Meiden, ik ga weer werken. Ik lees vanavond wel weer alles bij . Ik gaat gauw weer brillen verkopen hahhaha. Fijne dag Liefs Bloem
Hallo nieuwe meiden spannend voor jullie en welkom... @brabants meisje lekker geslapen...op een roze wolk! hahahah @qweenie balen meid, maar geniet lekker van de vakantie @marieke voor jullie is het nog erg spannend ik zou het niet kunnen volhouden zeg maar en weer testen @ilona is het bij jou al helemaal doorgezet? @mezelf.....word gek zo had ik afgelopen dinsdag beetje bruin bloed (vaak het teken dat ik ongesteld moet worden) gisteren heel de dag buikpijn en hoofdpijn (zag niks) en vanochtend dacht ik nou daar komt dan het rode bloed...weer helemaal niks! Ik zei al tegen mijn man goh moet weer nieuwe ovulatietesten gaan kopen enzo...hij nee wacht nou nog maar ff..hij denkt dus van wel en ik denk dus echt dat mijn ongi eraan moet komen..Maar ik zie VERDOMME niks....zo sorry dat is eruit! hahahhaha Werk ze allemaal vandaag
@ lionking, nee ik test alleen met ochtendurine, omdat ik er van overtuigd ben dat daarin de meeste HCG zit, ik heb er niets aan om nu weer te testen en weer een vage test in handen te hebben! Wel heb ik net 2 voor 5 van kv gekocht, en 1x de indicator van cb! Misschien dan toch morgen 1x kv test doen??? Zal het met manlief bespreken! En anders, gewoon zaterdag hoor! Ik denk ook dat jij harstikke zwanger bent, en dat het bruin wat jij gehad heb, een innesteling geweest is! @ de meiden op rood, jullie kletsen toch nog wel met ons mee??? Nog 2 dagen, dan kunnen we zien wat de rest van de lijst gaat doen! Ben zoooooooo benieuwd!
@ Lionking: Nee het is nog niet doorgezet, vanmorgen was het bruin en net zat er geel (?) in de tampon.. Maar ik ga er maar niet vanuit dat het raak is, dan kan het alleen maar meevallen... Ik vind eigenlijk dat we na zaterdag een club moeten maken met de meiden die willen, en dan houden we zelf een NOD lijst bij ofzo.
Oke, ik heb even rond gesurft, en ik ga vanuit dat hij vals is! Ga nu de was doen! JOEPIE!!! BAH! DOEI!!!
Goedemorgen dames! ff vlug een berchtje van mij, ik zie dat er weer een hoop bij geschreven is. Weer wat dames erbij, gezellig! @ Qweenie, jammer! Maar geniet van je vakantie!. @ Ilona, ik hoop voor je dat het niet doorzet, het kan toch nog steeds alle kanten op! @ Brabants meisje, goed dat je nog realistisch bent en je realiseerd dat het nog mis kan gaan. Al denk ik, als je streep al zo dik is, je er best vanuit kan gaan dat ie vast zit!! @ marieke, mss over een dagh of wat weer en dan met de KV 2 voor 5. Het kan nog steeds! @ hier, geen bloed vanmorgen... Gister wel de hele dag beetjes bij het afvegen, maar nu dus niets, zelfs geen oud bloed hooguit wat geurloze waterige gelige afscheiding Nu snap ik het dus ff niet meer.. Je zou toch zeggen dat ik na twee jaar proberen wel ondertussen me lijf zou snappen, maar niets is minder waar. Het voelt ook niet alsof er een ongie aan zit te komen... Hmm.. het blijft dus afwachten.. Ik lees vanmiddag wel weer ff bij! Knuf Sookie
Misschien kunnen we wel naar een ander clubje namelijk januari mama's!!!! Ik was vanmorgen ineens heel erg misselijk zo erg dat ik echt twijfelde om naar de wc te rennen en dus al bijna kokhalzen. Maar het is weer gezakt en nu rommelde borrelende buik. Nou wat miij betreft mag het doorzetten die misselijkheid en laat me maar lekker spugen dan heb ik een echt symptoon
Van al die berichten krijg ik ook de neiging alvast te testen.... kzal me maar proberen in te houden.... Voor de mensen die zwanger zijn: gefeliciteerd! Voor diegene waarbij de toch zijn gekomen, balen! Hopeleijk wordt het dan een februari baby?
@Sookie, ik denk zomaar dat ik me morgen vroeg niet kan tegen houden...zaterdag is ook eigelijk mijn test dag...maar na die test van vandaag...DOOD ENG! Heb de test nogmaals bekeken, bijsluiter erbij gelegd, als ik bijsluiter moet geloven moet hij toch positief uitwijzen... Maar ja zoveel slechte verhalen over CB gelezen ineens, dat ik morgen het nogeens probeer met de kv test, zei ik morgen? Bij jou ist ook spannend zeg! Wat een gek allemaal, zou daar ook heel onzeker van worden! @Smile, mee eens Januarie 2010 mama's! Lekker misselijk zie ik, ben benieuwd!! @ Tetje, ik zeg, DOE HET NIET! Wacht gewoon tot je NOD, ik heb zo'n spijt! Snap er helemaal niets meer van nu!
@marieke wat spannend nou! Ik zou morgenochtend gewoon testen met KV die zijn lekker gevoelig en ben jij van de stress af! Wat die ene dag wachten maakt ook niks uit! En mocht je zo stiekem gaan testen laat je het wel even weten he!
Hier ook nog geen ongie te zien. Oh ja, Ik zag dat ik op de lijst stond, dit is mijn 2e ronde En ben al mama van 2 kindjes...
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Mollie Sweetcandie Ronde 2 Bloempje 55 Ronde 17 Zwanger Ongi Negatieve test
@ Sookie, ik heb hetzelfde als jij! Ik snap ook niks van mijn lijf... Maar ik heb we het idee dat binnenkort mijn volgende ronde begint.. @ Smile, spannend hoor, dat je misselijk bent. Ik hoop op een positieve test voor jou! @ Marieke: Als ik jou was had ik al in de kruidvat geweest hoor hihi. Die testen kun je wel doen. Ik zeg: testen!!! De lijst moet rose kleuren meiden!
zo wat is er weer een hoop geschreven! @marieke kv testen zijn beter! wel heel spannend voor jou! @smile misselijk ... goed teken! @ilona niet ongi worden! @queeni heel erg balen maar ondanks dat wil ik je een fijne vakantie wensen. @sookie fijn dat het niet doorzet. bij jou kan het ook nog alle kanten op. @tetje even volhouden nog! ik heb er ook moeite mee. wil o zo graag testen! @brabants meisje hoe is het daar op die rose wolk? ik ben gewoon misselijk van de zenuwen. aangezien ik het weekend weg ben test ik een maandagochtend maar. ik durf morgenochtend niet te testen denk ik ... verder hier geen klachten/ symptomen/kwaaltjes
Ik kan ook zaterdag testen, Ik hoop zo dat het nu eindelijk eens raak is we komen zo eng dichtbij het jaar.
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Mollie Sweetcandie Ronde 2 Bloempje 55 Ronde 17 Anoniem01 Ronde 10 Zwanger Ongi Negatieve test
@ Iedereen...hihi! Nee heb nog niet getest, doe het morgen als manlief thuis is! Vind dat wel zo leuk! Heb echt al keer of 6 op die test zitten kijken...FRUSTREREND! En als die kv ook positief is, doe ik zaterdag de dure test, indicator van CB! Welkom voor de nieuwe! Echt spannend hoor....hoe ist met de rest?? Ga nu eten maken voor kids & manlief,...met een lekker rockmuziekie op! Tot vanaaf! X