ik zou graag jullie temp kaartjes eens zien !!!! zo kan ik eens kijken hoe die van jullie er momenteel uitzien !
Klik maar even hieronder. Dit is mijn tweede kaartje. Vorige maand had ik een luthelae fase van 10 dagen. Ik verwacht m'n menstruatie ongeveer maandag. Gek genoeg was mijn temp. vanochtend een stuk lager. Vorige maand werd ik inderdaad ongesteld toen de temperatuur daalde, maar ik heb nu nog niks gezien. Ik voel het wel 'wringen' trouwens, maar ik houd mezelf hoopvol voor dat dit ook een vroeg zwangerschapsverschijnsel kan zijn. Ik wacht het maar af. Overigens wil ik (ondanks NOD op maandag) pas woensdag testen, als het dan nog nodig mocht zijn. Spannend hè!
aan het mijne kan ik ook ni aan uit ze, heb het juist aangepast met temp van vanmorgen... kijk maar eens
Ik moet eerlijk zeggend dat ik het op jouw kaart ook lastig vind de eisprong eruit te halen. Maar ik ben ook maar een beginneling, dus dat zegt waarschijnlijk niet zo veel. Gelukkig 'denkt' FertilityFriend zelf ook mee. De site geeft dag 15 aan, maar ik denk dat het ook dag 18 zou kunnen zijn. De horizontale lijn zou ik dan zetten op 36.5 Neem je de temperatuur steeds op dezelfde tijd na een (ongeveer) even lange nachtrust?
Ik mag morgen testen, en onder staat mijn kaartje. Ik ga eerst wel kijken wat mijn temp doen voor ik besluit of ik ga testen.
Bedoel je dat je niet zeker weet wanneer je ei geweest is? Ja het ziet er wel een beetje uit dat het de 18de geweest zou kunnen zijn, maar wat er nu staat klopt ook met je cervixslijm. Als het de 18de zou zijn dan is je temp in je LF ook wel erg laat. Ik denk toch dat het klopt zo
ik denk toch dat mijn ei op dag 15 is geweest want mijn cyclus is nooit langer dan 29 dagen of heeft dat er niets mee te maken???
De tijd tot ovulatie kan per maand verschillen. De tijd vanaf de eisprong tot de menstruatie zal elke cyclus elke keer ongeveer hetzelfde zijn. Dat kan hooguit eens een dagje korter of langer zijn. Ik had nog niet naar je vruchtbare afscheiding gekeken. Maar als je daar ook naar kijkt zal je eisprong inderdaad op dag 15 geweest zijn. Heb je al getest? --- Sorry: ik zie het al. Vandaag met een nieuw kaartje begonnen. Jammer! Het is trouwens duidelijk aan je temp. te zien dat je vandaag ongesteld moest worden. Da's toch prettig om te weten, kun je er rekening mee houden!