@sweetcandie, die symptonen toch he! @Sookie & Ilona...Ik heb ook 2 tattoo's HAHA kunnen de tattoo club wel starten
ja ik bedoel de symptonen inderdaad. Of ik word gek hier.. dat kan toch niet. Misschien word ik dadelijk gewoon ongesteld. En mijn banner klopt niet want vandaag is het dag 33.. rare banner.. Dus vandaag is mijn NOD...
xx79 Van harte gefeliciteerd Meid.. ben harstikke blij voor je.. en een lichte streep is gewoon zwanger.
Dankje meiden!! Ik dacht al even dat het aan mij lag... Ik hoor eind volgende week of ik op tweede gesprek mag, maar daar ga ik voor bedanken mocht het zo zijn. Vast ergens anders een leukere baan. Ik geef niet op! ( Mijn contract bij mijn huidige werkgever is niet verlengt (bedrijfseconomische redenen.. zit/zat op de planning van een verkeersschool)) En die tranen, ik hoop dat het een goed teken is, normaal ben ik eigelijk heel nuchter en down to earth, maar op de een of andere manier komen ze er nu wel makkelijk uit... Ik weet het ook niet, maar, de tijd zal het leren. Leuk om te horen dat er meer tattooed ladies zijn! Ik heb er nog meer als die twee die ik al beschreef, ik heb ook nog een roze lintje met twee sterretjes en het vrouwenteken op mijn rechter borst staan, precies op de plek waar bij mijn moeder eind 2007 de eerste kwaadaardige knobbel ondekt werd, Inmiddels is haar hele rechterborst weggehaald en waarschijnlijk deze zomer de andere ook dankzij eventuele uitzaaiïngen.. , en de eerste die ik ooit heb laten zetten is een tribal met olifanten op mijn onderbuik (kan niet wachten tot die huge is!! hihi 8) ) Nog een dagje en dan mogen we testen!! Valt niet mee om niet te luisteren naar die stemmetjes in m'n badkamer die roepen: "test dan, hier staan we, test dan!" Ik heb heel vaag wat aders op me borsten, maar dan moet ik wel goed kijken, en ze beginnen langzaam pijnlijk te worden aan de zijkant.. Hmmm, dat had ik de vorige keer ook... zou het?! Morgen! Oke, tot zover weer ff mijn ego-berichtje!! Knuf Sookie
Hihi, ik heb op mijn rechterbovenarm een kleine tribal en op mijn linkerbovenarm een iets grotere triquetra!
hee dames, wat hebben jullie alweer een boel geschreven!! marieke en xx79 gefeliciteerd! @ilona...balen man! dan is niks leuk op zo'n dag. @sookie.....ik heb ook drie tattoo's hoor! een hartje op mijn linkerborst, een vlinder op mijn re-schouder en een ster op mijn re-enkel! en het hartje en de ster zullen de cliënten deze zomer ook weer regelmatig zien! dus ze moeten niet zeuren bij dat werk waar je hebt gesolliciteerd! hoop dat je gauw ander werk vindt! @hier....vanochtend met een predictor getest:negatief. echt nu net met een kv getest:negatief!! wordt er echt niet goed van! nog steeds geen drupje bloedverlies gehad. wel gister en vandaag weer wat meer krampen. ik wacht het weekend nog af en zal dan onze fertiliteitsarts maar bellen word wel een beetje gek zo! wat kun je dan van je lichaam in de war raken! ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest ik zal me ook toevoegen bij het clubje. succes met testen morgen!!
zo hier kan het weekend weer beginnen @xx79 gefeliciteerd en geniet er maar lekker van! @ marieke ik herken het wel dat je je beter voelt nu je weet waar de l;achten vandaan komen! @sookie wat vervelend zeg dat je gesprek zo stroef is gelopen.en ik hoop dat je snel een andere baan zult vinden! kan me voorstellen dat je geen behoefte meer hebt aan een 2de gesprek bleh!! @mollie idd erg vervelend dat je lichaam zo van slag is en je blijft maar negatief testen ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je!!! @sweetcandy balen dat je nega hebt getest...maar geen bloed geeft moed!!! hier is gelukkig de buikpijn zo goed als weg,alleen nog last van brandend maagzuur,moet wel zeggen dat ik nog steeds elke keer ga broekloeren hoor,want je weet het niet
tjah hoe was het,ze kan niet meer huilen en het is gewoon een hele grote leegte. we hebben veel gepraat en we zijn boodschappen weze doen(ze is vandaga jarig dus viert haar verjaardag een soort van)!\ ze benadrukte op het eind dat ze het erg fijn vond dat ik langs was gekomen.erg fijn om dta te horen!zo heb ik ook gezegd dta ze me altijd kan bellen mobiel staat s'nachts gewoon aan! en maandag ben ik een midweek weg.heb gezegt dat ik vanaf die week er na weer elke dga kan!dat ze me dus gewoon kan bellen als ze behoefte heeft. Nu al is onze band nog hechter dan dat hij al was.Ben echt blij dat ik vandaag heb kunnen laten zien dat ik er voor der ben!zo kan ik met gerust hard genioeten van me midweek anders was het heel erg blijven knagen!
wat sneu is het toch voor haar! maar wel fijn dat ze toch met je heeft kunnen praten,en wat afleiding heeft gehad,ze boft maar met een vriendin als jij!!!!! voor jou ook fijn dat je gewoon tegen haar zelf hebt kunnen zeggen dat je er voor haar zal zijn,wanneer of waar dan ook. liefs
jah idd!was wel fijn.das toch wat anders dan op msn! morgen is de begravenis maar daar ga ik dus niet naar toe en dat begreep ze.ze had er ook meer aan dat ik er vandaag was. liefs
kan me voorstellen,op zo'n dag als morgen zal ze genoeg hebben aan haar eigen! en vandaag was het ook veel prettiger voor haar dat je er was! en voor jezelf ook! daar gaat het ook om he hoe is het verder met je?
het was ook omdat ik zei ik kom voor jouw en niet voor die 400mensen dat ze voorstelde dat ik dan vandaga kwam. hoe het verder is met mij tjah veel gerommel in me buik en een rara gevoel in me onderbuik en s;morgens beroerd,maar denk dta em ei vandaag of morgen komt! hihi liefs
oei snip spannend je ei!!!! ik heb net nog een test gedaan..... ze staan in mijn album die van kv kon ik niet zo duidelijk op de foto krijgen die van predictor wel
nou we hebben zoals ik eerder al zei al vanaf afgelopen zondag elke dag seks en daarvoor om de dga dus dat zit wel goed!wat ik wle vreemd vind ben gewoon voor het eerts in 14maanden beroerd van me ei!me onderbuik voelt alsof ik elk moment ongi kan worden. gatsie!!!!