Hallo dames, Wat rot voor iedereen die ongesteld is geworden! Het is toch ook moeilijk he, iets graag willen en er uiteindelijk geen bal over te zeggen hebben, grrrrrr!!!! Nou hier gaat het ook maar raar, nog steeds geen menstruatie, braaf gewacht tot vandaag met testen, wat denk je? Negatief! Ik snap mijn lichaam niet helemaal of hou ik zelf mijn menstuatie onbewust tegen omdatik zo graag wil dat het raak is?? Nou ik ben even flink gefrustreerd maar ja.....dat kennen julie ongetwijfeld ook wel.
JHAAA en echt ik word er gek van! Ook van het gevoel in mijn lichaam, symptomen van zw. zijn en ong. worden en geen positieve test en g een bloed, grrrr. Het vervelende viind ik dat mijn vorige zwangerschap (MA 13 wkn) ook zo begon, testte pas op dag 39 positief. In het ziekenhuis na de curretage vertelde de gyn. me dat het wrschlk vanaf het begin niet goed was, toen heb ik, wellicht geheel onterecht geconcludeerd dat dat late positief testen een teken was van dat het niet goed zat!!! Vertwijfeling al om nu, zoals je zult begrijpen. Vind het fijn even mijn ei kwijt te kunnen hier, kan het nu even niet echt ergens anders kwijt.
Oh meisje toch.... Bel even de gyn, gewoon om zeker te weten dat dat niet per se een slecht teken moet zijn! Gewoon voor je eigen gemoedsrust! En als ik jou was zou ik ook eventjes de dokter bellen, want die hebben (naar het schijnt?) speciale testjes Veel lieve knuffels!!!! MyLo
Hier ook zo'n geval... vind het erg moeilijk Wil heel graag, maar heb last van stress die de boel wel eens in de war zou kunnen sturen, vorige week een lichte bloeding gehad en nu nog steeds nix....
Waar ben je gestresst om dan? Ook voor jou het advies, ga voor de zekerheid even langs de dokter dan heb je zekerheid!
Hier nog een bijna gek wordende klusser Nu alweer 4 dagen overtijd en niks wat lijkt op een opkomende ongi. En ook nog steeds geen positieve test. Ik snap er niks van, ben het altijd regelmatig! Ik ben een keer eerder 3 dagen overtijd geweest, maar toen had ik vanaf mn nod al wat bruinverlies en wist ik eigenlijk al dat het niks was. Maar deze cyclus is echt een grote puinhoop. Vanaf 2 dagen na mn ei kreeg ik bruinverlies, en de dag voor mn nod is dat weer gestopt. Nu is mn afscheiding weer wit, en ik voel me eigenlijk zoals aan het begin van mn cyclus, alsof ik al lang ongi ben geweest! Terwijl het bruinverlies daar echt te weinig voor was. Tot nod voelde ik van alles, en nu helemaal niks meer. Alleen gevoelige tepels maar dat zegt natuurlijk niks. Ik baal hiervan!!!! ...pfff...lucht toch altijd wel op om ff te spuien...
Ik ben gewoon bang dat ik te vroeg test en dan geen goede uitslag heb... Maar wil ook niet langer wachten om te weten dat ik wel of niet..... Ach ja... zal er toch maar 1 gaan halen strax...
@MyLovely; bedankt! Als de toestand maandag onveranderd is ga ik idd maar even langs de ha. Ik moet eigenlijk erg veel lachen om mezelf, ik word hier namelijk tamelijk neurotisch van! Ben ik net even niet misselijk krijg ik menstruatiepijn, is dat over word ik weer misselijk, tsja lastig om er dan maar niet te veel mee bezig te zijn duhuh. En dan dat commentaar in mijn hoofd hele dag o mezelf, affijn gelukkig hebben ook de stemmen in mijn hoofd veel humor! Het is ook fijn en leuk te lezen dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten!
hier precies hetzelfde.. 4 dagen overtijd vandaag en nog altijd misselijk enzo, al schat ik ook wel in dat het spanning is. Is het eigenlijk mogenlijk om je ongesteldheid op te houden?? of zeg ik nu iets raars? Als ik zondag niet ongesteld ben denk ik dat ik er weer een test tegenaan gooi..
zou je al mogen testen op dag 28 van cyclus? normaal heb ik cyclus van max 35, dat was langste? zou ik al kunnen positief testen (of juist) testen op 28 ste dag?
Ik mag het eigenlijk nog niet over de wereld schreeuwen van mezelf maar... ik heb de stap gewaagd om een test te kopen enn... Het 2e streepje werd steeds duidelijker! Nu maar hopen dat de huisarts binnenkort hetzelfde gaat zeggen en dat het goed blijft gaan... Wat een opluchting en wat spannend toch weer...
Ik schaam me een beetje om het te zeggen als ik sommige berichten hier zo lees. Maar net als bij mijn dochter die nu 2 is, was het weer meteen raak... We zien wel of ik er in december nog redelijk genoeg uit zie als ik eindelijk na 13 jr voor het altaar mag verschijnen... Op zich wel speciaal met de nabijheid van je dochter en nog komende kindje trouwen En jij?
super! je hoeft je niet te schamen hoor (voor mij toch niet) jij kan er niets aan doen hij jij hebt gewoon super veel geluk hoop dat ik ook weer geluk zal hebben! bij jamie (mijn zoontje) had ik in de 2de ronde prijs. nu zijn we bezig met ronde 2. maandag testen! volgens Nessy (pendelaar) ben ik Nu zwanger van een jongentje ben erg benieuwd! geniet erg van je zwangerschap!
Haai Dais!!!! Sorry, heb de halve dag gewerkt dus niet op het forum gezeten, maar als ik jou was zou ik nog even wachten... Hoogstwaarschijnlijk test je negatief want er zijn maar heel weinig meiden die zo vroeg al posi testen! Liefs!!!!!! MyLo
dames... ik tril nog steeds.. Ik moet vrijdag ongi. worden. Dit werd 1 dag eerder (dacht ik), maar na 3 uurtjes was het gestopt. Gisteren ook weer 1malig een beetje in de inleggen (bruin) en weer stop. Vanmorgen getest.. en 2 strepen