Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinguïns, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Meiden,

Daar ben ik weer! Thanks voor de reacties...

@ sookie, haha het onderbewust zijn dat je iets willen vertellen! Nou dan toch die tweeling??

De spanning is hier goed voelbaar! :(

En wat is er weer veel geschreven.

Is het voor iedereen a.s. zaterdag precies de testdag? dus 14dagen na ei? Of zijn er meiden die dan al overtijd zijn/ of nog te vroeg testen?? Ben erg benieuwd?
    Bij mij is het precies 14 dagen na ei, dat betekend als ik de calculator moeten geloven dat als ik zwanger ben, dan 02-01-2010 uitgerekend zal zijn! ;)

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @ Marieke, mss idd die tweeling. Zou leuk zijn! Tenminste, ik heb altijd geroepen dat als ik mocht kiezen ik een eeneiïge tweeling zou willen. Zo lief!
    Hier thuis is het ook erg gezellig, ruzie om de vaatwasser... :( Of ie wel al gelijk open mag als ie net klaar is of niet... Hmmm, ik weet het, gaat nergens over..

Maarre, da's toevallig, dan ben jij 28-mrt ongi geworden! ;) Hier nog een 2-jan uitgeteld (mocht het nu gelukt zijn)
    Ik denk dat ik ga proberen pas zondag te testen, bij mijn vorige zwangerschap was ook zaterdag me NOD en heb ik zondag posi getest.. Aan de andere kant, toen snapte het vruchtje niet waar ie heen moest, dus mss toch maar zaterdag testen.. (bijgeloof??)

Anywayz, ik heb wat lage rugpijn en een raar gevoel in me buik, niet fijn. Ga met een kop thee bankhangen en en een huilfilm kijken, past bij me stemming ;) ..

Fijne avond dames!!
    Knuf Sookie

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hier nog eentje uitgeteld op 02-01-2010 als het raak is!
    Als we nou zwanger zijn kunnen we een nieuwe club openen hahaha.
    Hier nog geen tekenen van ongi, mijn temp was weer gestegen naar 37,1 dus het gaat nog goed!
    Nog maar 4 daagjes meiden!!!

4. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    Goedemorgen dames!

mocht het zo zijn ben ik 01-01-2010 uitgeteld!

@ilona wat een leuk idee zeg!
    en dat je temp hoog is is volgens mij een goed teken! wat is je temp gemiddeld voor je ei?

ik had vanmorgen 37.0 ... 0.7 hoger dan mijn gemid. voor ei
    werd vannacht misselijk wakker en vanmorgen was ik weer als eerste eruit en super fit! mijn mannetje staat er van te kijken ... ikzelf ook ;) op wat krampjes (door verstopping) na voel ik me goed!

iedereen een fijne dag gewenst en tot straks!

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Goedemorgen Dames!!
    Idd een leuk idee voor een nieuwe club! Maar first things first, eerst roze!
    Ik heb vanmorgen eigelijk helemaal nergens last van, vanacht maar weinig geslapen maar daar heb ik geen last van, net of ik niet meer slaap nodig heb. En dat terwijl ik gister op de bank in slaap gevallen ben... hmmm. Verder ook hier nog geen tekenen van een aankomende ongi, dus we blijven positief!

Maar, ben er weg van, moet ff een paar uurtjes op de kleine van me zus passen.

Zie jullie later!!

Knuf Sookie

6. Pinguïns

Ja inderdaad, eerst alles roze zaterdag!!

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Meiden,

@ Ilona, Nee 15maart was mijn laatste NOD, ik heb PCO en ze hebben mij met echo's in de gaten gehouden, deze maand gebeurde er weinig, en op het moment dat we de cyclus wilde afbreken had ik een eitje van 14mm, deze zijn we gaan volgen en jawel hij was gesprongen op 11 april!
    En die tweeling, PRIMA! Zijn wij meteen compleet! ;)

Wat zijn jullie allemaal warm van jezelf! Ik ben normaal maar 36,4 en nu 36,8! Nou ja..hopen dat het genoeg is! Als hij zaterdag ineens zakt, dan test ik al niet meer...dan ist zeker dat de ongi zich gaat aankondigen! Maar daar gaan we niet vanuit!

En jullie super fit? Ik raak niet uitgesnurkt! pfff ben harstikke moe! En moet s'nachts uit bed om te plassen!

X

8. Pinguïns

@ Mariek:
    Mijn temperatuur vloog vanmorgen ineens omhoog naar 37,1 (gister 36,9 en de 3 dagen ervoor 36,7).
    Ik voel me echt zwanger, maar ik zit al te broekloeren hoor!
    Jij zou dan nu ongeveer een innesteling kunnen hebben, ik hoop het voor je meid.
    Ik hoop zo ontzettend dat iedereen rose mag zaterdag!
    Ik slaap verder heel vast, heel veel dromen en ook 1 x per nacht eruit om te plassen...

9. Tulli

Tulli Niet meer actief

@ Ilona,
    Innesteling is volgens mij zo'n 5 a 6 dagen na ei, dus die zal ik al gehad moeten hebben dan hoor! Anders zou ik zatedag nog niet kunnen testen, maar dat is toch echt 14 dagen na ei!

Ik hoop het zoooo voor je en de rest natuurlijk ook! Broekloeren, haha..dat doe ik niet hoor! Bij mij klopt het elke keer, als me temperatuur stabiel is (hoog) dan word ik niet ongi, en zakt hij ineens...dan ist helaas weer zover!
    Maar ik heb er nog steeds een goed gevoel over dus ik ga nog steeds voor roze!

Dat echt zwanger voelen, vind dat moeilijk om te zeggen hoor, en eng! Hoop zo dat het geen teleurstelling voor je zal worden! Het eerste half jaar was ik ook zo fanatiek, nu ben ik al super blij als er een ei is wat we evt. mogen/kunnen bevruchten! Maar dat komt door mijn PCO natuurlijk!
    En als ik ongi word, ga ik er maar gewoon vanuit, dat het onze tijd toch nog niet is, en dat we weer een ronde verder moeten wachten! Je moet iets om je verdriet op te vangen!

Ik ben dan ook erg benieuwd of onze onderbewust zijn gevoel...uit zal gaan komen! Nog 4 dagen, dan zullen we het weten!

X

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi meiden het gaat nu echt opschieten. Ik mag trouwens eigenlijk al vrijdag testen volgens banner maar ik ga pas zaterdag testen zodat ik zeker niet te vroeg ben.
    Wij zouden trouwens op 1 januari zijn uitgerekend dus het mooiste begin van 2010! Oh ik hoop het zo

Op een of andere andere manier heb ik deze ronde wel een soort rust over me heel gek en heb een heel goed gevoel erbij maar tegelijkertijd probeer ik mezelf niet teveel hoop te geven!

@Ilona die hoge temp ziet er goed uit! Heb jij trouwens ovu testjes gedaan dat je weet dat je cyclus langer is?

@Over babyboom ik vond dat ook een heel leuk programma om te kijken al was het soms best heftig en verdietig en werd je ook wel met je neus op de feiten gedrukt.

11. lionking

lionking Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    @ sookie...ik ben benieuwd wat voor club??? Maar ik hoop volgens mij wel stiekum dat ik erbij hoor :) Een tweeling lijkt mij ook echt helemaal het einde...veel plezier vandaag met het oppassen! Je hebt er mooi weer voor in ieder geval.

@babe en ilona spannend van je temp dat is een goed voorteken! Ikzelf heb dat nooit gedaan dus heb daar geen flauw idee van. Is wel een goede tip voor de volgende keer.

Het zal wel super zijn als het 2-01-2010 word...ikzelf ben namelijk jarig op 01-01

Heeft trouwens iemand een antwoord op die vlokken in je urine?\
    Ikzelf heb trouwens afentoe steken in mijn onderbuik en ook ik ben supervroeg en fit wakker echt 1,5 uur dan normaal... s'avonds ben ik altijd wel heel erg moe. Maar slaap toch pas weer rond 12 uur..(eerst ATWT kijken,mijn favosoap)

groetjes....

12. Tulli

Tulli Niet meer actief

@ lionking,
    Ik heb wel eens gehoord dat vlokken in je urine kan duiden op een zwangerschap!
    Ookal vroeg wakker...He,.als dat duidt op een zwangerschap kan ik het wel vergeten, ik ben juist de hele dag HARSTIKKE moe!
    Gelukkig reageert elk lichaam anders!

@ de rest, Hoe willen jullie het doen als je straks een kleine heb met werk & moederschap?? Ben erg benieuwd! ( afleiding!)

13. smile17

smile17 Niet meer actief

@Lion Ling ik heb ook wel eens gehoord van die vlokken maar weet het niet 100% zeker maar ik hoop het voor je!
    ATWT is ook mijn favo soap en is nu vet spannend maar ik kijk alleen om 17.00

@Marieke als de beeb er is ga ik wel minder werken en mijn man werkt al 4 dagen hele lange dagen en moeder gaat oppassen en 1 dag creche denk ik hoor! Maar ja eerst maar eens posi testen zaterdag ;)

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

@ Smile, Ja zeker eerst positieve test, maar het lijkt me niet vreemd dat jullie een "idee" hebben van hoe het straks moet. Aangezien wij allemaal toch wel overwogen hiermee bezig zijn!
    Hoeveel uur werk je nu, en wil je straks gaan werken?

Ik stop waarschijnlijk met werken voor een baas, ben er nog niet helemaal aan uit! Werk thuis voor het bedrijf van mijn vriend, doe zijn administratie. Dat is zo'n 8 tot 12 uur per week, zelf in te delen uiteraard!
    Nu ben ik werkzaam voor 28 uur bij een baas verdeelt over 5 dagen, maar denk dat ik daar in de toekomst mee ga stoppen, omdat het anders teveel word!
    Wij hebben ook 1/3 van de maand de zorg voor de 2 meiden van mijn vriend, dus op die dagen moet er gewoon 1 van ons thuis zijn, dat word ik dan.

Misschien dat ik toch nog 1 of hooguit 2 dagen per week wil werken, voor de sociale contact onderhoud, omdat ik dat toch wel een heel belangrijk vind! Eigelijk ben ik er nog niet helemaal aan uit, vandaar dat ik erg benieuwd ben wat de rest gaat doen!

X

15. Pinguïns

@ Smile: Ja ik heb inderdaad ovutestjes gedaan!
    Vorige maand had ik netjes een cyclus van 27 dagen en op dag 15 mn eitje en nu op dag 19, dus vandaar dat ik m een paar daagjes heb opgeschoven.
    Anders had ik vandaag mijn NOD al gehad!
    Gelukkig is er nog steeds niks dat wijst op ongi.
    Ik voel een beetje een rare soort spierpijn in mijn buik en net alsof er iets in zit, een bolletje ofzo..
    Nu maar hopen dat de aankomende dagen geen ongi komt...

@ Werk: Ik heb nu een tijdelijk contract voor 24 uur per week (ik vervang iemand). Dat contract loopt tot aan mijn bruiloft en daarna zie ik het wel weer.
    Als de kleine er is blijf ik waarschijnlijk thuis, tenzij ze me voor een aantal uurtjes per week willen houden waar ik nu zit.
    Misschien zou ik dat wel willen.

@ Lionking: Volgens mij duiden vlokken inderdaad op een zwangerschap, heb het wel eens vaker gelezen.
    Maar zeker weten doe je dat pas als je een positieve test heb.
    Gelukkig duurt het nog maar een paar daagjes!!

@ de club: Ik vind het zowiezo wel eenleuk idee om een clubje te straten want het is hier super gezellig! Of je nou zwanger bent of niet, dat maakt dan niet uit.
    Iedereen mee eens???

16. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo allemaal

leuk idee om een clubje te starten ik doe mee hihi

ik moet even mijn hart luchten....
    met de dag voel ik me vreemder,afgelopen nacht redelijk geslapen en vanmorgen weer voor dag en dauw uit mijn bedje zonder problemen. Sinds gisteren avond last van mijn maag.Net of ie omhoog geduwd wordt ofzo? Als ik buk moet ik uitkijken dat mijn eten binnen blijft hihi
    Ik voel me niet zwanger denk ik,heb geen idee hoe het voelt!
    vandaag 3 collega's die aan met vroegen hoe het met me ging? Ze vonden me anders kijken en er erg moe uitzien. Wat moet ik hier nu weer mee

sorry voor het ego bericht maar moest even

liefs

17. lionking

lionking Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    Jeeh brabants meisje.....misschien dat het allemaal voor een goed doel is zullen we maar zeggen!!
    En dat je over een paar dagen maar helemaal gelukkig mag zijn:)
    HOud de moed erin...

@marieke...tja werken ik denk zelf dat ik nog drie dagen ga werken...gewoon omdat ik eht nog leuk werk vind. En we dan van de extra centjes nog leuke dingen kunnen doen.

groetjesssss

p.s mijn borsten gaan steeds meer gevoeliger worden als je erop duwt...vooral de tepels, deze zijn ook constant hard.
    Ik hoop niet dat dit een aankomende ongi word

18. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Jeetje, wat veel berichtjes ineens weer te lezen.

Ik zie het al, iedereen wordt knettergek van de 'eventuele symptoompjes'.

Mijn symptomen zijn:
    - Had tot een paar dagen geleden heel veel buikpijn, nu is dit veranderd in af en toe een 'drukkend' en 'opgeblazen' gevoel.
    - Ben al dagen heeeeeeeeel erg moe. En in tegenstelling tot anderen 's morgens absoluut niet fit helaas!
    - Ben met vlagen misselijk. Ene keer geen trek in eten, andere keer juist weer heel veel trek maar na een paar happen zit ik dan al vol.
    - Heb veel wit slijm. Voel het soms gewoon lopen (sorry voor de details) en dan heb ik het gevoel dat ik ongi geworden ben. Gauw naar toilet.......maar nee......
    - Normaal een week voor menstruatie gezwollen en pijnlijke borsten, nu juist nergens last van!

Jeetje wat duurt het wachten toch lang.............

Nou ladies, succes allemaal met wachten!!!!

19. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

het wachten is rampzalig hahahah

20. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Absoluut! Werd er maar iets bedacht dat je direct na je eitje weet of hij bevrucht is.....of hij de weg naar de innesteling goed doorstaat.........en of hij stevig ingenesteld wordt....... Cameraatje ontwerpen ofzo? :)

Alhoewel, dat lijkt me ook killing hoor.........weten dat het ei bevrucht is maar moeten wachten of hij wel innestelt. :(

Tig jaar geleden had je geen internet en waren er dus ook geen forums als deze!
    Dat was een stuk rustiger.......kon je jezelf niet gek maken en was je er toch minder mee bezig!

Maar ik ben wel blij dat die forums er nu zijn. Gedeelde smart is halve smart! ;)

Deel Deze Pagina