Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pinguïns, Apr 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

jeetje jongens
    hier is het weer omgeslagen als een blad aan de boom
    het regent ontzettend hard,onweer en bliksem
    het zal toch eens een dag mooi zijn in nederland ;)

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Nou hier is het weer ook ineens veranderd.. :(
    Ik woon in de Hoeksche Waard!
    Het flitst hier als een gek!

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik moet niet zoveel van onweer hebben..dus ga lekker even op de bank film kijken met mijn mannetje!

misschien tot vanavond nog even en anders tot morgen!
    fijne avond nog dames!!!

liefs

4. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Hier ook ineens onweer! Zit jij toevallig in "mijn" hoek van Brabant?

Anywayz, veel kijkplezier met je menneke!

Ik zit nog steeds aan de telefoon, me vriendinnetje...

Fijne avond!!
    Knuf Sookie

5. lionking

lionking Lid

Apr 10, 2009
    42
    0
    0
    hier begon dat al om zeven uur....ook in brabant maar dan aan de westkant!

Had gister trpuwens ook een bloeding tijdens het hardlopen, maar dat kan echt nog helemaal niet zo zijn!
    Had in de ochtend ook een uitstrijkje (die vervelende 30 jaar ook) gehad, dus denk dat het daar mee te maken heeft.

6. donkervoort

donkervoort Actief lid

Jan 12, 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gezellig zo met z'n allen, ook ik mag dus testen de 25ste alleen ga er maar vanuit dat ik ongi wordt, heb wat lichtbruinverlies soms bij afvegen en een enorme bolle buik in de avond en dit had ik de voorgaande keren ook.
    Wat ik wel heb nu is als ik stil lig (ontspannen) dat ik een stramme/trekkende gevoel heb in mijn onderbuik......

Ik zit trouwens in mijn 3de ronde! ik hou jullie op de hoogte........enuh duimen maar voor elkaar!!

7. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Hmmm, dan is ie van jou naar mij gekomen... Middelrode ligt meer oost (ca 13km onder Den Bosch)

Maar jou bloed kan idd van het uitsrijkje komen. Ik had op m'n 22 al de eertse en sindsdien elk half jaar (ivm een pap 4 toendertijd en daarna blijvende nacontroles ivm erfelijkheid (mama heeft net een chemo achter de rug...)) en ik verlies dan ook altijd wat bloed. Ik denk dat je baarmoederhals dan toch licht beschadigd wordt..
    Hmm, ik denk egens ook dat die bloedingen pas over een dag of wat hmoeten komen.. Alhoewel ik heb vrijdag of zaterdag m'n eisprong gehad, en dat is 6(5) dgn geleden, is dat niet ong de tijd dat je ei nodig heeft om in je baarnmoeder te komen? Ik weet het wishfull thinking! hihi Wil he ook zo graag.

hey Donkervoort, jij ook hier! Welkom! Gezellig! Enne om gestoord van te worden he? Al die symptomen en dingetjes in je lijf?!

Knuf Sookie

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,

Ik wil ook wel op de lijst :) Ik mag/wil ook rond die periode testen. Zit in de 2e ronde, maar ben al wel vanaf eind november gestopt met de pil. Helaas was mijn eerste eigen ongi pas 26 mrt, waardoor ik nu pas in de 2e ronde zit. Waarschijnlijk door stress dat mijn ongi uit bleef of ik heb een periode overgeslagen.
    We hebben om de dag geklust, dus hoop ook op een positieve test, maar vind het zo spannend!
    Heb wel allerlei klachtjes en dan denk ik steeds dat ik het me verbeeld ofzo haha. Maar vanaf gisteravond de hele dag steken onder in mijn buik en pijn in mijn rechterlies (dit had ik alleen vorige week donderdag ook al), dus geen idee wat er allemaal van binnen gebeurt. Verder ben ik veel misselijk, heb ik last van witte/doorzichtige afscheiding (al een week, anderhalve week), slaap onrustig, veel boeren, veel dorst en veel plassen.

Helaas nog even wachten met testen...

9. Pinguïns

Testers zaterdag 25 april:
    Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronden onbekend
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2

Donkervoort, je staat erbij meid, ik zie dat je net als ik in de 3e ronde zit, wat leuk!
    Heel veel succes en nou maar hopen dat dat bruinverlies geen slecht teken is...
    Het onweer is hier inmiddels voorbij.
    Ik duik zo lekker onder de wol met mijn mannetje, want morgenochtend gaat de wekker weer om 6 uur.
    Ik zou zeggen een fijne avond iedereen en tot morgen!
    Misty je staat er ook op hoor!
    Heel veel succes met zwanger worden!
    Het wordt volgende week zaterdag gezellig druk in het testhoekje hihi.
    Weltrusten allemaal

10. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    @ lionking ik heb al heel veel meiden gehoord over bloedverlies na een uitstrijkje dus het hoeft niet te betekenen dat je ongi er aankomt!

mijn steken zijn ineens weg :S. hoop zo dat het een innesteling is geweest!

fijne avond nog en welterusten voor straks!

11. lionking

lionking Lid

Apr 10, 2009
    42
    0
    0
    En ja hoor....

Nu heb ik weer last van het syndroom " ik voel van alles in mijn lijf zou ik dan toch zwanger zijn"
    Zo irritant dat je dat jezelf aandoet
    Had namelijk afgelopen zaterdag en zondag enorm steken onderin in mijn buik...kon bijna niet meer lopen! Die dagen erna geen last..gisteren steken bovenin aan de linkse kant van mijn buik. En toen ik s'avonds een keer op stond van de buik ff hele stevige krampen onderin in mijn buik.
    En vanochtend constant steken onderin aan de rechtste kant..

ik word GEK....hahaha...vertel het ook maar niet aan mijn man allemaal omdat we toen in de eerste ronde zat, ik overtuigd was dat ik zwanger was omdat ik allemaal zoveel dingen voelde die ik daarvoor nooit had. Maar dat kwam dus gewoon omdat je er zo op aan het letten bent.
    Overigens die steken die had ik de eerste ronde niet

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik lees hier erg veel over steken en krampen. Ik heb het zelf ook. Ik heb net op predictor.nl gekeken en daar kun je dus invullen wanneer je laatste ongi was en hoeveel dagen je menstruatie duurt. Als ik daar mijn gegevens invul kloppen de klachten wel precies :) Vorige week ovulatiepijn en nu dus innestelpijn. Tenminste het zou kunnen :D Ik hoop het echt :D Ik zo dan inderdaad rond 24/25 april mijn NOD hebben. Ben benieuwd...

13. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik word gek van mezelf! heb vandaag gevoelige tepels en mijn borsten zijn ook duidelijk aanwezig ... maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden :(

welke test gaan jullie gebruiken?
    iemand ervaring met cb digitaal met indicator (die het aantal weken aangeeft)?

xxx babs

14. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    hoi ik wil ook wel mee doen aleen ik denk nog niet dat het raak is want ben net gestopt met de pil maar wel geklust in de vruchtbare periode maar of ik een ei heb gehad moet ik nog afwachten wel veel steken in de buik en al dat gedoe maar dat kan natuurlijk ook door het ontpillen komen maar ik wil wel mee doen wie weet is het toch raak je weet maar nooit hahaha

gr patricia voor ronde 1

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    IK heb zelf de testen van Matcare in huis (kun je via internet bestellen) en deze zou je 4 dagen voor je NOD moeten kunnen doen. Vorige cyclus duurde bij mij 116 dgn, dus toen heb ik er heel wat doorheen gejaagd haha. Maar helaas dus allemaal negatief ;)

Weet dus ook niet of ze goed zijn. Ik zou wel wanneer ik positief test ook een cb willen doen, zodat je ongeveer weet hoeveel weken je zwanger bent en het ziet er gewoon leuk uit vind ik haha.

Pff, nog steeds last van een zeurend/stekend gevoel in mijn buik. Vraag me alleen af of het wel de baarmoeder of iets dergelijks is of misschien toch mijn darmen haha.

16. Pinguïns

Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronden onbekend
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1

17. Pinguïns

Hallo meiden,

Mijn werkdaggie zit er weer op gelukkig!
    Nou ik voel ook weer vanalles hoor in mijn buik.
    Steekjes enzo, maarja we moeten helaas wachten...
    Ik ga de kruidvat 2 voor 5 proberen en als die posi is, dan gooi ik de digitale van cb er tegenaan!

18. ManonMonde

Feb 17, 2009
    57
    0
    0
    Hoi,

Ik mag ook gaan testen de 25ste! voor ons is het ronde 4! cyclus liep 3 maanden niet hoe dat het zou moeten lopen dus hoop dat het nu raak is of dat ik gewoon na 28/30 dagen ongesteld wordt.
    Heb trouwens nog nergens last van ook, dus denk dat we weer misslaan deze ronde!
    We keep in touch!

Succes allen!
    liefs....

19. Pinguïns

Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronden onbekend
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1
    ManonMonde Ronde 4

Welkom ManonMonde, je staat erbij.
    Heel veel succes in de aankomende 9 daagjes voor het testen.
    Je hoeft niet perse ergens last van te hebben als je zwanger bent hoor, dus het kan nog alle kanten op!

20. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Dames,
    ook ik weer heb me dagje er weer opzitten voor vandaag, waar is nou de zon?! 8)
    Ik zie er weer een paar bij, Welkom! Gezellig!

Lionking, ik herken het, hier nog zo'n lijf! hihi om gek van te worden. Leuk dat de symptoomen voor zwanger ook zomaar die van ongi kunnen zijn...
    Vanmorgen nog een beetje oud bloed, dusss zou zomaar toch innesteling kunnen zijn...( qua tijd zou het mss idd wel kunnen) Me (.)(.) voelen niet bijzonder anders aan, heb wel steekjes in m'n onderbuik, en heb wel een klein stemmetje in me hoofd die zegt dat het raak is. Ik hoop dat het stemmetje gelijk heeft. De vorige keer dat ik zwanger was, wist ik het ook al een week voor ik posi testte, maar dat wist ik pas met die posi test in me handen dat ik het al wist... snapt iemand het nog ? :(

Anywayz, Het worden nog 9 lange dagen..

Op naar rose!!
    Knuf Sookie

Share This Page