Hallo meiden, Het lijkt me leuk om een met meerdere meiden tegelijk te testen op zaterdag 25 april. Wie mag er ook op die dag testen? Ik zit nu in de 3e ronde. Deze maand een iets latere eisprong gehad dus mijn cyclus klopt niet helemaal deze ronde. Ik heb daarom maar gerekend vanaf mijn eitje dat het volgende week zaterdag is. Ik hoop dat het raak is! Wie doet er mee?
Heej, Ik mag dan ook testen... Wij zitten nu ook in de tweede ronde! Eerste ronde kan je eigenlijk een beetje verwaarlozen want toen konden we alleen klussen 4 dagen voor de eisprong! Spannend he...hoop het zo maar ik ga er maar niet van uit!
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Je staat erbij hoor lionking! Hopen dat er snel nog meer meiden bijkomen. Dus dit is je 2e ronde, de eerste mag je inderdaad eigenlijk niet echt mee tellen. Wij zitten in de 3e ronde en ik hoop dat het raak is. Ik heb alleen sinds gister pijn in mijn onderrug en steekjes in mijn buik. Ik hoop niet dat dit al een voorbode van ongi is want dat zou wel erg vroeg zijn...
Zet mij er ook maar bij! Weet alleen niet meer welke ronde... 2e na m'n BBZ en in totaal... tja 2jaar bezig Anywayz, blijf moed houden, eens moet het lukken ( en daarbij, m'n lijf heeft al laten zien dat ie het kan, nu nog begrijpen waar het vruchtje heen moet ) Die pijn in m'n onderrug herken ik... Heb het maar op kou erop gehouden (kort shirtje in de zon, windje erlangs).. idd voor ongi of zwanger een beetje vroeg. Op naar de twee streepjes!! Knuf Sookie
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Sookie ik heb je erbij gezet, welkom en ik hoop voor je dat het deze maand raak is! Na 2 jaar mag dat onderhand wel. En dan ook nog die BBZ, ben je eindelijk zwanger, mislukt het. Op een gezellige 11 dagen tot testen! Het is fijn om met meiden te kletsen die precies op dezelfde dag gaan testen, ik hoop dan ook dat we volgende week allemaal roze mogen zijn! Met welke test zijn jullie van plan om te gaan testen? En hebben jullie deze maand ovulatietesten gebruikt?
Ik hoop ook dat het raak is deze keer. Ergens heb ik er wel een goed gevoel bij, maarja, inmiddels weet ik ook dat mijn lijf een kei is in het voor de gek houden Ovu-testen gebruik ik niet meer, ik weet meestal redelijk precies wanneer m'n ei komt, mede dankzij die regelmatigheid! En ik heb zw-testen van testjezelf.nu en sensitest. Mijn ervaring is dat de eerste duidelijker zijn.. Op naar het rose!! Ik ga nu eten, jachtpannetje (ja ik weet het, het is BBQ-weer 8) , maar had hier zo'n zin in dat manlief gewoon pech heeft! hihih ) Knuf Sookie
Heej, Ik heb predictor en clearblue liggen (deze mag je eerder gebruiken). Ik heb constante steken in mijn zij en onderin in mijn blaas ....dat zal er wel weer geen drol mee te maken hebben. hahahah De eerste keer dat ik ook echt dat ik zwanger zou zijn! Voelde van alles zeg maar... De eerste keer keek ik ook constant op mijn wc papier...ga dat nu ook echt niet doen (heb het ook nog steeds niet gedaan) Spannend allemaal
Nou Sookie, Hou maar op, mijn hele lijf schreeuwt dat ik zwanger ben, maar dat was afgelopen maand en de maand ervoor ook al zo. Ergens heb ik een goed gevoel over deze maand omdat we het volgens het boekje hebben gedaan qua klussen, temperatuur enzovoorts. Je weet het natuurlijk nooit, dat is wel jammer. We kunnen alleen maar hopen en in de stress zitten helaas... Lekker joh jachtpannetje, als je daar zin in hebt moet je het gewoon doen haha. Wij hebben loeihete sate chicken tonight op, dat was voorlopig weer ff pittig genoeg. Het is inderdaad heerlijk weer, vanmiddag lekker in de tuin gezetenmet mn schoonmoeder, heerlijk!
Oh ja en ik heb ook ovulatietesten gedaan! Maar dat was echt superraar.. Dacht dat ik het donderdagochtend had gevonden...donderdagavond was het weer weg! En op een zaterdagavond had ik echt het gevoel van goh ik voel mijn eisprong! ZOndagochtend gestest en ja dat was echt een hele duidelijk streep van een eisprong! meteen maar gaan klussen. toen waren de testen op, dus ik weet niet of ik die avond ook nog een eisprong had! Hoop in ieder geval dat die ene keer op zondag goed genoeg was. Ook nog op vrijdagavond geklust..
hoi hoi ik mag geloof ik ook ergens rond de 25ste testen maar of ik het ga doen weet ik nog niet. dit is onze 2de ronde.. dus ik wil er wel gezellig bij op de lijst??
Hoi Lionking, Vervelend he, al die symptomen? Ik begrijp precies wat je bedoelt hoor, ik heb dat ook... Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het raak is, maar ik ga pas juichen als ik een positieve test in mijn handen heb volgende week. Ik heb de testjes van kruidvat van 2 voor 5 euro en ook een digitale en die gebruik ik pas als de kruidvat test positief is. Als jij vrijdag en zondag hebt geklust en waarschijnlijk zaterdag je eitje hebt gehad dan heb je het prima gedaan volgens mijn hoor! Wij hebben het ook volgens het boekje gedaan, de ovutestejes en temperatuur kloppen, dus we kunnen nu alleen nog maar wachten... Mijn cyclus is deze maand helemaal van slag af want ik ben ziek geweest, dus ik hoop dat zaterdag de ggoeie dag voor me is om te testen. Ik voelde volgens mij ook zaterdag de eisprong, dus dan moet ik volgende week zeker wel wat kunnen zien als ik zwanger ben.
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Brabants meisje Ronde 2 Brabants meisje je staat er bij hoor! Van harte welkom! Test gezellig met ons mee, we willen allemaal op roze!
@ Ilona, jachpannetje was lekker! Heelijk in de tuin in het laatse sprietje zon. Maar je brengt me idd op een idee voor het eten morgen, chicken sate is ook errug lekker! Enne, heb jou lijf dezelfde cursus gedaan als de mijne? Enne, als je zat je ei voelde, dan kun je daar best vanuit gaan @ Brabants Meisje, Gezellig! Maar waarom nog niet zeker of je gaat testen? zegt je gevoel dat het nog ff niet is? Ik snap het wel, als je in ronde 2 zit, maarja, het zou zomaar kunnen, je weet het niet! @ Lionking, da's idd wel vreemd, Maar als ik het zo lees, heb je iig goed voor je eitje gezorgt en het ontvangstcomitee klaar gezet.. idd afwachten! Ik had net ff een whaahhht- monment! Ga ik naar de wc, bloei ik! (een beetje helderrood, maar meer als alleen op het papiertje..) WAS DA NOU??!! Okee, weer terug met twee voeten op de grond, zal of bloed van ei zijn, of innesteling (heb ook wat steekjes linksonderin me schaambot) of gewoon een vreemdigheidje dat ik zomaar een tussentijdse bloeding-iets heb... of is me lijf toch nog van slag Anywayz, weet het ook niet, nog 10 dgn.. We gaan voor rose! Knuf Sookie
jeeh sookie, inderdaad Wat is dat nOU??? Ik zou dan echt denken aan een innestelingsbloeding! Hoop het in ieder geval voor je! We hebben allemaal goed gelust in ieder geval als ik dat zo lees.... Mijn man wordt indertussen gek van me...hahaha...ga je nou weer achter die computer zitten! Maar ik vind het zo leuk dat geouwehoer hahaha je kan er tenslotte met niemand anders over praten
@sookie dat komt eigenlijk omdat ik teleurstelling wil voorkomen. En mocht ik nu na een week nog niet ongi zijn dan zal ik wel een test doen. Ben nog niet zolang gestopt met de pil dus de hormonen houden me continu voor de gek hmmz wat een vervelend moment voor je.........wat is het nou? lang leve de onzekerheid(not!!!) maarrre ik doe ook mee voor roze hoor!!
Ik zat ook een beetje voorzichtig die kant op te denken.. Maarja, wishfull thinking denk ik erdan meteen achteraan... Ik ben van nature best een nuchtere meid, maar hier wordt ik idd ook een beetje ... van.. snap je? Oja, gister tranen met tuiten zitten janken bij Sex in the City the movie... hmmm.. hormonen. Oh telefoon, ben ff weg!! Knuf Sookie
Hoi hoi, Je mag mij er ook bij zetten! De 1e ronde na een BBZ, daarvoor een miskraam gehad in totaal is dit de 3e ronde (hoezo vruchtbaar hihi!) Hopelijk is het deze keer raak en dan ook goed! Voel ook allemaal steekjes maar wil niet meer op mn lichaam vertrouwen, we wilden na de bbz 2 menstruaties afwachten om daarna weer aan de slag te gaan maar per ongeluk hebben we zonder bescherming gevreeen tijdens de vruchtbare dagen. Kreeg daarna echt hele vage klachten, pijn in onderrug die ik tijdens de bbz ook had gevoeld, gevoelige borsten (nog nooit last van gehad) etc etc. Toen ik vorige maand gewoon ongesteld werd was ik alleen maar teleurgesteld in mn lichaam, niet omdat ik niet zwanger was. Maar goed, nu proberen we het voor het echie weer. En nu voel ik ook kleine steekjes aan mn linkerzijde.. Hoop dat dit een goed teken is!! We gaan er in ieder geval voor!
hallo meiden, ik wil er graag bij op de lijst! ben in juni gestopt met de pil en nu 7 ronden serieus aan het proberen. deze maand met alles d'r op en d'r aan; etos zwanger worden tempen en ovu testen. 7 en 8 posi ovu testen gehad en netjes geklust! vanmiddag had ik vreselijke steken links bij mijn liezen en blaas/ baarmoeder? ... zou niet weten wat het betekent?! ben op van de zenuwen ... pfff nu maar hopen dat we allemaal op rose gaan, succes meiden! xxx babs
http://www.kaartenmakerij.nl/shop/images/T/BPA55709%20roze%20muisjes.jpg [b][color=#FF0080]Testers zaterdag 25 april:[/color] Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7[/b] Meiden jullie staan er allebei bij! Wat leuk dat er zoveel meiden op dezelfde dag mogen gaan testen!! We gaan voor roze!!
@ Lionking: Leuk toch, een forum waar meiden zitten die net als jij in de spanning zitten? Hier kun je tenminste ongestoord en ongecensureerd praten haha. @ Sookie: Ja die sate was zeker lekker, maar wel erg heet, ik had hem halverwege weggezet. Ik hoop trouwens dat dat roze een innestelbloeding was, het zou best wel kunnen hoor! Ik lag vanmorgen op mijn werk krom van de steken in mijn liezen. Gisteravond al erg veel last van mijn onderrug gehad maar dat is nu ook weg, dus ik weet niet wat dat nou weer was? @ Brabants meisje: Ik snap wel dat je langer wilt wachten met testen. Die dingen zijn ook nog best wel duur en als hij dan toch negatief is dan is het weer zo'n domper. @ Wannabee: Mag ik een beetje van je vruchtbaarheid lenen? Hihi. Balen dat het allebei de keren niet goed is gegaan, maar je weet in ieder geval dat je zwanger kunt worden.! Ik hoop voor jou dan ook een vette posi test volgende week! @ Babe1981: We zenuwen gezellig met je mee hoor, ik voel ook vanalles, maar helaas moeten we wachten. Het zou makkelijk zijn als je zodra je eitje bevrucht is er ergens een lampje gaat branden ofzo en niet pas 2 weken later..