pff spannend zeg! k leef helemaal met jullie mee! hoe zal ik me wel niet voelen als k zelf moet, als ik bij jullie al zenuwen voel haha
Nee niet iedere dag, maar ik heb wel al 3x getest, allemaal negatief.. Kan dat echt? dat je lichaam langzaam hcg aanmaakt? Ik ga er nu eigenlijk al van uit dat ik aan het ontpillen ben en niet zwanger ben.. maar ik blijf twijfelen zolang er geen menstruatie is..
hallokes iedereen, mijn NOD is volgende week dinsdag nog een weekje wachten dus , ben nu in mijn derde ronde met clomid en pregnyl bezig hopelijk is het deze keer gelukt!! soms zakt de moed me in de schoenen, maar ja gyn zei ook de moed niet opgeven he meisje!! ben al bijna twee jaar bezig met zwanger worden dus men geduld is stilaan op ! groetjs melanietje
Getverderrie Melanietje; twee jaar is lang! Ik kan me voorstellen dat je geduld dan opraakt...Maar ooit is het ook bij jullie raak! Dat geloof ik zeker. *Knuf!* @Blackbird: Sommige mensen schijnen dat idd te hebben, dat ze wel zwanger zijn maar er heel weinig hcg aangemaakt wordt. Dus dan blijft je menstruatie uit maar test je toch niet positief. Dat idee geeft mij wel hoop, maar aan de andere kant; hoe weet je of je bij die zeldzame gevallen hoort...? Dat kun je natuurlijk pas achteraf zeggen. Ik ga er zelf ook niet vanuit, vooral omdat ik me dus niet zwanger voel. Maar ja, zolang ik geen ongi heb gezien blijft het knagen...Gewoon afwachten dus, ik denk dat ik eind van deze week weer ga testen. En verder maar gewoon doen alsof de volgende cyclus al is begonnen! Ik wil een evt. volgend ei niet missen
vanmorgen in bed voelde ik ineens de bekende (en beruchte ) menstruatie buikpijn. Dus ik denk dat ik vandaag eindelijk aan een nieuwe cyclus kan beginnen! Ik zal best opgelucht zijn als het zover is, ben ik in ieder geval zeker over de situatie en kunnen we vollebak voor de volgende ronde gaan!
Goed nieuws, Blackbird! Ook al zou je natuurlijk liever zwanger zijn, als je ongesteld wordt heb je tenminste duidelijkheid. Dus dat is positief! Hopen dat je niet teveel last gaat hebben van je ongi, en op naar de volgende ronde Hier is nog niks te merken, ik voel me nog steeds heel 'normaal' alsof ik halverwege mn cyclus zit. Dus we wachten maar gewoon weer af...
spannend blackbird geen duivels geeft hoop ik ben 1 dag overtijd nu en gister op nod negatief getest durf nu niet meer te testen liefs een trotse moeder
Hallo, Wat een herkenbaarheid. Ben ook al maanden bezig en deze maand dacht ik echt dat ik zwanger was. Pijn in mijn borsten en dat heb ik nooit. Maar ik durfde eigenlijk niet te testen. En mijn ongi bleef ook maar uit. Gisteravond hield ik het niet meer en toch maar getest. Maar negatief En net is mijn ongi begonnen echt veel later dan normaal. Worden jullie af en toe oak niet gek van je lichaam, dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent. Nieuwe ronde, nieuwe kansen laten we maar zeggen Succes allemaal.
klopt helemaal meid het vrouwenlichaam is een appart iets het houd je vaak voor de gek, maar het word op den duur wel erg frustrerend veel succes en liefs trotse moeder
hey meiden ik leef met jullie allen mee. Na alles te hebben gelezen word ik alleen maar zenuwachtiger. Mijn NOD is vrijdag 18e, heb niet echt het gevoel dat het gelukt is, maar vind het wel erg spannend! Ik hoop voor iedereen dat het snel lukt