 dagen overtijd en nog steeds niks, naja geen bloed. maar misselijk! vooral vanmorgen. En heel erg moe maar ik kan natuurlijk ook gewoon ziek zijn ofzo. Morgen ga ik testen.. ben benieuwd!
Hi allemaal, Gister had ik even krampen en ik dacht o, het gaat (weer) beginnen! Maar vandaag heb ik nergens last van, alleen af en toe misselijk en hartkloppingen. Ik probeer niet aan vrijdag te denken!
Hoi meiden, Ik reageer maar even in het algemeen, want las een aantal keer wat het nu is wat ik heb.. Tja, hoe leg je iets uit, als je zelf niet eens helemaal snapt. Maar hierbij een poging. Als baby heb je eerst 2 baarmoeders, nog in de ontwikkelsfase in je moeders buik, drukken je nieren de 2 baarmoeders tegen elkaar aan, dit wordt dat 1 grote baarmoeder. Dit is bij mij dus niet zo gegaan. Ik had 1 baarmoedermond, en deze heeft 2 buisjes lopen, naar 2 baarmoeders. Deze zitten waarschijnlijk helemaal niet aan elkaar verbonden. Elke baarmoeder heeft 1 eierstok, maar een eitje uit delinker eierstok kan wel naar de rechterbaarmoeder, maar moet dan een wat langere weg nemen Veel vrouwen bevallen rond de 27 a 30 weken. Hopelijk is dat hier niet het geval natuurlijk.. Een baarmoeder verwijderen is ook een eierstok verwijderen. En de baarmoeder aan elkaar vast maken zorgt er vaak voor dat de baarmoeder scheurt bij de bevalling.. Te veel risico's dus. als mijn temperatuur morgen nog zo hoog ik moet ik toch maar eens gaan testen
Heftig Wupsie, twee baarmoeders! Hier nog iemand die niet durft te testen...ben nu al 2 dagen overtijd. Vllak 2 dagen na mn eisprong had ik bruinverlies, tot 2 dagen voor NOD. En vanaf toen is mn afscheiding dus weer wit. Er is van alles gaande in mn buik, maar dat voelt anders dan normaal (al kan ik niet duiden wat er dan anders is). Mn tepels zijn sinds NOD wat gevoelig. Normaal voel ik mn ongi aankomen, maar nu dus absoluut niet. Kortom: ik dacht zwanger te zijn en heb er heel blij een test bij gepakt. Maar die was dus negatief...Ik heb wel eens eerder een cyclus gehad van 33 dagen, dus het kan dat het nog komt. Maar deze maand is echt anders dan andere maanden, dus dan is het misschien een innesteling die is misgegaan. Je weet het nooit. Ik wordt daar zo moe van!