Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinguïns, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Hoi allemaal!

Brabants meisje, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! Schrok je je niet een hoedje toen je de test zag? Of verwachtte je het wel? Maar dan toch zeker niet zo'n dikke streep! Spannend hoor! Ga je nu zaterdag nog een keer met ons testen? Dan kun je de zwangerschapsindicator doen. Altijd leuk!

Sorry dat ik de rest niet persoonlijk aanspreek, ik hou het niet meer bij. Redt iedereen het nog een beetje? Donkervoort, Krokodieltje en Qweenie, ontzettend jammer dat de :evil: :evil: zijn gearriveerd. Positief denken, hoor! Jullie zijn vast snel aan de beurt.

Hier nog geen bloed. Wel nog buikpijn. Ook heb ik het idee dat mijn borsten wat voller, zachter en steviger zijn. Maar ja, het is allemaal maar relatief, he? Brrrr, na Brabants Meisjes te vroege test word ik steeds ongeduldiger.

2. lionking

lionking Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    Hallo meiden....ik zie in ieder geval niet meer meiden waarvan de ongi is gekomen..

@ilona en sookie is het bij jullie nog doorgezet?

@ de rest ik meld me weer aan hoor voor een nieuwe club!!!

Ikzelf heb alweer een test gedaan maar natuurlijk hartstikke negatief. Kost me een godsvermogen dat ongeduldig gedoe van me! hahaha
    Het bruin heeft dus nog steeds niet doorgezet sinds twee dagen geleden..mijn borsten zijn wel gegroeid! En ik zie ook meer aders op mijn borsten, deze zijn niet duidelijk hoor maar je ziet ze wel. Volgens mij had ik dat nooit zoveel van tevoren (brabants meisje hoe zat dat bij jou?) En heb op momenten van die ongipijn maar ik zie maar niks...?!??! aarghhh wordt echt gek

Ik denk voor iedereen nog rose....zelf ga ik echt nu pas zondagochtend testen mits de ongi nog niet is gekomen..

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo allemaal

nou de wolk is niet zo rose als iedereen denkt! ik heb echt spijt dat ik eerder heb gestest!
    voel me heel de dag al klote,heel veel buikpijn,wel anders als dat ik ongi moet worden en veel last van me maag. Het idee dat er nu nog zoveel mis kan gaan maakt me erg onzeker.
    Heb de ha gebeld en voor de pijn mag ik niets innemen omdat de kans dan groot is dat ik het vruchtje beschadig,waar de pijn vandaan komt kan hij ook niet goed zeggen,kan ook door de stress komen.
    we zullen moeten afwachten en ik test dus ook gewoon het weekend nog mee!

ga hier niet veel zijn vanavond want ga echt op de bank liggen,een dag met de krampen in mijn buik ben er gebroken van ;)

liefs

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey meiden,

Er is veel geschreven zie ik ;) Ik ga niet op alles persoonlijk reageren, want kan het niet meer bijhouden haha. Maar voor de meiden die ongi zijn geworden heel veel succes in de volgende ronde en dan wordt het vast een februari baby :D

HIer nog geen ongi te bekennen en ik zit nu op dag 29, maar dat wil niets zeggen, want ik weet niet hoe lang mij cyclus is. Ik ga zaterdag dan ook niet testen, maar wacht gewoon nog even af. Verder eigenlijk geen kwaaltjes, wel wat snel emotioneel en af en toe misselijk, vooral 's morgens. Maar ook dit kan van een aankomende ongi zijn of onbewuste spanning ;)

@ Brabants meisje: vervelend dat je er zoveel pijn van hebt. Hopelijk is het snel over en beland je wel op een fijne roze wolk :D Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in dat de beeb zich prima heeft genesteld en je nu een beetje plaagt ;)

FIjne avond allemaal.

5. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    @brabants meisje ik denk dat je baarmoeder lekker aan het uitrekken is zodat het een ruim huisje wordt voor je beebje ;) ondanks de buikpijn moet je toch genieten van je posi test en proberen je eigen rustig te houden ;)

@lionking ik heb ook zo'n netwerk van blauw op mijn borsten niet normaal meer!

@misty misschien wel verstandig om ff te wachten.

@marieke succes morgen met testen!

hier verder weinig verandering. geen bruin, geen rood eigenlijk helemaal niets ...

ik hoop als ik zondag terugkom dat de lijst wat roser is! ik duim voor jullie allemaal!
    fijne avond en een rose goed weekend.

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @ brabants meisje, dat is idd je baarmoeder die aan het oprekken is. Ik kan me dat nog goed herinneren van mijn (korte) zwangerschap. Het maakt je onzeker, aangezien het voelt alsof je ongie er toch aankomt. Maar, maak je geen zorgen, zolang je geen bloed hebt is er niets aan de hand! Hoort er gewoon bij. Geniet er van, zou'k zeggen!!

@ lionking, hier nog steeds geen bloed, maarja, nu begin ik wel weer een beetje zeurderig gevoel in me onderbuik te krijgen... Ik weet het ook niet. Ben wel ongeloofelijk emo! :cry: Krijgen net een bericht dat de auto die we wilden, niet kan, omdat de auto die we er op in willen ruilen meer waard is... Echt, wat is dan het probleem!! Nuja, ik snap wel dat dat niet kan, oftewel een luxeprobleem, maar dat weerhoudt mijn waterlanders niet... Vriendlief snapte me niet, wat nou het drama was?! Anywayz, heb hormonen de schuld gegeven ;)

We blijven voor rose gaan! Ik blijf positief denken, wellicht dat het de meeste van ons helpt!

Knuuf Sookie

7. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Lionking, hier ook nog geen :evil: gezien, dus we kunnen nog alle kanten op...
    Ik heb alleen wel het gevoel dat het niet raak is, maar we zullen zien...

@ Brabantsmeisje: Rust maar lekker uitmeid en probeer je te ontspannen, het zit vast allemaal goed.

@ Iedereen die ook een clubje wil, ik ben al een leuk plaatje aan het zoeken, heeft er iemand suggesties??

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

babe,sookie, ilona en misty ( en iedereen die ik vergeet :oops: )

heel erg bedankt voor jullie geruststellenden woorden!idd het oprekken van de baarmoeder daar had ik nog niet aangedacht,wist ook niet dat dat al zo vroeg voelbaar was?
    heb net even geslapen op de bank en voel me weer t vrouwtje ;)

maar wat zijn nu eigenlijk de ideeen voor het clubje??

9. Pinguïns

@ Brabantsmeisje en allemaal: Ik vind het gezellig zo hier met alle meiden.
    Dus misschien kunnen we dan wel een club starten.
    Ik vind dan dat het niet uitmaakt of je zwanger bent of niet.
    Moeten we ff een leuke naam bedenken en dan misschien een NOD lijst bijhouden (wil ik wel doen dan hoor!) Dat is wel leuk, want dan kun je elkaar op de hoogte houden en steunen in de testperiode.
    Ik hoorde al een paar positieve reacties, dus het lijkt mij een leuk idee!

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja zeker een super leuk idee
    misschien iets met april in de naam doen? dat is tenslotte toch de maand dat we elkaar op t forum hebben leren kennen

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    das een leuk idee. en heel mss later ook hyves?of ga ik nu te ver?

12. Pinguïns

Ja dat is een leuk idee, kunnen we er een leuke naam van verzinnen?
    Uhm ik ben dr niet zo goed in hihi

13. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

pff ben ik ook niet zo goed in...... aprilgirls hihi

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah dat kan ook:D aprilgirls of dreamgilsfromapril

15. Pinguïns

Haha ja die vind ik eigenlijk wel heel leuk!
    Zal ik de club gewoon opstarten?
    Moeten we ff een leuk plaatje kiezen voor de NOD lijst
    Moet alleen niet zo'n hele grote zijn want die neemt veel ruimte in...
    Zoek je ook mee?
    Ik ga ff googlen!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah ik zoek even mee:D

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hee crea snippie :)

leuk joh!!!

18. Pinguïns

Jaaa ik zat al op zwanger te googlen
    maar die plaatjes zijn best groot hihi

19. mollie

mollie Lid

28 mrt 2009
    30
    0
    0
    hee dames
    leuk idee een clubje. goed plan. ik ben alleen wat minder actief dan jullie :oops:
    @brabantsmeisje....je mag wel gewoon paracetamol (zonder coffeïne!!)tijdens de zwangerschap als je erge pijn of krampen hebt. gewoon alleen nemen als het echt nodig is. maximaal 6per 24uur. ook in het begin van de zwangerschap. ook al heeft je huisarts wat anders gezegd....je kan mij vertrouwen, heb er voor geleerd.;)

@de rest...hoop zo dat er veel op rose komen dit weekend.
    jullie horen het van mij. morgen ga ik testen! :confused: :D

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

o echt! ben je ook een ha dan? of wat?
    want dat zou wel een uitkomst zijn als ik die zou mogen,moet zeggen dat ik nu nergens geen last meer van heb,maar mocht het weer zo zijn..

Deel Deze Pagina