@Brabants meisje wow zo dik als de controlestreep en je moet nog 4 dagen wachten dna ben je echt goed zwanger hoor kan niet zijn dat je al langer zwanger bent? Of toch die tweeling hihi DOe rustig aan komt vast helemaal goed hoor er zijn zoveel meiden hier die te vroeg hebben getest en nu nog steeds hartsikke zwanger zijn
brabants meisje....een dikke roze streep hoeft niet direct een tweeling te betekenen hoor. richt je trouwens ook eerst maar lekker op je net supernieuwe nieuws! komt goed. @ilona...bedankt!
@Mollie welkom hier! Goed hoor dat jet tot zaterdag volhoudt! MIsschien zijn testen van de Kruidvat ook wat voor jou die schijnen erg gevoelig te zijn
nee ik ben nog niet langer zwanger,ben eind maart super erg ongesteld geweest dus daar geloof ik niets van hihi en een 2ling....kans is bij ons super klein...
@smile...dat ik het tot zaterdag volhoud komt door mijn vriend hoor. die is aardig nuchter en denkt dat ik toch niet zwanger ben. we zitten namelijk in een nogal traject wat betreft het zwanger worden. officieel kan ik zeggen dat ik in ronde 8 zit, maar hij is al bezig met medicijnen sinds januari 2008. ik kan dus eigenlijk niet langer wachten! aaarggghh. gelukkig nog 3nachtjes slapen hahaha! als de predictor zaterdag ook negatief zegt haal ik nog een kruidvattest op en anders ga ik naar de dokter. bedankt voor de tip!
hee dames! heb mijn vriend zover gekregen dat ik vrijdagochtend al ga testen!! dus...helaas ik doe zaterdag niet met jullie mee nu maar hopen dat de test positief is! anders bel ik direct de dokter. fijne avond allemaal! groetjes, mollie
@ brabants meisje, gefeliciteerd! wat zijn je symptomen precies? ben je nog misselijk of was dat met vlagen? en pijn in je liezen? zijn symptomen steeds aanwezig of ook afwezig? sorry, ben gewoon even benieuwd.. @ de rest, succes nog even volhouden. of zijn er meer die eerder testen? @ hier, klachtjes zijn verdwenen, wel slijm maar zal vast gewoon ongi worden *balen*
@ brabants meisje..............van harte GEFELICITEERD....keileuk....joepiedepoepie vind het erg leuk voor je @qweenie hoe gaat het met jou...want ik heb precies hetzelfde (nu al bruine afscheiding terwijl het na 14 dagen moet komen toch) @sookie weet je ook al meer?? @ de rest we gaan allemaal voor rose @mezelf ik denk echt dat ik superongi moet worden....ik heb zo een last van mijn buik. Echt heel erg veel ongipijnen (dit heb ik nog nooit zo eerder gehad)
@ Brabants Meisje...Ik dacht het al! Jij bent harstikke zwanger!!! GEFELICITEERD!!! Whow! Wie van ons volgt?? Ik ga ff terug lezen wat je allemaal al verteld heb over jou symptonen! KEI GAAF, of zoals ze in Tilburg zeggen WAA SCHOOOON! @ Sookie, toch niet ongi zeker??? Ik hoop het niet voor je! @ De rest, sorry er is zoveel geschreven, we moeten vol houden! Al vind ik het nu erg moeilijk, want nu denk ik ook.....als Brabants Meisje positief test, dan zal ik dat ook kunnen doen als ik zwanger ben...hmm Wat moeilijk!!!!!! Ik weet natuurlijk dat niet ieder lichaam het zelfde is Ohw ja..ik heb blauwe aders gevonden, richting en rondom me tepelhof...???!! X
lady's ik zal mijn symptomen nog even op een rijtje zetten voor jullie. maar goed wil niet zeggen dat iedereen dezelfde klachten heeft... sinds een dag of 3 heb ik de klachtjes heel erg zeg maar zere (.)(.) net of ze uit mijn bh willen springen en ze zijn ook een stuk voller er lopen blauwe aders over mijn borsten s'nachts heel erg misselijk,dat ik gewoon frisse lucht ga halen buiten pijn in mijn liezen last van mijn maag,net of ie omhoog wordt geduwd hoofdpijn een rommelende vulkaan in mijn buik mijn koffie niet meer lekker vinden...ben een echte koffieleut... onrustig slapen en heel vroeg wakker zijn en ik voel me echt anders...kan het niet zogoed omschrijven maar echt anders
Hoi meiden, Ik ga mijn bedje op zoeken, het was weer een vermoeiend dagje! Morgen weer vroeg op, dan zijn we weer een dag dichter bij zaterdag. Hier vanmiddag een heeeeel klein drupje bruin bloed, ik had aan mijn baarmoeder gevoeld en het zat aan mijn vinger zeg maar.. Er is zelf nog niks spontaan uit gekomen, dus het gaat nog steeds goed. Een klein beetje last van mijn onderrud en verder eigenlijk niks, dus het wordt nu toch wel heel spannend. Welterusten iedereen en tot morgen!
@ ilona, Welterusten! @Brabants Meisje...en jezelf al geknepen??? Hoeveel testen heb je na de ene gedaan? Jeetje zeg wat onwerkelijk! Nu krijg ik ZEKER de kriebels om te gaan testen....maar moet volhouden van mezelf! Tis zo zonde als ik het voor niets doe! Ben heeeeel blij voor je! Ik dacht het al een beetje...vraag me niet waarom! X
@ ilona, Welterusten! @Brabants Meisje...en jezelf al geknepen??? Hoeveel testen heb je na de ene gedaan? Jeetje zeg wat onwerkelijk! Nu krijg ik ZEKER de kriebels om te gaan testen....maar moet volhouden van mezelf! Tis zo zonde als ik het voor niets doe! Ben heeeeel blij voor je! Ik dacht het al een beetje...vraag me niet waarom! X
hihi marieke ik kijk elke keer naar de test ...niet dat dat iets uitmaakt maar ik heb het bij 1 test gelaten omdat de streep meteen zo duidelijk was,nu maar hopen dat ie dat blijft maar probeer het idd vol te houden om niet te testen,want dit worden vier hele lange dagen voor me,er kan nog zoveel misgaan.... maar herken je de klachten??
Wauw!!!! Geefeliciteerd, wat leuk!!!!!!!!!! Dus je kon niet meer wachten? (Misschien heb je al antwoord hierop gegeven, maar moet de rest van de berichtjes nog lezen.) Helemaal super, ben blij voor je! Hier: toch wel ongesteldheidskramjes, maar voelde net met sporten best een beetje "anders...". Nog even afwachten, maar ben er bang voor!
1 zere (.)(.)1 net of ze uit mijn bh willen springen en ze zijn ook een stuk voller er lopen blauwe aders over mijn borsten 2 s'nachts heel erg misselijk,dat ik gewoon frisse lucht ga halen buiten 3 pijn in mijn liezen 4 last van mijn maag,net of ie omhoog wordt geduwd 5 hoofdpijn 6 een rommelende vulkaan in mijn buik 7 mijn koffie niet meer lekker vinden...ben een echte koffieleut... 8 onrustig slapen en heel vroeg wakker zijn 1 De (.)(.) zijn bij mij wel zwaar als ze uit me bh komen, en zoals ik schreef vandaag de aders gevonden...maar ligt dat ook niet aan je cupmaat, in welke maten je daar last van hebt? ( moet toch iets verzinnen hihi) 2 snachts slaap ik als een blok, wel moet ik eruit om te plassen! 3 niet continu...soms, met steken, of het zeurt even en dan ist weer over. 4 last van maag...eten zit hele dag in me keel 5 geen last van! 6 geen last van, juist een heel vol gevoel 7 Lust geen koffie zo ie zo! 8 Slaap als een blok, en ben de hele dag alles behalve FIT! Zoo...dat is creatief van mij!
dat is heel crea van je en hoe zijn normaal deze punten bij je? van alle dingen die ik opgeschreven heb,heb ik nooit last nl....en het anders voelen dat vond ik zo gek ik ga heel hard voor jullie duimen dames!!!!!