Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinguïns, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ja dat snap ik hahahh! we moeten met z'n allen 'rose' denken!
    het is iedere maand weer zo wachten! grrrr en als ik ergens een hekel aan heb is het aan wachten bleh ...

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

goeie avond dames

hoe is het hier allemaal? heb eerlijk gezegd niet alles terug gelezen ;) heel de dag weggeweest en ben behoorlijk moe

Lees dat er een paar nieuwe bijgekomen zijn/ Gezellig! en welkom

@donkervoort :(

@hier *ego* vannacht erg slecht geslapen,ben heel erg misselijk geweest,zo erg dat ik zelfs even op het balkon ben gaan staan omdat ik bang was dat ik moest overgeven.( ik heb in mijn 28 jarig bestaan nog nooit overgegeven) verder een mooie blauwe ader erbij op mijn borst. Heb last van afscheiding ne sinds vandaag doen mijn liezen erg pijn... fijn een lichaam waarvan je niet weet wat je moet denken :( *einde ego*

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ja ik haat wachten!!
    Ik ben al zo ongeduldig en deze cyclus duurt helemaal lang omdat mn eitje ook nog eens later kwam...
    Maargoed, voorlopig voel ik nog geen ongi symptomen, dus we moeten het maar volhouden.
    Zaterdag kleurt de lijst gewoon helemaal rose!

4. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    juist, we moeten positief denken ;)

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik denk roze met jullie mee dames ;)

6. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    hallo dames
    nog 6 daagjes en dan TESTEN en nu maar wachten :rolleyes:
    maar we houden de moed er wel in positief blijven denken
    groetjes elly

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

we doen ons best ;)
    hoe is het verder met jou??

8. lionking

lionking Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    Joehooee dames,

Wat een heerlijk dagje weer...ik zie dat er iemand bij is gekomen! Welkom
    En dat er iemand ongi is geworden...balen...maar positief de volgende ronde weer in gaan.

@iedereen we gaan voor ROSE

Ikzelf had tijdens tennis gister weer paar keer last van steken...en die afscheiding dat vind ik echt niet normaal moest er gewoon maandverband voor in doen! Kletsnat....dit heb ik nog nooit gehad (ben al gestopt in november met de pil)
    Hebben jullie daar wel eens van gehoord?????
    Waar ik nu wel weer enorme spijt van heb is dat ik gister gedronken heb (best veel zeg maar)....maar een goede vriendin(zij weet het als enige) van mij zei ook joh dat maakt allemaal niet uit...ik hoop het zo. STOM STOM STOM

9. Tulli

Tulli Niet meer actief

Zo heee...

Wat een berichten! Kan ze niet allemaal beantwoorden hoor...

@ Donkervoort, mocht je toch nog naar een huisarts willen i.v.m. jou cyclus, moet je hem zeggen dat je graag eens langs een gyn gaat, omdat jij je zorgen maakt over JOU lichaam. Want een HA stuurt je met een kinderwens pas echt na 1 jaar door!
    Ik heb het ook gehad, werd gewoon NIET ongesteld, heb aangedrongen omdat ik me onzeker voelde over me lichaam, heb gezegt "nog geen" kinderwens te hebben.
    Eenmaal bij de gyn binnen, toen er was vastgesteld wat ik had, kwam het volgende te spraken..(afspraak nr. 2 bij gyn)..Of wij een kinderwens hadden "toen zei ik, JA die hebben wij bijdeze" ;)
    Daarop konden we meteen via de Gyn, door met de MMM. En dan praat je toch over een half jaar eerder, dan een HA je door wilt sturen!
    Nou ja..tis maar een tip!

@ De rest...we moeten niet vergeten dat er op deze mooie lange lijst al 2 op rood staan, omdat ik zie dat we blijven roepen allemaal op roze! Dat is helaas al niet meer haalbaar. Amen...;)
    Het word wel spannend zo, iedereen voelt wel iets, sommige ineens niets meer, maar ook voor hun is er nog hoop, want met "niets"voelen kun je ook HARSTIKKE ZWANGER zijn!

@ mezelf...gevoel is nog steeds het zelfde! Ik zeg ROZE....(ik HOOP roze)

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Nog maar 5 dagen nou ja nog 5 hele lange dagen.

Ik denk mee hoor in ROZE!
    Ik heb ook al last van eerst waterig en daarna witte afscheiding en ook nogal vochtig beneden (sorry) en verdere rommelig gevoel in mijn onderbuik.

@Donkervoort balen meis!

Ik vermoed dat bij mij vanaf woensdag het fenomeen broekloeren weer gaat plaatsvinden in de hoop natuurlijk om helemaal niets te zien.

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Goedemorgen dames!!
    ff iets vreemds,
    Gister bij een goeie vriendin op de koffie geweest, is het eerste wat ze zegt als ik binnen kom, "Joh, ben je zwanger?!" HUH :confused: , maar ze bedoelde dat ik een zwangere uitstraling had... Hmmm, ik hoop dat ze gelijk krijgt eind vd week! ;)
    Ik voel me nu ehh, niks... Beetje branderige borstenn, en wat afscheiding, nmaar verder.. Tja ik voel wel dat er wat gaande is in me buik, maar het zou net zo goed de aankomende ongi kunnen zijn... Ik had ook nog ff teruggezocht wanneer ik de vorige keer "klachten" kreeg. De innestelingsbloeding (?) heb ik rond de zelfde tijd gehad, de emo-buien had ik vanaf een week voor de NOD, en de erg pijnlijke borsten kreeg ik pas op me NOD.. Dus er is nog hoop.. hihi

@ Brabants meisje, weetje, ik denk dat jij zoiezo op rose gaat!

@ allemaal, Ik zie weer wat nieuwe, welkom!
    Enne Hoewel helaas niet meer volledig,we gaan voor rose!! (F@#k de statistieken, we kunnen nog steeds boven gemiddeld!) =D>

@ Marieke, Dankje voor je positieve woorden, we gaan er voor! Het is idd zo dat je niet perse iets hoeft te voel en om zwanger te zijn, maar dat is in alle spanningen gauw vergeten.

Knuf Sookie
    Ps nog maar 5 daagjes!!

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    :) :) Hhahahahah :) da's een goeie!! Maar o-zo-waar!

13. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Mag ik meeschrijven hier? Ik mag ook de 25e testen.
    Iedereen succes, nog 5 (lange) dagen volhouden....

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Pimpermel,
    natuurlijk mag je meeschrijven!! Hoe meer hoe gezelliger!! En ook, hoe meer hoe meer steun aankomende zaterdag!! Ilona zal je op het lijstje erbij zetten.
    Heb je al een idee of het gelukt is? Of is het gewoon een gevoel?

Knuyf Sookie

15. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    hey sookie,
    dank je..
    ik ga er niet vanuit, het is de officiele eerste ronde (voor onze tweede). maar het voelt wel anders dan de andere maanden, ben in januari gestopt met de pil. maar kan ook heel goed tussen mijn oren zitten. ik ben wel misselijk en heb buikklachten, maar misschien heb ik gewoon een klein buikgriepje gehad. het is namelijk overgegaan nadat ik gister een steek had en daarna hevige ongi-krampen (innesteling?).
    x

16. Pinguïns

Testers zaterdag 25 april:
    Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronde?
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1
    Krokodieltje Ronde 2
    ManonMonde Ronde 4
    Smile 17 Ronde 2
    Orwen Ronde 2
    ElizabethPrete Ronde?
    Marieke11 Ronde?
    Roomsoesje Ronde 5
    Queenie Ronde 5
    Ellyedwin Ronde?
    XX79
    Pimpermel

Zwanger
    Ongi
    Negatieve test

Pimpermel, je staat genoteerd hoor!

@ Hier: Net alsof er een pingpongballetje in mijn buik zit, heel raar gevoel...
    Nog 5 daagjes meiden, nu maar hopen dat er niemand ongi wordt, maar allemaal rose!
    We houden vol!

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ilona voel je dat ""pingpongballetje" van binnen of juist van buiten? Hopelik betekent het iets goed want inderdaad geen ongi meer alleen maar rose!

18. Pinguïns

Ik voel m vanbinnen, heel raar...
    Vannacht ook gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed en die was positief, toen had ik er nog 2 gedaan en die waren ook positief!
    Ik hoop dat de dagen gaan vliegen en de ongi wegblijft, want ik wil het graag weten!

19. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Meiden,...

Nou ja zeg...krijg ik gewoon geen mail dat jullie vrolijk aan het verder tetteren zijn, en ik maar denken dat het hier volop rustig is, en dat iedereen netjes aant werk zal zijn!

@Sookie, ze zeggen dat je het aan je uiterlijk kunt zien,...Ik hoop het zo voor je dat jou vriendin gelijk heeft!

@Pimpermel, Welkom! =D>

@Ilona, ik heb dat ook een tijdje gehad dat ik droomde over het zwanger worden, ik heb al meerdere baby's geboren zien/voelen worden in mijn droom...maar helaas tot nu toe is dat geen voorteken geweest.

@de rest, wat ik laatste 2 weken heb is dat ik het steeds over tweelingen heb, en me bedenk zal toch lastig zijn als het er 2 zijn, met de namen! Moet je 4 namen verzinnen, en als het er 2 van hetzelfde geslacht zijn, moet je ook nog bedenken welke baby, welke naam krijgt! Maar ook hoe leuk en fantastisch dat zou zijn...etc. Die verd*mde hersenspinsel toch altijd! Hebben jullie dat ook weleens?? :(

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Marieke,
    Ik hoop ook dat die vriendin gelijk heeft (de vorige keer zag ze het ook aan me..).. De tijd zal het leren ;)
    Herkenbaar dat van die namen! Ik reed gister door de stad en zag een jongensnaam op een gevel staan, Ik dacht meteen, da's een leuke naam die moet ik onthouden! Hmmm, zou het een teken zijn? Ik ben een vast overtuiger van de vrouwelijk intuïtie en dat we tegenwoordig te weinig naar ons zelf luisteren, zou ons onderbewustzijn op deze manier iets duidelijk proberen te maken?
    Nog 5 lange dagen en dan weten we het!

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina