Ik wil ook wel zaterdg mee testen.. had vandaag getes en negatief. Dus als mijn ongie nog niet komt dan doe ik wel mee..
het is zo lastig om te wachten met testen maar dames geloof me,te vroeg testen is ook echt niet alles! er kan nog zoveel gebeuren voor je nod....dus mijn dagen blijven nog net zo spannend.......
dames ik ben er weg van,ga slapen want kan mijn ogen nie meer open houden dikke knuffel voor jullie allemaal!
@ brabantsmeisje, ja me borsten zijn niet alleen zwaar maar ook pijnlijk. Vind het heel moeilijk om te zeggen, voel me wel anders, en alles cyclussen voelen bij mij anders! Tis zooo verwarrend! Nee ik wacht nog gewoon...of toch niet?...of wel? Ik heb/had er de hele tijd een goed gevoel over, nu het dichter bij kom, vind ik het weer doodeng, en krijg ik weer de kriebels! Juist omdat ik me anders voel.. Dat had ik overigens vorige cyclus niet, toen wilde ik niet eens testen, wist gewoon dat ik ongi werd! Ben weer benieuwd naar me temp.morgenvroeg, zolang deze hoog is...en GEEN BLOED GEEFT MOED! Wel spannend voor jullie zeg..ben echt heeel blij hoor! en stinkend jaloers @sweetcandie..doe gezellig mee zaterdag! hoe meer zielen hoe meer ROZE..!!
hoi hoi, mag ik me ook aan melden bij jullie club? (och wat klinkt dat net asl ik groep 1). Ik ga nl ook rond 25 april testen. Liefs Bloem
@brabantsmeisje GEFELICITEERD! wat super dat je zwanger bent en met een dikke streep posi getest las ik !!!! de eerste op rose ... hopelijk volgen er meer welterusten voor iedereen
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Mollie Sweetcandie Ronde? Bloempje 55 Ronde? Zwanger Ongi Negatieve test
Nou meiden, mijn temperatuur was vanmorgen nog maar 36,6 en ik veegde bruin af, dus ik hou mijn hart vast.... @ De nieuwe meiden: Welkom, nog 2 daagjes!
Goede Morgen... Ohw Ilona das jammer..zie je dat je temp echt veel kan vertellen! Bij mij is me temp altijd nog steeds 36,8 dus 0,4 hoger dan normaal...ik kon mezelf niet weerhouden, voor ik het wist was ik aant testen... Nu zó'n uurtje geleden! En wat heb ik daar SPIJT van! Ik zag een lichts streepje, wat de kruis moest vormen. Getest met CB oudewetse test. Dacht nog,..toch maar manlief erbij roepen of hij even wilde kijken, hij zag het ook...en nu uur later is het streepje iets fijner/duidelijker...maar nog steeds minimaal! Ohw ja..op foto zetten gaat niet lukken, heb gister mijn digicam uitgeleend aan mijn schoonzus, en krijg heb zaterdag pas terug! Alsof de goden er mee spelen! Nu weet ik nog niets...toch maar weer 2 dagen wachten! Dus meiden...je kan beter maar niet testen! X
Ja mArieke, Ik zie alleen nog maar bruin, maar ik denk dat de ongi er toch aan komt... Balen zeg, zo zie je maar dat je beter ook niet naar symptomen kan kijken want vaak zeggen ze gewoon helemaal niks. Je temp bijhouden is een goed idee en pas testen op je NOD. En verder engelengeduld... Ik verander de lijst pas op het moment dat et helderrood wordt... Balen dat je zo'n fijn streepje zag, nu ben je waarschijnlijk nog zenuwachtiger...
Dames ik mag op rood!! Gisteravond veegde ik al een beetje bruin en vanmorgen heel veel bruin. Het 'loopt' nu zeg maar.......mijn ongi gaat vandaag dus verder doorzetten. Op naar ronde 6! Grrrrr............ baal er behoorlijk van! Ga nu gauw douchen en vandaag mijn laatste dagje werken. Morgen lekker voor 2 weken op vakantie, dat is wel heel lekker. @ iedereen die nog afwacht: heel veel succes. Ik duim voor jullie! @ iedereen die ongi is geworden: klote dames, maar houd moed. Positief de volgende ronde in. @ de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en probeer er direct lekker van te genieten!
@Gweenie balen meid heel veel succes volgende ronde en een fijne vakantie! Ik heb trouwens goede verhalen gehoord over op vakantie gaan en zwanger worden! @Ilona NEEEEEEEEE stop ongi niet doorzetten gewoon op rose!! @Marieke ohh spannend een dun streepje misschien morgen nog maar een keer testen! Volgens mij hebben meerdere nu de drang op testen en door het positieve verhaal van Brabants meisje en de steeds dichter bij komende NOD Meiden we houden vol nog maar 2 nachtjes slapen
@ilona. balen meid! 'k hoop niet dat het doorzet! @marieke gewoon over twee dagen nog eens testen. zelf ben ik geen fan van de cb test. ze hebben vaak indroog lijntjes of zo'n pen-streepje. @qweenie balen meid. ik kwens je heel veel succes volgende ronde! hier nog geen rood. mijn 'mooi'blauwe aderen worden lichter en soms zijn ze er ineens weer :-S maar mijn temp was vanmorgen hoog (37, dus 0,7 hoger dan normaal) heb niet het gevoel van zwanger zijn
Goede morgene meiden, Ik zag dat jullie ook een lijst hadden met rondes. Die van mij mag ingevuld worden op ronde 17. Ik ben nog steeds niet ongesteld en gaan nu al dag 43 in. Beetje balen dat het allemaal zo lang moet duren. Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd . Liefs Bloem
@ Iedereen.. tja, ga vanmiddag andere testen kopen, ook maar de kv 2 voor 5, heb die nog nooit gebruikt. En ik had me bedacht om 1 digitale te kopen van cb met indicator... Ga zaterdag nog een keer testen, of mijn temp moet gezakt zijn, dan weet ik dat me ongi komt. Voorals nog, nu wat ongi gevoel, maar anders dan anders...ben ook ineens misselijk, zal de stess wel zijn! Verder is de rest stabiel! Balen zeg..Ilona & Qweenie ! Weet goed hoe jullie je voelen! Wie weet doe ik zaterdag met jullie mee, al hoop ik toch dat dit streepje wat wij gezien hebben, zaterdag een dikke vette streep zal zijn!??? @Smile, klopt hoor, Brabant Meisje heeft het ons niet gemakkelijk gemaakt Ben wel super blij voor haar hoor, haha! en heb dit toch echt mezelf aangedaan! Gewoon verder door wachten! grrrrrrr @ Bloempje, spannend zeg, ben erg benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren! Wachten duurt eeuwig!
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Mollie Sweetcandie Ronde? Bloempje 55 Ronde 17 Zwanger Ongi Negatieve test
He Queenie, Dat is balen zeg! Ik denk dat ik met je meedoe hoor, want ik heb het gevoel dat het vandaag of morgen wel zal doorzetten.... Het gaat niet goed, 3 op rood en nog maar 1 op rose. Ik hoop dat er hier zaterdag een babyboom is! Nou meiden, ik ga maar weer even werken, heb er geen zin in, maar het is niet anders...
@bloempje55....je bent 8dagen overtijd! in de tussentijd al een keer getest of ga je zaterdag voor het eerst testen?? dat zou ik wel heel knap vinden! ik ben ongeveer net zo ver als jij, maar al wel op dag 4 en 6 negatief getest. morgenochtend ga/mag ik. niet eerlijk tegenover de anderen dat weet ik, maar toch. @qweenie....wat ontzettend balen! niet leuk joh! sterkte ermee. op naar de volgende ronde. @iedereen.....weet iemand ook of je je ongesteldheid ook kunt verlaten/verlengen door er teveel aan te denken?? :s ik hoop het niet! succes allemaal en werkze!
Ik zeg wel heel stoer wachten is makkelijk maar heb inmiddels al 3 negi testen in handen gehad haha. 1 op maandag, dinsdag en vanmorgen met ochtend urine :O. Die van maandag van de kruit vat en disndag van senitest (kwam omdat ze die dag binnen kwamen) nu heb ik echt afgesproken om tot zondag te wachten. Misselijkheid over eindelijk werd er gek van haha, zie je wel toch iets verkeerd gegete. Na laat die ongi maar komen nu. (lekker posetief ben ik vandaag) Ach naar 17 rondes zie je het gewoon niet meer echt zitten. En het vervelende is dat ik echt moet wachten op me ongi om de laaste bloed tesen te doen voor de gyn. Dan kunnen ze pas uitslagen geven waarom het lang duurt, en stappen ondernemen. bah die 43 dag . Maar gelukkig iemand gevonden die ook zo lang overtijd is . Elkaar maar een hart onder de riem schuiven En bij de rest nartuurlijk ook die aan het wachten zijn. Succes meiden Liefs Bloem