Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinguïns, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Owjee snippie, ik weet heel goed hoe ze zich voelt...
    Aanstaande zondag is he precies 1 jaar geleden dat mijn vader plotseling overleed...
    Heel veel sterkte!

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ilona wat klote zeg.... :(

@marieke gefeliciteerd en geniet er maar van.

@snip ik weet niet of je het nog leest,maar heel veel sterkte bij je vriendin. De grote brede schouder die je aanbied zal ze zeker heel erg blij mee zijn.daar ben je tenslotte vrienden voor!!!

dames ik ben inderdaad wel wat meer gerustgesteld,heb eindelijk heerlijk geslapen tot net... voel me vandaag stuk beter!

straks nog even paar uur werken,maar met dit weer komt dat wel goed. gewoon heerlijk naar buiten toe met de kinderen hihi wat een slechte baan heb ik toch ;)

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey ladies!

@Marieke: Joehoe! Proficiat meid! Geniet ervan!.

Voor de dames op rood, balen :S Hopelijk volgende ronde geluk met de extra HCG strooisels van Marieke ;)

@Brabants meisje: FIjn dat je nu wel lekker hebt geslapen en wat gerustgesteld bent! Werkse vandaag! Ik moet zo ook gaan werken.

Nog 1 dag meiden! Ben benieuwd hoeveel er op roze mogen :) Ik test niet mee, want geloof dat mijn cyclus langer is en heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben of dat er een ongi aan komt. Hoop wel dat deze cyclus korter is dan de vorige haha.

Fijne dag nog allemaal en morgenochtend kom ik even checken ;) Succes met de testen!

4. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    Dames! Ik kon me ook niet meer inhouden en heb vanochtend (drie keer) getest en..... een licht streepje!! Kan het echt niet geloven....

5. Tulli

Tulli Niet meer actief

xx79..Een streep is een streep zeggen ze...kun je foto van maken??
    Kunnen we mee beoordelen?

Maar je zult het ongetwijfeld goed zien! Voorzichtige proficiat alvast!!! We horen het wel als de streep van je scherm afknalt! ;)

6. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    voel me echt zo raar nu! camera gister bij een vriendinnetje laten liggen dus helaas geen foto... Had ook helemaal geen klachten tot een misselijkheidsaanval vannacht waardoor ik me niet meer in kon houden. hoe voel jij je, jij natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd!!! Dringt het al een beetje door?

7. simone123

simone123 Lid

19 apr 2009
    12
    0
    0
    Gefeliciteerd voor alle zwangeren!!! :D :D

@ Ilona, balen!! Hopen dat het de volgende ronde gaat lukken! Ik ga straks even bij het nieuwe clubje kijken, lijkt me ook leuk om mee te doen!

Ik ben nog niet ongesteld geworden! Vorige keer was het ook pas op het eind van de vrijdag, maar voor nu blijf ik nog even hopen! Gister en eergisteren had ik heel erg het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar nu is het weg. Maar verder voel ik me ook niet anders ofzo.....

Ga zo meteen inpakken voor de vakantie en dan ook maar een test in de tas!

8. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hoe ik me voel...tja...het valt bij mij ook erg mee allemaal!
    Wel steken in me borsten, en wat misselijk/vol gevoel. Sávonds voel ik koortsig aan, buikpijntjes, en moe...maar al deze "symptonen" worden erg verzacht door de super mooie positieve test!
    Ik had er al 1,5week een "onderbuik" gevoel over...heel vreemd! hihi...

Je moet gewoon over 1a 2 dagen weer testen..dan zal hij zeker stuk duidelijker zijn hoor!

Verder dringt het langzaam tot me door, maar ben wel voorzichtig met heeel blij zijn, ben me er van bewust dat het nog alle kanten op kan!
    Wel afspraak bij de gyn. op 4 mei 14:50 gemaakt! Das dan voordeel van het nadeel..dat je met hulp van het ziekenhuis zwanger word, mag je eerder langs komen! ;)

9. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    4 mei dat is zeker heel snel! de reden is niet fijn, maar nu is het idd wel erg prettig! Ik wacht nog maar even met bellen tot alles duidelijker is.
    dat koortsige had ik gisteravond inderdaad ook en wat steekjes ergens rond mijn schaambot (of hoe zoiets ook mag heten...) Misselijkheid is nu weer weg... ik rekende op ochtendmisselijkheid als symptoom, maar bij mij begon het pas na het avondeten...

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @ Snippie, sterkte meid! En je vriendin kan zich gelukkig prijzen met zo'n kanjer van een vriendin!

@ Mollie, vervelend dat je weer een lange cyclus hebt. Maar zolang ie korter is als de vorige ;)

@ XX79, GEFELICITEERD meid, geniet ervan!

@ hier, nou het gesprek ging maar stroef... Ze had een probleem met m'n tattoo's.. (heb vlammen op m'n onderarm en twee grote vogels boven m'n borsten) Wel begrijpelijk als het om een representatieve baan ging, maar dit was gewoon een binnendienst-functie... :( Het enige contact met de klant is telefonisch en schriftelijk.. Nouja, graag of niet. En ik werk eerlijk gezegd liever bij een bedrijf wat mijn kwalitieten waardeert en niet op uiterlijkheden afgaat. Oja, en ze stelde natuurlijk dé vraag; wil je kinderen. Ik bedoel, ten eerste mag ze dat niet vragen en ten tweede, dat is toch mijn beslissing?! Sorry, ben er gewoon een beetje recalcitrant door.. :evil: ( en m'n tranen zaten ineens ff hoog, dus in m'n hoofd "op een grote paddestoel, rood met witte stippen..." werkt altijd tegen de ongewenste waterlanders :) )

Anywayz, we gaan nog steeds voor rose! Broekloeren heeft nog geen rood opgeleverd, dussss.....

Knuf Sookie

Ps, als ik morgen test dan s'ochtends en anders zondag ochtend, mits het bloed niet komt natuurlijk.

11. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    je hebt gelijk Sookie, belachelijk! Zou ook zo boos zijn! (ennuh dat emotionele, heb je dat normaal ook, of is het een teken?

12. simone123

simone123 Lid

19 apr 2009
    12
    0
    0
    @sookie; Wat idioot dat mensen dat nog durven vragen!! Wat heb je gezegd?
    Wanneer hoor je of je de baan hebt? (en nu maar hopen dat de bijna-traantjes een goed teken zijn!)

13. Pinguïns

Testers zaterdag 25 april:
    Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronde?
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1
    Krokodieltje Ronde 2
    ManonMonde Ronde 4
    Smile 17 Ronde 2
    Orwen Ronde 2
    ElizabethPrete Ronde?
    Marieke11 Ronde 7
    Roomsoesje Ronde 5
    Queenie Ronde 5
    Ellyedwin Ronde?
    XX79
    Pimpermel
    Tetje0885 Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Mollie
    Sweetcandie Ronde 2
    Bloempje 55 Ronde 17
    Anoniem01 Ronde 10

Zwanger
    Ongi
    Negatieve test

XX79, van harte gefeliciteerd!
    Ik heb je rose gemaakt!

@ Hier: ontzettende ongi krampen, echt niet normaal, ik heb net ibuprofen in genomen en ben maar heel rustig met mn laptop op de bank gaan zitten...
    Ik hoop dat het snel overgaat.
    Ik ben benieuwd hoe rose de lijst morgen is.
    Zijn er meiden die misschien vandaag nog een testje gaan wagen?

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

@ Sookie,..tsss...zou me tas gepakt hebben en opgestaan zijn! Sorry, voor zo iemand zou ik niet eens WILLEN werken, jammer van de functie! Maar je bent mee waard dan werken voor zo'n ouderwetse doos!

15. Pinguïns

@ Sookie: Ik ben ook wel eens niet aangenomen om mijn tattoos, maar op zo'n manier heb ikk er dan bij voorbaat dan al geen zin in...
    Hoe is het verder met je?
    Kun je je een beetje beheersen om niet te testen?

16. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    thx ilona!

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo dames,

He alle zwangeren gefeliciteerd en alle ongie jammer meiden.

Meiden, ik kon niet wachten en heb toch getest, want ik heb zoveel symptonen niet normaal. ik ben heel erg moe moe moe moe, en gisteren avond koorstig en smorgens ook. En steken in mijn buik en ook borsten gisteren nacht.

Maar helaas heb weer negatief getest.

oh word er gek van. Sorry dat ik niet kon wachten op zaterdag.

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Marieke gefeliciteerd, ja die symptonen heb ik ook.. :rolleyes:

19. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    @ sweetcabdie, ik begrijp het helemaal dat je niet kon wachten, maar negatief zegt nog niets, dus ik blijf voor je duimen!

20. XX79

XX79 Lid

25 mrt 2009
    52
    0
    0
    en nu ik toch op roze gezet ben (durf het zelf nog niet helemaal) zal ik hier even een heleboel HCG strooien voor morgen!
    komt ie:
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Deel Deze Pagina