Wauw dat is een mooie duidelijke test hoor! Van Harte!! Ik heb vandaag of morgen nod...afgelopen maanden zou ik ALLANG getest hebben..maar nu...ene moment denk ik , ik ga NU een test halen!! Andere moment denk ik, stel dat ik zwanger ben ben ik dat volgende week ook nog wel, dus ik wacht gewoon nog even af wat er gaat gebeuren...maar het is nu wel ERG moeilijk hoor! Mijn man vind dat ik echt moet wachetn (na de teleurstellingen van 2 Mk)Hij ziet het zo: als je niet test weet je ook niet dat je zwanger bent en mocht et dan vroeg misgaan dan is de klap minder hard..Snap hem wel, maar ja als je een aantal dagen overtijd bent wéét je ook wel dat je zwanger zou kunnen zijn! Maar ja....ik ga GEEN test kopen, ik doe het NIET NIET NIET (even mezelf moed inspreken) Als ik geen test in huis heb kán ik niet testen , dat scheelt! x
MEIDEN ALLEMAAL GEFELICITEERD!!!! En Anna.... Veel sterkte! Ik zal voor je bidden dat het nu wel goed gaat en dat het raak is uiteraard, anders valt er weinig goed te gaan hihi! Ik heb altijd testen in huis maar ik mag altijd alleen van mezelf met de kruidvat testen testen, want die zijn het goedkoopst, en als ik dan een keer raak test heb ik clearblue in huis liggen voor de bevestiging hihi!
Nou gister een KV test gedaan.. negatief.. maar nog steeds geen menstruatie.. bah.. ik ga er vanuit dat het niet raak was en ben nu helemaal klaar voor de volgende ronde, maar dan moet ik wel eerst ongesteld worden.. zucht..
Heh Blackbird wat vervelend zeg! Word je niet helemaal knettergek? Ik zou me verraden voelen door mijn eigen lijf! (dat voelde ik al bij 2 dagen overtijd!) Succes!
naja meer teleurgesteld, ik ben eigenlijk al heel lang bezig mijn lichaam zo gezond mogenlijk te houden voor eventuele zwangerschappen.. en nu op het punt dat het daadwerkelijk "mag" laat zelfs mijn menstruatie het afweten.. Ik voel me daarbij ook wel erg ziek, veel misselijk.. misschien ben ik gewoon ziek en daarom geen menstruatie? zucht.. we zullen zien..
ik ontdek net dat ik ineens echt super pijnlijke tepels heb.. ik kan er bijna niet aanzitten..wat is dit nu weer..
Spannend Blackbird! Gevoelige tepels zou heel positief kunnen zijn... Ik zit echt precies in het zelfde schuitje als jij, ben nu ook 7 dagen overtijd en nog steeds geen ongi en geef positieve zwangerschapstest. Heel frustrerend, het maakt me niet uit welke kant het op gaat (tuurlijk ben ik liever zwanger ) maar ik wil zo graag duidelijkheid! Zo'n cyclus als dit heb ik nog nooit gehad, ben het altijd heel regelmatig. Het zou natuurlijk kunnen dat ons lichaam maar heel langzaam hcg aanmaakt, en dat we volgende week ineens wel zwanger testen, maar daar durf ik niet zomaar van uit te gaan. Heb geen zin in nog weer een teleurstelling... Test jij elke dag?
Ik durf NIET te testen....... Heb wel erg pijnlijke borsten maar dat heb ik ook als ik ongesteld word! Ik denk elke dag NU word ik ongesteld maar er is nog niets te zien...... Denk morgen toch even testen of woensdag, durf dus NIET! Succes lady's !!!
Ik moet nog 7 dagen!! En heb nu al vreselijke klachten. -dag 13 eisprong -dag 17/18 vreselijk steken in mijn onderbuik -geen trek in eten -erg moe -vreselijke stemmingswisselingen -af en toe branderige tepels (echt af toe) -jeuk elke keer aan mijn borsten Overigens is mijn baarmoeder hals/mond van hard naar wat zachter gegaan en 2 dagen geleden had ik nog zuivere witte klonterige slijm nu is dat iets lichter geworden en wat meer zalf achtig Liefs Vonnie
Zozo dames wat een spannende dingen allemaal! Ik zal voor jullie allemaal hopen en bidden dat jullie fijn WEL zwanger zijn! Liefs! MyLo
ja onregelmatige cyclus denk zwanger zal ik wel niet zijn, ben nu de tampon test aant uitvoeren... als me ventje terug gesmst heeft weet ik of ik kan testen ja of nee
Hi, Deze week is het eigenlijk normalieter de week van de duivels, maar ik heb ergens het gevoel dat ik nu wel zwanger ben, ik zou graag willen testen, maar ik weet niet of het al zin heeft. Ik plas veel vaker, ik heb pijnlijke borsten, lichte vlagen van misselijkheid en ik ben erg moe. En heb een heel opgeblazen gevoel en dat zit me heel erg in de weg. Mijn zus vertelde me dat ze het aan mijn gezicht kon zien, en ookal had ze dat de vorige keer ook al goed, maar toch wil ik het weten via een test.