ja idd gedeelde smart is halve smart. nu kan ik het tenminste met iemand delen dat ik me anders voel dan anders. Niemand in onze omgeving weet er iets vanaf..... maar jij hebt ook de nodige symptomen?
Bij ons is er ook niemand die het weet. Is wel eens lastig..... Tja, ik voel en merk wel het een en ander........maar of dat nou symptomen zijn van een komende menstruatie of een zwangerschap???? Weet je, het gekke is dat het elke maand anders is. Daar word ik echt gek van. Jij hebt ook allemaal andere symptomen dan anders toch? Dat geeft hoop......terwijl je ook weet dat je jezelf niet te blij moet maken. Je lichaam kan je zo foppen! Heel erg gemeen!
idd qweenie dat is mijn probleem ook,wil mezelf niet blij maken met iets wat er niet is! misschien heb ik volgende maand wel hele andere klachten....alleen heb ik voor het eerst dat ik echt niet op mijn lichaam durf te vertrouwen,maar ja
De meesten lijken hier behoorlijk zwanger...ben zooo benieuwd! @ brabantsmeisje, stress kan veel met je doen hoor! Hou je hoofd cool! Mensen zien dat ook aan je, ik hoop natuurlijk dat het allemaal bij "het echte zwanger" zijn hoort! Dat zou mooi zijn! Vergeet ook niet dat het stoppen met roken...ook echt veeeeeeel vervelende afkickverschijnsels met zich mee brengt! Maar we gaan voor de zwangerschap! @lionking, die borsten dat herken ik wel, gisteravond deed ik me bh uit, daar had ik meteen spijt van, want me borsten gingen meteen pijn doen! :x @qweenie, ik hoop zo voor je dat al die kwaaltjes ook bij een zwangerschap horen! En inderdaad ik vind het ook fijn om ervaringen te kunnen delen! En jij ook zo moe...ik ben net als jij, alles behalve FIT. Ik denk dat ik het vanaf morgen ECHT zwaar ga krijgen, zou goed kunnen dat ik dan juist niet op het forum kom, en echt afleiding moet gaan zoeken! Begin toch langzaam aan de kriebels te krijgen voor het testen! Hoe zit het met het clubje??? X
ik weet het marieke stress is dodelijk hihi maar de tijd zal het wijzen. maar jou kwaaltjes lijken ook behoorlijk zwanger??
Jullie zijn zo snel... @ qweenie/brabantsmeisje, zo herkenbaar! Die vervelende klachten! Wisten we maar welke klacht waar bijhoort! Was daar maar duidelijk onderscheid in, dan was het allemaal stukje makkelijker!
idd marieke dat zou wel fijn zijn,maar helaas....er is maar 1 ding dat het uit kan sluiten een test!!!
@brabantsmeisje, we zullen zien! Ik heb er wel een goed gevoel over, maar ook daar moet ik mezelf niet blij mee maken, kan net zo goed zaterdag gewoon ongi worden...zit ik dan met me goed gevoel! Er is geen pijl op te trekken! Geen bloed=Moed!
Dusssss.........allemaal proberen afleiding te zoeken en wachten tot het TESTMOMENT!!! Weet je, eerst wilde ik al van tevoren gaan testen, maar nu vraag ik mij af of ik zaterdag wel DURF te testen. Zolang ik niet weet dat de test negatief is kan ik nog steeds hopen..... Gelukkig zit ik dan in het (hopelijk zonnige) Griekenland. Zal mij toch niet gebeuren dat ik mijn eerste echte dag daar gewoon ongi word!!! Nou ja, we zullen wel zien. @Marieke: inderdaad, was het maar duidelijk welke klachten waar bij horen!
hihi het is wat dat vrouwelijke lichaam maar idd geen bloed geeft moed! we zullen het zien heb je trouwens laten pendelen?
'Justfem' gaat voor mij pendelen. Nog niet gehoord wat daar uitkwam? Heb jij je laten pendelen 'brabantsmeisje'?
Oh wat spannend! Begrijp wel dat je het voor jezelf wilt houden hoor, maar laat je het wel weten als iemand het goed had???
Hey Meiden, Fijne avond alvast! Ik ga eten maken voor manlief & mezelf, hij komt zo thuis van werk! Ik lees straks nog wel even voor het slapen gaan! DOEI X
ik laat het zeker weten als iemand het goed heeft gehad. moet zeggen dat ik het zelf ook allemaal wel spannend vind worden nu hoor,vooral door hoe ik me de laatste dagen voel...
@brabantsmeisje: Oké ik ben wel heel erg benieuwd wat er nou klopt van dat pendelen. Heb het nog niet eerder laten doen...... Raar is dat als je je zo 'anders' voelt, maar ook heel erg eng........ @Marieke: jij ook een fijne avond en eet smakelijk! Nou, ik ga afsluiten. Manlief komt zo thuis met de kids en dan gaan we lekker bankhangen. Nu ga ik nog maar gauw verder met de was. Alles moet klaar zijn voor vrijdag, dan vertrekken wij lekker! Morgen lees ik hier weer lekker verder.
heej iedereen....ja dat wachten ECHT OM GEK TE WORDEN!!! Lekker dat je een weekje op vakantie gaat...beetje afleiding... Ikzelf heb net al bruine afscheiding gehad, dat is denk best wel vroeg toch...is dat mijn aankomende ongi baal ervan...heb ook echt krampen van ongesteldheid! net tijdens het tennissen werd ik er niet goed van (van de pijn) Dus helaas denk dat mijn ongi eraan komt!!
Hoi meiden, Hier nog geen gekke dingen te zien. Ik heb net wel per ongeluk een test gedaan en nog negatief natuurlijk... Ik ben een ongeduldige muts! IK hou het lekker kort, want kom net uit de file, de auto kookte bijna over dus we hadden wel weer een lekker avondje, maarnietheus... Groetjes meiden!