Ik hoop dat ons onderbewustzijn het ons kan vertellen, maar waarschijnlijk weten we het zaterdag pas zeker... Zijn er al meiden die denken dat het niet raak is deze maand? Inderdaad raar dat we geen mail krijgen als er berichten zijn geplaatst...
Ja, ik mag zaterdag ook testen, zet me maar op de lijst. Ronde 2 voor mij. hebben om de dag geklust, dus ik hoop dat het leger soldaatjes een afgevaardigde heeft gevonden die geslaagd is in de missie 'bevruchting'. 8)
hoi allemaal, wat een hoop weer om te lezen welkom voor de nieuwe meiden @ iedereen. ik kan helaas zaterdag niet mee testen. heb vandaag, op m'n werk, te horen gekregen dat ik van het weekend naar het buitenland moet. dus dat wordt óf vrijdagochtend (héél vroeg) óf maandag ... ben zo bang als ik vrijdag nega test dat ik het hele weekend niet te genieten ben en mijn mannetje is er dan ook niet ... pfff @marieke bedankt voor de positieve woorden. ik ga even eten koken. tot vanavond! xxx babs
hallo dames zo weer het nodige om bij te lezen @sookie ik hoop dat het zo mag zijn,we zullen het zien en ik hoop dat je vriendin het ook bij het juiste eind heeft! dat zou wel erg mooi zijn. @pimpermel gezellig dat je mee komt kletsen bij ons @ilona hmmz een pingpong balletje ik duim voor je dat dat een goed teken is!! @marieke hersenspinsel? nee ik heb mijn hersenen even uit gezet want anders wordt ik kierie hihi @tetje ik hoop dat de soldaatjes de goede kant op zijn gegaan en bij het fort zijn aangekomen @babe sjee wat klote dat je dan net dit weekend weg moet. Kan me voorstellen dat je vrijdag nog niet wil testen. vooral als degene met wie je dit wil delen er niet bij zal zijn. hier gaat het met de nodige stemmingswisselingen vrij aardig het is jantje lach jantje huilt! afgelopen nacht wederom niet zo goed geslapen gelukkig niet zo misselijk geweest. de blauwe aders op mijn borsten hebben me ook nog niet verlaten en het rommelende gevoel in mijn buik ook niet.... pffff nog even geduld hebben het is maar goed dat ik vast zit
Volgens mij klinkt dit wel zwanger!! Super-spannend! Pfff, ik kan het inmiddels aardig accepteren als het weer een keer niet gelukt is, volgende maand weer proberen, maar het lijkt wel of die twee weken wachten per maand steeds langer worden! Hebben jullie dat ook? Ook denk ik steeds van alles te voelen en vergeet ik op de een of andere manier dat ik dat de maand ervoor ook al had. Maar we blijven hopen! @smile17, dat broekloeren heel herkenbaar, haha!
ja simone het is idd super spannend,maar ga er niet vanuit dat het raak is. een stemmetje in mijn hoofd wil dat ik mezelf bescherm en heel herkenbaar...had ik dat de maand ervoor ook?? hihi
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Zwanger Ongi Negatieve test Tetje 0885, je staat er op!
@ Sookie: Wow spannend! Mijn duimen draaien, voor iedereen!!! @ Brabantsmeisje: Ook jij lijkt behoorlijk zwanger te zijn, nog maar een paar daagjes (maar wat duren die toch lang) @ Babe: Balen dat je het weekend weg moet zeg... Heb je daar niet ergens beschikking over internet? @ Tetje0885: Welkom meid en heel veel succes in deze spannende dagen! @ Smile: Broekloeren levert hier nog niks op, ik heb het gevoel ook niet dat er ongi onderweg is, al kan dat natuurlijk zo veranderen. Laten we maar hopen van niet! @ Marieke: Dat soort hersenspinsels zijn erg herkenbaar hoor, wat is zwanger willen worden toch een spannend iets... Nog een paar daagjes meiden!
@simone, inderdaad, die 2 weken lijken wel eeuwig te duren. en nu zelfs nog maar een paar dagen, maar ook die duren erg lang. @sookie, hoop ook dat je vriendin gelijk heeft. @ilona, ik hoop dat de pingpongbal een goed teken is. hier nog steeds wat misselijk, eten gaat er moeilijk in. maar goed, dat kan dus van 2 dingen komen. verder erg moe, op mijn vrije dagen doe ik een middagdutje. toch heb ik niet het gevoel dat het raak is (idd waarschijnlijk zelfbescherming..)
@brabants meisje spannend dit klinkt wel heel zwanger! @sookie hopen dat je vriendin gelijk heeft! @ilona ja ik heb daar internet maar ik test liever thuis bij het mannetje. kan ik het nieuws gelijk delen positief of negatief. @simone de tweede helft van iedere 'maand' (cyclus) is het weer wachten en spanning pfff de tijd kruipt dan! *ego* ik had net met bukken kleine steekjes in mijn onderbuik herkennen jullie dit? soort van prikjes ... net of dat er wat zit. ik kan het niet goed uitleggen. verder ben ik niet misselijk, wel heel moe! 's morgens ben ik vroeg wakker en sta ik fit en vrolijk op maar dat kan soms ook ineens omslaan. nog geen ongi gevoel tot nu toe.
Nou brabants meisje...bij jou gaat het goed en bij ilona ook! En sookie hoop inderdaad dat je vriendin gelijk heeft...Het zou heel erg fijn zijn Ik heb trouwens zelf echt iets stoms gedaan net! Ik liep bij de Etos en daar zag ik een test die je al veel dagen van tevoren kan doen! Ik met mijn stomme kop kon de dwang niet bedwingen....en heb natuurlijk deze test gedaan. Uiteraard was deze zo negatief als maar zijn kan.....ow oww Heb trouwens nog steeds van die krampen in mijn zij....lijkt wel spierpijn(denk nu ook dat het dat is, maar dat ik er zo lang last van moet hebben...)
lionking wat balen dat ie nog negatief was...toch te vroeg nog even geduld hebben ( zegt iemand die het ook niet heeft hihi)
Ik hoop het...maar nu leg ik me er eigenlijk wel bij neer van het is toch niet! Gaat de week misschien sneller hoop ik...
het is moeilijk maar het is wel het beste... anders krijg je alleen maar elke keer een teleurstelling!
@lionking balen zeg. je moet echt nog even geduld hebben en de hoop niet opgeven er zijn er maar weinig die voor nod posi testen
@ ilona dat dromen is heel apart misschien een teken. ik heb na mijn ei een droom gehad dat ik zwanger was. ik voelde de baby gewoon in mijn buik bewegen, heel bijzonder. het was zo echt dat ik verbluft wakker werd. (te veel er mee bezig denk ik)
@ Lionking, hij kan nog positief worden, zolang er geen bloed is, gaat het nog goed! Ik ben ook superongeduldig, dus ik probeer mijn gedachten ook te verzetten. Ik ben trouwen op www.babyboom.nl de afleveringen van vorig jaar aan het kijken, gaat over 100 stellen die een kinderwens hebben, kun je ook best wel weer wat van opsteken denk ik. Ik ben tot en met aflevering 3 gekomen vanmiddag. Bijna weer een dagje voorbij en een dagje dichter bij zaterdag!
@ilona daar heb je gelijk in....ben ook echt een muts geweest....zwak moment! Maar dat is wel een goeie ja die afleveringen...zal ze donderdag eens gaan bekijken, want dan ben ik vrij
ow ja...toen ik trouwens mijn plas in de beker had zitten...zaten er allemaal vlokken bij!!! Wat is dat nou weer????