nog vier dagen ... @brabants meisje kun j gewoon een pbtje sturen naar degenen die pendelen? lijkt me nl ook wel wat iedereen heeft wel mogelijke symptomen ... ben zo benieuwd! @marieke ik moest net nog even aan je denken. moest even lachen om dat 'broekloeren' nou ik kan je zeggen dat doe ik nu al!! hier alles goed, d.w.z. nog geen rood. wel had ik net in de auto pijn scheutjes in mijn rechterbeen en dat is echt een ongi symptoom bij mij. maar ben er vrij 'rustig' onder mocht deze ronde niets worden ga ik vol goede moed de volgende in ... ( zo even nuchter hollands denken :-S )
@lionking wat vreselijk balen zeg! maar zolang het niet rood is ... bruin is oud bloed miss nog van de innesteling??? @ilona verleidelijk he die testen maar o zo'n teleurstelling als het nega is. zit niets anders op; wachten, wachten en nog eens wachten.
Ook hier iemand die wat afleiding zoekt. Ik heb me voorgenomen om niet zo heel vaak op dit onderwerp te kijken maar betrap mezelf erop dat ik het weer steeds doe Toch maar wat anders verzinnen! Omdat ik de periode voor mijn afgelopen menstruatie ook de kwaaltjes had die iedereen hier heeft (ongi pijn, borsten, misselijk, afscheiding, moe, verwart etc etc etc) en ik er heilig overtuigd was dat ik zwanger was en dat de teleurstelling in mijn lichaam zo ontzettend groot was toen dit niet bleek te zijn durf ik bijna niet meer te hopen voor deze keer. Kk heb nooit, maar dan ook nooit eerder vlak voor mijn menstruatie zulke rare klachten gehad maar ik denk dat dit helaas door de operatie (bbz) komt. Ik hoop stiekum, maar probeer realistisch te zijn dat deze maand aan mij voorbij gaat. Ik lees van vele meiden dat ze last hebben van dezelfde kwalen en ik hoop echt dat jullie allemaal zwanger zijn maar houdt in je achterhoofd dat je lichaam je soms flink voor de gek kan houden, ik bedoel het echt niet verkeerd, nogmaals, ik wens jullie allemaal zwanger maar de teleurstelling was bij mij vorige maand zo ontzettend groot, dat ik nu mezelf toch in bescherming neem en dat ik van mijzelf niet teveel moet hopen. Zondag gaan we naar een kraamfeest van mijn pasgeboren nichtje en moet er niet aan denken dat ik dan ongesteld ben, na alles wat er is gebeurd vind ik zulke gelegenheden toch erg moeilijk. Meiden, toi toi toi. nog even geduld hebben en hopelijk testen we allemaal positief. Zo niet, maken we gewoon weer een nieuw onderwerp op dit forum aan! Liefs Wannabee
zo goeiemorgen dames. ben weer lekker vroeg wakker hihi,mag zo gaan werken maar denk eerst nog even kijken hoe hetis. hier goed,denk dat mijn ongi er aan gaat komen,heb de welbekende buikpijn.en ook lijken de aders op mijn borst weg te trekken....dus denk dat mijn lichaam me heerlijk voor de gek heeft gehouden! @wannabee kan me voorstellen dat je anders met gemengde gevoelens naar het kraamfeest toe gaan. ik duim heel hard dat de aan jou voorbij gaan! en dat je snel een positieve test in handen zult hebben. @babe om te pendelen kun je idd gewoon een pbtje sturen naar die personen. ( te vinden onder lounge) het kan zijn dat het even duurt voor je antwoordt krijgt want z krijgen veel aanmeldingen. ik hoop voor je dat het een vals ongi symptoom was en dat je gewoon zwanger bent! geen bloed geeft moed!!! @ilona balen zeg dat je test negatief was! het is ook nog veel te vroeg om te testen..... we plakken je vast aan de stoel @lionking houd moet!!!! zolang het niet doorzet.. ik ga lekker werken en met de kinderen genieten van de zon. heel de dag buiten werken is toch eigenlijk geen straf liefs
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Zwanger Ongi Negatieve test Wannabee, je staat er op![/quote]
@ Brabantsmeisje & Lionking, NEEEEEE niet ongesteld worden! Zo ik hoop dat dat helpt... Vanmorgen heb ik mn temp opgenomen en hij was gister 37,1 en nu 36,7... Ik ben dus bang dat het ook voor mij deze maand niet raak zal zijn. Maar zolang er geen bloed is houden we moed! @ Wannabee: Ik begrijp heel goed hoe het is als je lichaam je voor de gek houdt... Ik heb deze maand nu misschien toch ook het idee dat het toch niet raak is. Maar we willen het zo graag he en dan ga je het vanzelf voelen. Welkom hier, ik hoop dat je zaterdag op roze mag! @ Allemaal: Dat wordt nog druk hier zaterdag! Ik zal zelf denk ik heel vroeg testen als ik voor het eerst ga plassen, dat zal wel rond zessen zijn. Ik moet zelf die dag wel weg rond de middag, maar ik probeer de lijst zoveel mogelijk bij te werken voor ik wegga en dan kijk ik weer als ik terug ben. Ik hoop echt dat die lijst mooi roze wordt meiden! Nog maar een paar daagjes! @ Vandaag: Ik ga zo werken, ben dan rond 13.00 klaar. Dan lekker naar huis en helemaal niks meer doen. Gisteren ben ik saampjes met mijn vriend een nieuwe auto wezen kopen, alleen die andere ging onderweg een beetje heel erg warm worden in de file (een auto uit 2004, moet je nagaan) We hadden de wegenwacht gebeld, maar het is nog steeds niet opgelost, dus we balen er flink van. We hebben gister op de terugweg 4 uur over het traject gedaan waar je normaal 2 uur over doet... Vandaag ga ik dus echt helemaal niks doen als ik uit mijn werk kom, want heb er gewoon slecht van geslapen. Heb dan ook geen zin om te gaan werken, maarja dat hoort erbij helaas. Zo sorry van dit ego berichtje, maar ik moest het ff kwijt. Meiden, een hele fijne dag vandaag!
Aaarrrggghhh, ik word gek van al dat wachten!!!! Die testen roepen me gewoon vanuit de badkamer...... Maar ik weet dat als ik nu test dat het waarschijnlijk toch negatief is. De vorige maanden heb ik zoveel zwangerschapstesten verslonden dat ik bijna een bijbaantje nodig heb om dat te bekostigen! Nou meiden: hang in there! We zijn er bijna.. de tijd gaat zoooooooo langzaam
@Brabantsmeisje/ Lionking/Ilona....Ik roep ook even NEEEEEEEEEEEEEEE niet ongesteld worden! Jullie hadden zoveel symptonen, zou niet eerlijk zijn van jullie lichaam! Ilona balen zeg van je temperatuur...heb je wel goed gemeten???? @wannabee, ik begrijp heel goed dat je dit onderwerp vermijd, ik zelf ben hier op het forum zo'n 3 kwart jaar niet meer aktief geweest, dit is de eerste rond weer. Puur om mezelf te beschermen, nu denk ik dat ik het wel aan kan...Maar het valt nog tegen hoor! En die kraamfeesten/dikke buiken/kinderverjaardagen, begrijp heel goed dat je daar moeite mee hebt! Zeker als je zo "(on)gelukkig" in je cyclus zit, dat is nog de vraag! @babe, ik ben nog steeds niet aan het broekloeren! haha...leuk om te horen dat er meiden zijn die aan je denken! @ilona, stiekem testen, staat je niet netjes! ik ging vanochtend ook naar de wc in de badkamer, en dacht...wat zal ik doen, de testen liggen daar binnen hand bereik! Heb het niet gedaan! Wel was mijn temperatuur nog stabiel, 36,8 dus 0,4 hoger dan normaal, en wat ik nog niet besproken heb! Mijn urine stinkt, dat is eigelijk heel de week al hoor, vergeten te melden X
Zo, ben ook even een dagje oppassen en trouwkaartenenveloppen schrijven, kan ik gelijk weer 2,5 blz bijlezen! @ brabants meisje/lionking/ilona, hier ook een NEEEEEEEE!!! Niet ongesteld worden! Maar het kan nog alle kanten op, want idd geen bloed geeft moed! @ tetje, en marieke, vreemd... ik hoor ze ook... @ Ilona, da's kl%#e van je auto! Heb je m particulier gekocht? Ik hoop dat je het goed op kan lossen, niets zo vervelend als een auto op de stoep die het niet doet! @ wannabee, Ik snap je heel goed, Ik ben zelf al ruim twee jaar bezig voor de eerste en heb ook een BBZ gehad. Het blijft moeilijk, maar het is ook erg fijn om met wat gelijkgestemden gewoon te kletsen, gewoon voor wat afleiding. Mensen in je omgeving zullen pas begrijpen wat je doormaakt als ze er zelf ook komen. En zelfs dan is het moeilijk om het goeie te zeggen. Dus ik snap heel goed dat je bepaalde situaties liever vermijdt. Maar vergeet niet dat je er wel met je partner of een goede vriendin over praat, dat helpt echt in het verwerken. En, tja, je lijf kan je echt als de beste voor de gek houden, maarja, dat houdt het ook spannend elke cyclus @ hier, vanmorgen NIET getest, ben zo trots op mezelf! Maargoed, ik voel nu weinig anders aan me lijf... Behalve dat me borsten zacht zijn terwijl ze hard en pijnlijk horen te zijn (voor een ongie) en dat ik een vol gevoel heb... Gisteravond de sex ook afgebroken omdat het niet fijn voelde.. vol voelde.. AARRGGGGGGGGGGHHHHHH, ik wou dat het zaterdag was!! Anywayz, we houden moed en gaan voor... juist: rose! Knuf Sookie
Hey ladies, Er is veel geschreven zie ik! Veel misschien zwanger symptomen en dus ook veel twijfels. Spannende dag zaterdag! IK zit vandaag op dag 28 van mijn cyclus, maar voel helmaal geen tekenen van een aankomende ongi. Wel wat raar gevoel in mijn buik en meer moe. Verder heb ik totaal geen misschien zwanger symptomen. Wel blijft mijn temperatuur in de ochtend hoger dan anders. Het vervelende is dat ik geen idee heb hoe lang mijn cyclus is. Denk dat ik volgende week een testje waag als ik dan nog niet ongi ben. Ik zij ook tegen mijn vriend: ik denk toch niet dat het raak is deze ronde. Zegt hij: dat weet je nog helemaal niet. Je hoeft de eerste weken ook nog niet persé symptomen te hebben. Tja en daar heeft hij een punt. Maar de weken hiervoor leek ik juist wel van alles te voelen en nu is daar alleen een wat raar gevoel in mijn buik en wat moeiheid van over haha. Ben echt benieuwd wie er allemaal op rose gaan! Fijne dag allemaal.
hallo dames zo werkdag zit erweer op dames onthoud GEEN BLOED GEEFT MOED!!!!Ik duim voor ons allemaal!!! hier is sinds mijn eerste bak koffie de last van mijn maag er weer,en ook de blauwe ader is weer boven gekomen. De ongi krampen in mijn buik heb ik ook nog steeds,dus we gaan zoals alle andere dagen maar weer gewoon wachten hihi
Joehoe, de symptomen zijn er wer Ik denk echt dat je hartstikke zwanger bent branbants meisje! Nog een paar daagjes...
Op raar gevoel in mijn buik en vermoeidheid na voel ik me prima Heb nog niet het idee dat er een ongi aan zit te komen, maar ik weet ook niet hoe lang mijn cyclus is. Zit vandaag in ieder geval op dag 28. Heb van de week voor de zekerheid maar die zwangerschapstest van de kruidvat gekocht (2 voor 5). Las er hier veel goede verhalen over haha. Nu dus afwachten of er een ongi komt
spannend! ik hoop voor je dat de ongi weg blijgt. ik heb ook die testen van 2 voor 5 euro,zou je die ook in de middag kunnen gebruiken???
@ Tetje: Herkenbaar, failliet gaan door testen hihi. Deze maand ben ik er maar 1 keer voor gezwicht. @ Brabantsmeisje: Zolang er geen bloed is kan het nog he? @ Hier: Ik heb een ongi gevoel, maar vooralsnog komt er alleen maar slijm uit, geen idee of dat een voorbode is, maar ik hoop het niet... Gelukkig is het zaterdag al dat we mogen testen, ik hoop maar dat we dan allemaal een beetje duidelijkheid krijgen...
Goedemiddag ladies, Hier last van een ontzettend ongi gevoel....... Steeds weer broekloeren (hahaha, vind het echt grappig bedacht) ! Maar tot nu toe alleen maar slijm. Weet iemand wat dat slijm zegt? Ik heb dat normaal nooit!? Jij hebt ook last van slijm toch Ilona? Heb je dat altijd voor je ongi of juist niet? Voor degenen die niet hoeven te werken......geniet lekker van de zon!!! Ik heb zojuist de tickets gehaald en ga er maar weer een wasje in gooien. Oh ja, ik heb trouwens ook de Kruidvattesten 2 voor 5........ Liefs
Hier meldt zich nog een broekloerder hihihi Nou ik moet zeggen het valt me nog mee Heb wel wat krampjes maar ja wat zal dat zeggen. Nog 3 dagen en dan eindelijk duidelijkheid tenminste dat hopen we dan maar Ik heb toruwen ook die van de KV 2 voor 5 grappig dat we die allemaal hebben kunnen we goed vergelijken!
Hier nog een broekloerder... En ik ben er bang voor... Ik had net toch echt wat bruinverlies... En toen ik ff checkte of me BMM laag zat (omdat ik dat gevoel heel erg heb) kwam er toch echt ook rood mee... Maar of dat is omdat de ongie eraankomt, of omdat iklange nagels heb een een goed doorbloedde BMM waar makkelijk een adertje kan springen door mijn nagels... Ik hoop het laatste maar ben bang voor het eerste.. Keep y'all posted! Enne, we gaan nog steed voor een roze zaterdag (mss zonder mij, maar dat is dan toch zo..) Knuf Sookie