even ego, maar ik kon me niet beheersen, zit 5 dagen voor nod, dus eigenlijk was zaterdag testen al vroeg. ik heb kruidvat 2 voor 5 genomen (al eens eerder gebruikt op 5 dagen voor nod en niks te zien). en nu......een heeel licht streepje. geprobeerd op de foto te zetten, lukt niet. oooh, ik hoop zo niet ongesteld te worden! zou het kunnen? waaah..
o kijk,dat is mooi! en een erg mooi beroep!!!!! respect wel prettig om te weten dat ik dat dus gewoon mag pakken en dat het geen kwaad kan! heel erg bedankt! dames ik krijg onverwacht bezoek dus ik ben er vandoor misschien kom ik later nog even kijken fijne avond allemaal liefs
dat zou wel erg vroeg zijn hoor. de betrouwbaarheid is nu een stuk kleiner van zo'n test. dus toch 5dagen wachten en weer testen. succes! @brabantsmeisje...dankje! ben ook erg blij dat ik het ben. @ilona...in de cyclus weet ik niet zoveel, wel natuurlijk als je zwanger bent of in het erge geval een miskraam hebt. dan wil ik iemand best te woord staan
nou dames...fijne avond! ik ga house en the mentalist kijken morgen weer op het forum. succes met de zenuwen!!
@mollie dank voor je antwoord. ik ga sowieso over een paar dagen nog testen. maar hoe kan het dan zijn dat er een streepje komt?
@ Mollie: Weet je toevallig niet of bruinverlies altijd ongi betekent? Heb het al 2 dagen en dat is echt niks voor mij... Wel leuk dat je zelf ook bezig bent met zwanger worden!
@ Pimpermel: De kv-testen 2 voor 5,-- zijn erg gevoelig en kun je al voor je NOD gebruiken, het is dus niet onmogelijk dat je nu al positief getest hebt. Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten en dan nogmaals testen. Ik ga voor je duimen dat je over een paar dagen een mooie dikke streep hebt!
Meiden, ik heb een club aangemaakt! Degenen die zin hebben om er lid van te worden, dit is de link waar de club staat: viewtopic.php?f=97&t=149688
@mermaid, dank je. ik ga er nog niet ingeloven en test zaterdag ofzo nogmaals. ik duim voor jullie net zo hard.